X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך מסר מנהל חוות ההדגמה הישראלית בסין; מכירת ציוד וטכנולוגיה ישראלית עלתה באופן משמעותי; ביום 11.5.04 ייערך הכנס ה-16 למדעי הבקר במלון 'רנסרס' בי-ם
▪  ▪  ▪

נרשמה עלייה ניכרת במכירת ציוד חליבה ישראלי לסין וכן נרשם לאחרונה ביקוש הולך וגובר לציוד טכנולוגי ישראלי. כך מסר (יום ד', 21.4.04) ליאור ירון, מנהל חוות ההדגמה הישראלית בסין.
לדבריו, ברפת ההדגמה הישראלית בבייג'ין ביקרו בשנה האחרונה מבקרים רבים מתחום ייצור החלב בסין ומכירת ציוד וטכנולוגיה ישראלית עלתה באופן משמעותי - חברת "סאן יואן דיירי" רכשה מכון חליבה מסוג פרלל מחברת צח"מ אפיקים, לחווה חדשה שהוקמה בסמוך לחוות ההדגמה. חווה זו נמצאת בימים אלה בהרצה ובקרוב תאכלס 1,500 פרות חולבות, 1,000 עגלות לתחלופה ותהיה הרפת המובילה בסין במספר הפרות החולבות וברמתה הטכנולוגית.
ירון ציין, כי צח"מ אפיקים מכרה עוד מספר מכוני חליבה בסין והיא נערכת לשיווק בכל רחבי המדינה. כמו-כן, תעשיות לכיש מכרו כבר מספר עגלות מערבלות וסלפים והם נמצאים כעת בהתחלה של בניית מערך שיווק ותמיכה. "גביש" גבעת ברנר מכרו מספר תוכנות לתכנון לינארי ואף הם בוחנים את אפשרויות ההפצה.
מאיר בראון, מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר בישראל, מסר כי סין הינה מדינה מתפתחת בכל המובנים. הרפת הסינית לעומת זאת עדיין שקועה בתרדמה, ההרגלים והשיטות עדיין מיושנים מאוד. מאידך, ישנה התעוררות שמורגשת מאוד בתחום החלב ובדרישה לציוד חליבה מתקדם. בשנים האחרונות יש בסין גידול בהכנסה לנפש וכתוצאה מכך עלייה בביקוש למוצרי מזון עם ערך גבוה כמו בשר, פירות, ירקות וחלב.
בראון הוסיף, כי באזורי הערים הגדולות, צריכת החלב הינה כ-40 ק"ג לשנה לנפש וסביב אותן ערים המרוכזות בעיקר באזורי החוף ועד לבייג'ין, ישנו פיתוח מואץ לענף החלב. בתוך המדינה, היכן שרוב האוכלוסייה היא כפרית, צריכת החלב היא 1 ק"ג לשנה לנפש. כ-30% מהפרות נמצאות באזורי החוף והערים והם מספקות תצרוכת של כ-70% מייצור החלב.
ירון ציין לגבי פרויקט רפת ההדגמה הישראלית בביגי'ן, כי: "מספר הפרות החולבות הוא 600, מספר עגלות לתחלופה - 450 ותנובת החלב היא כ-31 ק"ג ליום לפרה". לאחרונה התבצע קורס נייד בן שבוע למנהלים וסגני מנהלים של החווה הסינית 'סאן יואן'. בקורס הועברו נושאי הזנה, ממשק ווטרינריה.
"הכיוון אותו אנו מנסים להנחיל הוא שיטות העבודה והחשיבה הישראלית-תפיסה כוללת של כל מרכיבי הרפת. עגלות התחלופה עברו לפני מספר חודשים למבנה חדש עם סככת 'לכיש'. חברת החלב 'סאן יואן' החלה לקנוס את הרפתות עם ריכוז תאים סומטיים מעל ל-600,000 תאים. גובה הקנס הוא כ-4.7% ממחיר החלב, אין פרסים רק קנסות".
במקביל, ליאור ירון יציג עדכונים מפרויקט ההדגמה והיקף הסחר של ציוד חליבה ישראלי בסין בכנס ה-16 למדעי הבקר שיתקיים ב-11 במאי ועד ה-13 במאי 2004 במלון 'רנסנס' בירושלים.
נושאים עדכניים נוספים שידונו בכנס, על-מנת להעלות את המודעות בקרב מגדלי הבקר ויצרני החלב, הם: שיתוף פעולה בין התעשיה ליצרני החלב; הרפורמה בענף החלב; פרויקט כוס חלב לכל ילד-פרויקט לעידוד צריכת חלב בקרב ילדים; מגמות בענף החלב בסין-פרויקט ישראלי-רפת הדגמה בביג'ין; הגברת ייצור חלב בקיץ ועוד.

תאריך:  21/04/2004   |   עודכן:  21/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
שבועון אירני: שני מדענים העובדים בתוכנית הגרעין האירנית, נחקרים בחשד שהעבירו מידע מסווג לממשלות זרות"; ארה"ב וישראל טוענות כי אירן מפתחת נשק גרעיני
יפעת גדות
משלחת מאגודת ידידי מד"א בארצות הברית מגיעה לחגוג את יום העצמאות ה-56 בארץ; תפגש עם פצועים שנפגעו מפעולות איבה ועם צוותי מד"א שהצילו את חייהם
גלית יצחק
מעניקה טיפים שיסייעו ליערנים בניקיון השטח וכללי בטיחות למניעת שריפות לממנגלים
יפעת גדות
האיגוד יפעל להגן על זכויותיהם המקצועיות של החברות העוסקות בתחום החניונים; יפעל במסגרת איגוד לשכות המסחר
נועם שרביט
הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין נענה לבקשת נציגות השופטים ושר המשפטים והחליט לעכב בחודשיים את פרסום תוצאות משוב השופטים לצורך קיום הידברות נוספת; נציגות השופטים, מנגד, תשעה את החלטתה על החרמת אירועי הלשכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il