X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהיום לקוחות כל הרשתות הסלולריות יעברו למספרים בני 10 ספרות; פלאפון יוצאת הערב בקמפיין להצגת התוכנית, סלקום ופרטנר מרחיבות היערכותן, ובזק מציעה תוכנה להמרת מספרי הניידים ב-OUTLOOK
▪  ▪  ▪

המהפך הסלולרי הצפוי להקשות על משתמשי הטלפונים הסלולריים יוצא היום לדרך (יום ג' 20.4.04). שינוי מספרי הטלפון יחול בכל הרשתות הסלולריות החל ממחר בהתאם להנחיות משרד התקשורת. לקוחות כל הרשתות יעברו למספרים בני 10 ספרות.
במהלך החודש האחרון נערכות חברות פלאפון, פרטנר תקשורת וסלקום לקראת הפעלת תוכנית המספור החדשה, וזאת במטרה להקל על לקוחותיהן במעבר לשיטה החדשה.
בתוך כך, במהלך ששת החודשים הראשונים לאחר השינוי, ניתן יהיה לחייג ליעד הן במספר החדש והן במספר הישן. בששת החודשים שלאחר מכן תופעל הודעה אוטומטית.
חברות פלאפון ופרטנר השקיעו בהיערכות הכוללת סך של כ-50 מיליון ש"ח. סלקום השקיעה בהיערכותה סך של 45 מיליון ש"ח.
פלאפון יוצאת בקמפיין להצגת תוכנית המספור החדשה
פלאפון יוצאת הערב (ב', 19.4.04) בקמפיין אינטראקטיבי במטרה להסביר ללקוחות החברה את תוכנית המספור החדשה והמעבר לקידומת אחידה 050, וכן להציג בפניהם על המסך את מספר הפלאפון החדש של הלקוחות באמצעות שימוש פשוט בשלט הרחוק. היקף הקמפיין הינו כ-2 מיליון ש"ח.
הקמפיין יימשך כשבועיים ויכלול שני סרטונים. הסרט הראשון, בכיכובו של אברי גלעד, יתמקד בהסבר על השינוי למספרי פלאפון חדשים בקידומת האחידה 050 בפלאפון, והסרט השני יפנה את הצופים לשירות עדכון הזיכרונות במכשירי הפלאפון בכל נקודות פלאפון ברחבי הארץ.
בשני הסרטונים יוצג אברי גלעד כשהוא משוחח עם קבוצת ילדי גן על המעבר לקידומת אחידה ועל שירות עדכון הזיכרונות במכשירים בכל נקודות השירות והמכירה של פלאפון. בכל סרטון טלוויזיה יופיע על המסך באנר אינטראקטיבי לצופה בבית. במידה וצופים מעונינים לברר את המספר החדש שלהם, הם יוכלו להקיש באמצעות השלט את מספר הפלאפון הנוכחי ולקבל על המסך את המספר החדש.
    מידע מפורט על תוכנית המספור החדשה ניתן לקבל באתר פלאפון בכתובת www.pelephone.co.il ובמוקד הטלפוני 0000
סלקום מרחיבה פעילותה לקראת השינוי בשיטת המספור
סלקום מרחיבה את פעילותה לקראת השינוי בשיטת המספור ותפרוס עמדות שירות בקניונים ברחבי הארץ. פעילות עדכון הזכרונות בקניונים תערך בנוסף לפעילות ב-200 נקודות השירות והמכירה של סלקום ותתקיים בין התאריכים 9 במאי ל-8 ביוני.
ירון הורוביץ, סמנכ"ל שירות הלקוחות בסלקום, מסר: "במסגרת הערכותה של סלקום לתוכנית המספור, שהוכנה תוך שימת דגש של הקמת מערך ידידותי ונוח ללקוח, באה החברה לפגוש את לקוחותיה בקניונים הנבחרים - זאת בנוסף ל-200 נקודות השירות והמכירה ברחבי הארץ ולניידות שיגיעו לבסיסי צה"ל ולאוניברסיטאות".
לפרטים נוספים: www.cellcom.co.il
היערכותה של פרטנר: ניידות ממותגות בכל חלקי הארץ
פרטנר תקשורת ממשיכה את היערכותה לקראת הפעלת תוכנית המספור החדשה. החל מיום ה-20.4.04 היא תפעיל ניידות ממותגות בכל חלקי הארץ לעדכון ספרי הטלפונים השמורים במכשירי הלקוחות. הניידות ימוקמו במקומות מפגש של חיילים, באוניברסיטאות וכן באזורי מסחר מרכזיים.
בנוסף, דיילות שירות בניידת יחסכו ללקוחות זמן ויציעו להם לעדכן את המספרים שלהם במקום. כמו-כן, מציעה פרטנר ללקוחותיה העסקיים הצעה, לפיה היא תדפיס כרטיסי ביקור חדשים בבית הדפוס 'פיגמנט' במחירים מיוחדים, על-מנת להקל על המעבר למספרים החדשים.
פרטנר נותנת ללקוחותיה לבחור לעצמם מספרים חדשים. מעמידה לרשותם מערכת מתקדמת לחיפוש ושמירת מספרים באתר האינטרנט www.orange.co.il/orange.aspx וכוכבית 0000.
בזק מציעה תוכנה המאפשרת המרת מספרי
הניידים הישנים לחדשים ב-OUTLOOK
בזק הודיעה, כי החל מחר תופיע באתר האינטרנט שלה ( www.bezeq.co.il) תוכנה המאפשרת לכל לקוח להתקינה במחשבו האישי ובאמצעותו לעדכן את כל מספרי הטלפון הניידים ב-OUTLOOK לתבנית המספור החדשה.
כמו-כן, תבצע התוכנה שמירת קובץ הנתונים הישנים, כך שכל לקוח יוכל לשחזר את הנתונים הישנים במידה וירצה. הורדת התוכנה היא ללא תשלום והיא אפשרית בשתי שפות, עברית ואנגלית.
ללקוחות עסקיים שלהם לעיתים מאות רבות של מנויים, התוכנה כדאית וגם הם יוכלו להוריד את התוכנה ולהפיץ אותה במחשבים המופעלים בעסקם.
פנינה שנהב, סמנכ"ל שיווק ומכירות, מסרה: "למרות שלכאורה, בזק אינה צד בשינוי, הרי שבכל יום נערכות מיליוני שיחות מבזק למספרים הסלולריים. בזק נערכה לטפל בהטמעת המספור החדש בקרב לקוחות בזק ולמניעת פגיעה ברשת בזק. מאחר ולאחר השינוי חלק מהלקוחות ימשיכו לחייג מספר בן תשע ספרות, המערכת תמתין לעיתים בסוף החיוג פרק זמן קצר, כדי לזהות האם מדובר במספר ישן או חדש. כשמדובר במיליוני שיחות ביום, הרי שבזכות ההערכות המוקדמת שלנו תמנע פגיעה בטיב השרות".

תאריך:  19/04/2004   |   עודכן:  20/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
מנוע החיפוש 'גוגל' העולמי לא הסירו את האתר האנטישמי מרשימת האתרים העונים למילה Jew, אולם התנצלו בפומבי על הדבר
יפעת גדות
"מה היא מערכת היחסים שלנו עם חיות? מהי מערכת היחסים שלנו עם היצורים שניצור או שאנו יוצרים אולי ברגע זה? כיצד אנו מרגישים לגביהם? מהי חובתינו לדאוג להם? מהי האחריות שלנו כלפיהם?
הדר פרבר
ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, אינו מופיע לצידם של ג'ורג' בוש, ביל גייטס ואפילו אוסאמה בן-לאדן; מל גיבסון והדלאי למה באותה רשימת גיבורים ואייקונים
יפעת גדות
בית החולים הירושלמי הקים "תחנה ירוקה", שתשמש לאיסוף עיתונים, בקבוקי פלסטיק ועוד; בית החולים אימץ את שמורת הטבע 'חורבת סעדים'
הדר פרבר
הדבר האחרון שלנון כתב, לצד קריקטורה של עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il