X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אל-קאעידה מגבירה איומיה נגד ישראל:

להרוג החטופים בעירק בנקמה על חיסול רנטיסי

כך קרא דובר ארגון הטרור הלבנוני, עיסבת אל-אנסאר - הקשור לרשת הטרור של אל-קאעידה; החיזבאללה: "החמאס ותנועות ההתנגדות ימשיכו במאבק הדמים - עד הניצחון"
▪  ▪  ▪

השייח' אבו שריף עאקל, דובר התנועה הלבנונית הקיצונית, "עיסבת אל-אנסאר", הקשורה לארגון אל-קאעידה, אמר לכתבים (יום א', 18.4.04): "אני קורא ללוחמי ההתנגדות בעירק להרוג את החטופים האמריקנים ואת שאר החטופים כדי לנקום את הריגתו של רנטיסי (מנהיג החמאס ברצועת עזה שחוסל בידי ישראל, ע.כ). אני קורא לכל התנועות האיסלמיות, כולל אל-קאעידה, להכריז על אסטרטגיה משותפת כנגד היהודים והצלבנים החדשים".
ארגון "עיסבת אל-אנסאר", הינו ארגון לבנוני סוני קיצוני, הנכלל ברשימת ארגוני הטרור של הממשל האמריקני. מנהיג הארגון, אחמד עבד אל-כרים אל-סעדי (אבו-מוחזן), נידון למוות בלבנון וצו הסגרה הוצא נגדו בירדן בשל חלקו בפעילות טרור בלבנון ובניסיון לתקוף מטרות ישראליות ואמריקניות בירדן, במהלך חגיגות המילניום. עשרות מחברי הארגון התאמנו במחנות האימונים של אל-קאעידה באפגניסטן.
מנהיג הארגון, אבו-מוחזן, מסתתר כנראה במחנה הפליטים עין אל-חילווה. בהוראת סוריה, כוחות הביטחון הלבנוניים אינם נכנסים למחנה וענייני הביטחון במחנה מנוהלת על-ידי הפלשתינים עצמם.
כזכור, מנהיג ארגון הטרור אל-קאעידה, אוסאמה בן לאדן, איים לפני מספר ימים, בפעם הראשונה במפורש, בתקיפת ישראל כנקמה על חיסולו של מנהיג החמאס, השייח' אחמד יאסין. הדברים נאמרו בקלטת שמע ששודרה (יום ה', 15.4.04) ברשת הטלוויזיה "אל-ערבייה" [ראו קישור].
דובר עיסבת אל-אנסאר אמר את הדברים במהלך הפגנה שאורגנה על-ידי תנועות החמאס והג'מאעה אל-איסלמיה בצידון, במחנה הפליטים הפלשתיני עין אל-חילווה.
בתגובה על חיסולו של מנהיג החמאס ברצועת עזה, עבד אל-עזיז רנטיסי, פירסם ארגון החיזבאללה את ההודעה הבאה: "ארה"ב אשמה ישירות במותו של רנטיסי. הממשל האמריקני מעניק גיבוי מוסרי, פוליטי וכספי לממשלה הרצחנית בתל אביב. רק בעזרת התנגדות מזוינת ניתן יהיה לנקום את מות השאהידים. החמאס ותנועות ההתנגדות ימשיכו במאבק הדמים - עד הניצחון".

תאריך:  19/04/2004   |   עודכן:  19/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
טננבאום שהה במעצר-בית בבית אחותו במשך 3 השבועות האחרונים; עם זאת, בהסכמת פרקליטיו ייאסר עליו לצאת מן הארץ ולשוחח עם עיתונאים או עם אחרים המעורבים בפרשה; במשטרה שוקלים להמליץ ליועמ"ש שלא לקיים ההסכם עימו
יפעת גדות
לדמויות הטלוויזיה הדקיקות של המערב קיימת השפעה עמוקה גם על נשות אפריקה; במחקר שבוצע, התגלו רמות גבוהות של אי שביעות רצון ממראה גופן והפרעות אכילה אצל נשים שחורות באזורים כפריים בדרום אפריקה
גל ברגר
שלטונות סעודיה מגלים היום כי מכוניות התופת שנתפסו השבוע בריאד הכילו 4,126 ק"ג חומר נפץ; כמו-כן, בפעילויות מבצעיות שונות ברחבי הממלכה נתפסו כמויות גדולות של אמל"ח, כסף ומחשבים; המופתי: אנשי הביטחון הם לוחמי ג'יהאד והפגיעה בהם - כפירה
רנית נחום-הלוי
נותרו 18 משפחות שנקלטו בישובים בשנה האחרונה בלי יכולת כלכלית לפתח מקורות תעסוקה משלהם
הדר פרבר
הכנס ייערך בשיתוף עם מחלקת האבטחה של משטרת ישראל ובמסגרתו יינתנו דגשים בנושאים בהם אבטחת בתי המלון והחניונים, טיפול באורחים ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il