X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושה מבכירי הלשכה בסין ויו"ר הלשכה הצרפתי אישרו את בואם; בין הנושאים שיידונו בכנס: "גבולות הציות לחוק", "חקירת משטרה - כל האמצעים כשרים?", "זכות השתיקה", "התוכנית הכלכלית", "הפרת אמונים של איש ציבור" ו"חוקה עכשיו?"
▪  ▪  ▪

מעבר לכך שהכנס השנתי של לשכת עורכי הדין, שיתקיים בחודש הבא בסימן העימות עם נציגות השופטים על-רקע המשוב, הרי שיהיה זה אירוע בינלאומי. סגן נשיא לשכת עורכי הדין מסין, פו יאנג, המזכיר הכללי, ג'יה וואגיאנג ויו"ר החטיבה הבינלאומית בלשכה, לן הונג, הודיעו על השתתפותם בכנס, וכך גם ראש לשכת עורכי הדין של צרפת, מר מישל בנישו, ועימו 14 נציגים נוספים של הלשכה הצרפתית.
לפי שעה, למעלה מ-1,500 עורכי דין ובני זוגם אישרו את השתתפותם בכנס השנתי של הלשכה, שיתקיים באילת בין התאריכים 9 ל-13 במאי. הכנס מהווה, זו השנה הרביעית ברציפות, מוקד משיכה מקצועי, חברתי ותרבותי ראשון במעלה לעורכי דין ולצמרת המשפט בישראל.
במיוחד השנה, מהווה הכנס במה לדיון בסוגיות משפטיות וחברתיות חשובות. המושבים המקצועיים בכנס יעסקו בנושאים אקטואליים שמעסיקים את ציבור עורכי הדין ועומדים במרכז סדר היום הציבורי, ובהם "גבולות הציות לחוק", "חקירת משטרה - כל האמצעים כשרים?", "זכות השתיקה", "התוכנית הכלכלית", "הפרת אמונים של איש ציבור" ו"חוקה עכשיו?".
בין המרצים המשתתפים במושבים הרבים שיתקיימו בכנס, ראשי הממשל והמשק, בכירי האקדמיה ועורכי דין מכל התחומים, אשר יספקו, ללא ספק, תשובות לשאלות הבוערות על סדר היום, וישפיעו על מדיניות עתידית ועל הוויכוח הציבורי בתחומים אלה.
בכנס השנה ישתתפו בכירי השרים, בהם שר הביטחון, שאול מופז; שופטת בית המשפט העליון (בדימ.), דליה דורנר; והשופטת בדימוס טובה שטרסברג-כהן, המכהנת כיום כנציבת תלונות הציבור על שופטים. כמו כן אישרו השתתפותם בכירי מערכת המשפט, ובהם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז; המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (כלכלי-פיסקאלי), עו"ד דידי לחמן-מסר; מנהלת המחלקה לעניינים ביטחוניים בפרקליטות המדינה, עו"ד דבורה חן; יועצים משפטיים ועורכי דין בולטים, ביניהם ד"ר יעקב ויינרוט, עו"ד גד נשיץ, עו"ד יעקב נאמן.
אישים בולטים נוספים שייראו בכנס: הפרקליט הצבאי הראשי, האלוף ד"ר מנחם פינקלשטיין; נציבת מס הכנסה, עו"ד טלי ירון-אלדר; יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ מיכאל איתן; ד"ר אילנה דיין, אשר תנחה את מושב דת מדינה ומשפט, העיתונאי אמנון אברמוביץ' מערוץ 2, שינחה פאנל בנושא אתיקה בתקשורת [יש שיאמרו: למרבה האירוניה... - הערה שלי; נ.ש.].
נוסף למושבים הרבים שיתקיימו במהלך הכנס, ייערכו ארוחות חגיגיות במהלך הכנס בהשתתפותם של שר האוצר, בנימין נתניהו; שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד; שר התשתיות, יוסף פריצקי; ונציגים מחו"ל. הזמרת ריטה תחתום את הכנס בהופעת "LIVE 04".
יו"ר הכנס, עו"ד פרופ' אהרון נמדר, אמר: "גם השנה, כמו בכל שנה, ידונו בכנס השנתי שאלות חברתיות חריפות ביותר. בכל שנה אנחנו מצליחים להוות במה מרכזית לדיון בנושאים הנוגעים לכלל החברה. המושב הפותח את הכנס השנה, יעסוק בגבולות הציות לחוק, אשר מהווה שאלה בוערת על סדר יומה של המדינה ועל-כך גאוותנו".

תאריך:  21/04/2004   |   עודכן:  21/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
כנס הראשון בנושא, מתקיים ביוזמת ארגונים לשינוי חברתי - בעקבות הדחה ונטישה של כתבים בשידור הציבורי; מתוך נייר העמדה: ההתערבות של גורמים פוליטיים בעלי השקפה כלכלית-חברתית ברורה בתכנים המשודרים בשידור הציבורי מסוכנת
עומר כרמון
מזכיר המדינה האמריקני לאחר פגישתו עם חבייר סולאנה: "מדינה פלשתינית בשנה הבאה - כל החלטה בנושאי הגבולות והפליטים תלויה בהסכם הדדי בין הצדדים"; סולאנה: "האיחוד האירופי מעוניין לקחת חלק בתהליך הנסיגה מרצועת עזה"
נועם שרביט
עובדי נמל אשדוד אינם עובדים שעות נוספות והאטו את קצב פריקת האוניות כבר 3 ימים, וכעת הצטרפו אליהם גם עובדי נמל חיפה; באיגוד טוענים: עובדי הנמל, פורעי החוק, ממשיכים כדרכם לנצל את כוחם המונופוליסטי על-גבו של המגזר העסקי
נועם שרביט
ביה"ד: בן-ארצי נטל את החוק לידיים; למרות שבן-ארצי כבר קיבל פטור משירות צבאי והוא כיום אזרח לכל דבר, דרשה התביעה הצבאית להטיל עליו מאסר ממושך בעוון "סירוב פקודה", בעוד הסניגור מיכאל ספרד קרא לשופטים להטיל עונש סימלי בלבד
מחלקה ראשונה
במשט יתקיימו שני מקצים ובנוסף תתקיים תחרות גלגולים אסקימואים ותצות קיאקי PLAYBOAT
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il