X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התערוכה תפתח במעמד ראש עיריית אשדוד, שרים ומוזמנים נוספים במוזיאון אשדוד לאמנות
▪  ▪  ▪

תערוכת האמנות הבינלאומית "הזמנה לחלום" תיפתח ביום חמישי 29.4.04, במעמד צבי צילקר, ראש העיר אשדוד, שרים ומוזמנים, במוזיאון אשדוד לאמנות (רח' הגדוד העברי 16 אשדוד).
בתערוכה יוצגו 190 עבודות של 21 אמנים, מצרפת, יפן, רוסיה, ארה"ב, ארגנטינה, בלגיה ועוד. קבוצה נבחרת של האמנים המשתתפים בתערוכה הגיעה במיוחד מפריס כדי לתלות את העבודות ולוודא את הצגתן בצורה הטובה ביותר.
בין האמנים המציגים בתערוכה "הזמנה לחלום": איבארל ז'אן-פייר, איממורה יוקיו, ארווה לואיק, בלאן רובר, גרסיה-רוסי הורציו, דלאפוס ז'ראר, ז'יראר פטריס, יו קווין, לה פארק חוליו, לומרה דומיניק, לונג קיית', ליטוין מאנוליו סרגיי, לן-בר דוד, מורלה פרנסואה, מנרזה חוזה גומס, נייל ג'ו, נילני לאורה, סוברינו פרנציסקו, פייו עמנואל, רוזאנס מוניק, שטיין ז'ואל.
עיצוב חללי תצוגה במוזיאון שבמרכז מונארט
חללי התצוגה של המוזיאון במרכז מונארט תוכננו ועוצבו על-ידי האדריכלים רפי סגל ואיל ויצמן (תל אביב-לונדון) בשיתוף עם האדריכל מנואל הרץ (קלן).
עיצובו מחדש של המוזיאון היווה ניסיון לחבר בין המערך התפעולי של מוזיאון לאמנות לבין האסתטיקה הפוסט מודרנית של מבנה הפירמידה הקיים.
על האוצרת
לליה נולדה בפריס בשנת 1959 להורים ניצולי שואה שמוצאם בעיר סלוניקי, יוון. לאחר המלחמה הוריה הגיעו לקזבלנקה וממנה עברו להתגורר בפריס.
לליה תרמה לעיריית אשדוד את ההון הדרוש לבנייתו של המרכז לאמנות "מונארט". בכוונתה לפתח את המקום כמוזיאון המטפח את המפגש הבלתי אמצעי של ילדים ובני נוער עם אמנות מודרנית, בעיקר אבסטרקט.
את הגלריה פתחה בשנת 1989 ובה היא מציגה יצירות של כ-30 אמנים שונים. בין האמנים שעבודותיהם מוצגות בגלריה ישנן עבודות של האמן הישראלי המנוח דוד לן-בר ושל האמנית חנה בן-דוב.
לליה תגיע לארץ לכבוד אירועי הפתיחה של התערוכה "הזמנה לחלום", אשר תיפתח ב-29 אפריל 2004 במוזיאון אשדוד לאמנות במרכז "מונארט".
כתובת אתר האינטרנט של הגלריה:
www.galerieleliamordoch.com
התערוכה תהיה פתוחה עד לתאריך 15 אוגוסט 2004, בימים א', ג', ה' בשעות 10-13 ו-ב', ד' בשעות 17-19. בשבתות מהשעה 10:30 ועד 13:30.

תאריך:  21/04/2004   |   עודכן:  21/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
עברה ניתוח והמשיכה לסבול מכאבים בלתי פוסקים בבטנה במשך חודשים לאחר הניתוח; דרשה צילום רנטגן של בטנה בו נתגלו זוג מספריים באורך של 17 ס"מ
רנית נחום-הלוי
בין ההרוגים, גם ילדים שעשו דרכם ברכב הסעות לגן הילדים; הערכה: 99 נפצעו; האזור נמצא בשליטה בריטית ונחשב לשקט יחסית; חילופי אש בפלוג'ה
הדר פרבר
מחזמר על-פי שיריו וחייו של זוהר ארגוב
; החל מהיום 21.4.04 הקופות פתוחות בכל רחבי הארץ
יפעת גדות
הכנס מעלה על נס את חלקם של יוצאי ארצות מרכז אירופה בבניין ופיתוח הארץ, ותרומתם האדירה בתחום הכלכלה, המדע, התרבות, האומנות, החינוך, המשפט והתקשורת
עומר כרמון
נשיא מצרים: "בעולם הערבי שוררת כיום שנאה חסרת תקדים כלפי ארה"ב"; "מטרות ישראליות ואמריקניות לא יהיו בטוחות באירופה, באמריקה או בכל מקום אחר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il