X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתוך 7 חודשים מיום ההשקה, הגיע המשקה החדש ל-70% התנסות בקרב כלל האוכלוסייה ותפס נתח שוק של 17% מתוך כלל שוק המשקאות המוגזים הדיאטטיים; חוגגת קרנבל בערב יום העצמאות
▪  ▪  ▪
קרנבל



החברה לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) מציינת בימים אלה שנה להשקתו של המשקה הדיאטטי ממותג קוקה-קולה - דיאט קוקה-קולה לימון. מסקר TGI 2003 עולה, כי 20.4% מכלל האוכלוסייה (723 אלף איש) נוהגים לשתות דיאט קוקה-קולה לימון.
סמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, טל רבן, חושף את נתוני ההצלחה: "נתוני השוק מראים כי בתוך 7 חודשים מיום ההשקה הגיע המשקה החדש ל-70% התנסות בקרב כלל האוכלוסייה ותפס נתח שוק של 17% מתוך כלל שוק המשקאות המוגזים הדיאטטיים (לפי נתוני נילסן)".
החדרת דיאט קוקה-קולה לימון תרמה לגידול שוק משקאות הדיאט ב-3% לעומת אשתקד (נתוני נילסן מאי-דצמבר 2003 מול 2002) וגידול של 11% בסה"כ מכירות המותג - דיאט קוקה-קולה.
נתון נוסף שנמסר מהחברה למשקאות קלים, הוא גידול של 20% בצריכת דיאט קוקה-קולה בקרב גברים.
הקרנבל הגדול של דיאט קוקה-קולה לימון
ב-26 באפריל, ערב יום העצמאות יחל הקרנבל של דיאט קוקה-קולה לימון - מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, מספרת על הצפוי: "צוותים של דיילים ברזילאים יסתובבו בכל רחבי הארץ ויערכו מסע של 260,000 טעימות שיתפרס ברשתות שיווק, מגרשי כדורגל, תחנות דלק, מקומות עבודה, חניונים ועוד. באירוע "טעם העיר" יבנה מתחם חוויתי של המותג, וברוח הקרנבל יוזמן הקהל ליטול חלק בהפעלות ברזילאיות ייחודיות וססגוניות".
במקביל לפעילות החוצות, יעלה קמפיין הטלוויזיה ובמרכזו סרטון הקרנבל של דיאט קוקה-קולה לימון שצולם והופק בריו דה ז'נרו, ברזיל. בישראל זכה הסרטון לציונים גבוהים בקרב מחקר צרכנים. קודם לישראל עלה הסרטון בהולנד, בלגיה וזכה גם כן להצלחה גדולה בקרב הצרכנים.

תאריך:  21/04/2004   |   עודכן:  21/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הזוג יקיים טקס שקט עם חברים קרובים ומשפחה בלבד; לו: נישואים זה דבר מיוחד, לא איזה סט של סרט
גלית יצחק
שירות זה מתבצע בבית חולים 'מאיר' במחלקות בית החולים; כל חולה מאושפז יקבל מדי בוקר תפריט אישי ובו מגוון אפשרויות לארוחת הצהריים
ענבל אביב
יפתחו השבוע סניף של רשת "קפנטו" בקניון ארנה בהרצליה; ההשקעה בסניף עומדת על למעלה מ-3 מיליון ש"ח והמקום כולל למעלה מ-300 מקומות ישיבה; הרשת מגייסת 100 עובדים חדשים
יפעת גדות
בהלה בתעשיית סרטי הפורנו; שחקן ושחקנית התגלו כנושאי נגיף האיידס; יבוצע פיקוח על הסרטים והשחקנים יאולצו להשתמש בקונדומים
יפעת גדות
עם שחרורו של ואנונו מהכלא תועלה בתיאטרון הערבי-עברי ביפו הצגת היחיד של יונתן צ'רצ'י "אדון V"; מסע בעקבות מרדכי ואנונו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il