X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנתיב המהיר יוקם בשיטת ה-B.O.T, שבה היזם מקים את הפרויקט במימונו ומתפעלו לתקופה שבין 20 ל-30 שנה. הפרויקט כולל הקמת מסוף תחבורה שישולבו בו תחנת רכבת, חניון "חנה וסע", מסוף אוטובוסים ומרכז פיקוח על מערכת האגרה וניהול התנועה
▪  ▪  ▪

למעלה מ-30 יזמים וחברות מהארץ ומחו"ל מגלים עניין במכרז להקמת נתיב נסיעה מהיר לתחבורה ציבורית בכביש ירושלים-תל אביב, בקטע שבין מחלף בן-גוריון ועד מחלף קיבוץ גלויות, בכניסה לתל אביב.
מדובר במכרז ראשון מסוגו שפרסמו משרדי התחבורה והאוצר להקמת נתיב מהיר באורך של כ-13 קילומטרים, שישמש את התחבורה הציבורית וכלי רכב המסיעים ארבעה נוסעים ויותר. כלי רכב בעלי פחות מארבעה נוסעים יהיו זכאים להשתמש בנתיב תמורת תשלום אגרה.
כנס המתמודדים על הפרויקט יתקיים ביום חמישי בהשתתפות מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן-ציון, החשב הכללי במשרד האוצר, ירון זליכה ומנכ"ל כביש "חוצה ישראל", יהודה כהן. כ-30 חברות וגופי תחבורה כבר נרשמו לכנס. בין החברות המשתתפות בכנס: חברות לניהול תנועה, חברות להשקעה, יזמים פרטיים, חברות בניה, חברות אוטובוסים וחברות מתחום ההנדסה והתקשורת.
הנתיב המהיר יוקם בשיטת ה-B.O.T, שבה היזם מקים את הפרויקט במימונו ומתפעלו לתקופה שבין 20 ל-30 שנה. הפרויקט כולל הקמת מסוף תחבורה שישולבו בו תחנת רכבת, חניון "חנה וסע", מסוף אוטובוסים ומרכז פיקוח על מערכת האגרה וניהול התנועה.
בעלי רכב פרטי יוכלו לחנות במגרש החניה ולנסוע ללא תשלום לאזור הקריה ולבורסה ברמת גן, באמצעות קווי אוטובוסים מיוחדים שיעמדו לרשותם. מסוף התחבורה יוקם בסמוך למחלף שפירים וישרת בעיקר את הבאים לראשון לציון ואור יהודה.
שר התחבורה, אביגדור ליברמן, ציין כי הקמת הנתיב המהיר נועדה לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית על חשבון הרכב הפרטי. הוא הוסיף כי בעקבות הצלחת פרויקט אגרת הגודש בלונדון, שהביא להפחתה ניכרת בעומסי התנועה במרכז העיר, תתאפשר ליזמים בחירה בין הטכנולוגיה, המבוססת על "פסקלים" לבין טכנולוגיה המבוססת על צילומי וידאו כפי שנהוג כיום בכביש "חוצה ישראל".

תאריך:  19/04/2004   |   עודכן:  19/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
במרכז מפנים אצבע מאשימה להתבטאויותיו של מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב יעקב בורובסקי, שלטענתם מעידות על חוסר אחריות מצידו, בעיקר נוכח העובדה שעד כה לא התקיים תחקיר כלשהו של האירוע; צו איסור פרסום הוצא על פרטי המחבלים וכלי הנשק שלהם
עומר כרמון
השתתפותן מומנה בידי האיחוד האירופי וקרן אל-קאצא של הבנק לפיתוח איסלמי; נשיא החברה הפלשתינית Jaffa.net: "יש לפתח את נושא החינוך דרך האינטרנט בשטחי הרשות הפלשתינית, כדי להתגבר על המכשולים והמחסומים שמציב שלטון הכיבוש"
גלית יצחק
מהיום לקוחות כל הרשתות הסלולריות יעברו למספרים בני 10 ספרות; פלאפון יוצאת הערב בקמפיין להצגת התוכנית, סלקום ופרטנר מרחיבות היערכותן, ובזק מציעה תוכנה להמרת מספרי הניידים ב-OUTLOOK
רנית נחום-הלוי
מנוע החיפוש 'גוגל' העולמי לא הסירו את האתר האנטישמי מרשימת האתרים העונים למילה Jew, אולם התנצלו בפומבי על הדבר
יפעת גדות
"מה היא מערכת היחסים שלנו עם חיות? מהי מערכת היחסים שלנו עם היצורים שניצור או שאנו יוצרים אולי ברגע זה? כיצד אנו מרגישים לגביהם? מהי חובתינו לדאוג להם? מהי האחריות שלנו כלפיהם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il