X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלי הורביץ הוא יו"ר הדירקטוריון בטבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ; מיינדגארד בע"מ היא חברה פרטית העוסקת בפיתוח ציוד רפואי למניעת שבץ מוחי
▪  ▪  ▪

מיינדגארד בע"מ, חברה פרטית העוסקת בפיתוח ציוד רפואי למניעת שבץ מוחי, הודיעה היום על מינויו של אלי הורביץ כיו"ר הדירקטוריון של החברה. המינוי יכנס לתוקפו החל מיום 1 באפריל, 2004.
אלי הורביץ הוא יו"ר הדירקטוריון בטבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ, חברת התרופות הגנריות הגדולה בעולם וחברת התרופות ה-30 בגודלה בעולם באופן כללי. לפני כן, שימש הורביץ כנשיא ומנכ"ל טבע במשך למעלה מ-25 שנה, ועבד בחברה במשך למעלה מ-40 שנה.
דוד גל, חבר דירקטוריון במיינדגארד ויו"ר פעיל של החברה בשנתיים האחרונות, ציין כי "אנו שמחים מאוד כי דמות בולטת בתעשייה כמר הורביץ הסכימה להתמנות לתפקיד יו"ר הדירקטוריון במיינדגארד. מנהיגותו של מר הורביץ, לצד הידע הנרחב שלו לגבי התעשייה וניסיונו הרב, הקשורים לעסקיה של מיינדגארד, יכולים להוסיף ערך ניכר לחברה".
אלון לומברוזו, מנכ"ל מיינדגארד, הודה לדוד גל על תרומתו למיינדגארד בשנתיים בהן כיהן כיו"ר פעיל של דירקטוריון החברה, במהלכן הוא הוביל את החברה לשיתוף פעולה אסטרטגי עם מדטרוניק.
אלי הורוסיץ, אמר כי הוא "מצפה להצטרף לדירקטוריון מיינדגארד כיו"ר ולהשתתף במאמצה של החברה למנוע שבץ מוחי הנגרם מתסחיפים".
הורוביץ הזכיר בדבריו את מוצר ה-Diverter של מיינדגארד, שהוא ניסיון חדשני למנוע מתסחיפים, אשר מקורם בלב ובכלי דם גדולים, להגיע למוח, ואמר כי "ניסיון חדשני זה עשוי לפתוח פתח לעידן חדש בעתיד של מניעת שבץ".
על משקיעיה של מיינדגארד נמנים, בין היתר,
Medtronic B.V. (www.medtronic.com), Pitango Venture Capital (www.pitango.com), Tamir Fishman Ventures (www.tfventures.com), Ofer Brothers Hi-Tech (www.oferhitech.com), The Fantine Europe Funds (www.fantinegroup.com), Eucalyptus Ventures, Gemini Israel (www.gemini.co.il) and The Fuller Foundation.

תאריך:  19/04/2004   |   עודכן:  19/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הנתיב המהיר יוקם בשיטת ה-B.O.T, שבה היזם מקים את הפרויקט במימונו ומתפעלו לתקופה שבין 20 ל-30 שנה. הפרויקט כולל הקמת מסוף תחבורה שישולבו בו תחנת רכבת, חניון "חנה וסע", מסוף אוטובוסים ומרכז פיקוח על מערכת האגרה וניהול התנועה
נועם שרביט
במרכז מפנים אצבע מאשימה להתבטאויותיו של מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב יעקב בורובסקי, שלטענתם מעידות על חוסר אחריות מצידו, בעיקר נוכח העובדה שעד כה לא התקיים תחקיר כלשהו של האירוע; צו איסור פרסום הוצא על פרטי המחבלים וכלי הנשק שלהם
עומר כרמון
השתתפותן מומנה בידי האיחוד האירופי וקרן אל-קאצא של הבנק לפיתוח איסלמי; נשיא החברה הפלשתינית Jaffa.net: "יש לפתח את נושא החינוך דרך האינטרנט בשטחי הרשות הפלשתינית, כדי להתגבר על המכשולים והמחסומים שמציב שלטון הכיבוש"
גלית יצחק
מהיום לקוחות כל הרשתות הסלולריות יעברו למספרים בני 10 ספרות; פלאפון יוצאת הערב בקמפיין להצגת התוכנית, סלקום ופרטנר מרחיבות היערכותן, ובזק מציעה תוכנה להמרת מספרי הניידים ב-OUTLOOK
רנית נחום-הלוי
מנוע החיפוש 'גוגל' העולמי לא הסירו את האתר האנטישמי מרשימת האתרים העונים למילה Jew, אולם התנצלו בפומבי על הדבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il