X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
באיגרת ברכה לנשיא קצב לרגל יום העצמאות מוסיף נשיא ארה"ב: "מאז 1948 מייצגת ישראל מסירות ללא תנאי לחירות ודמוקרטיה, על אף התמודדותה עם מלחמה ומחלוקות"; מובארק: לדבוק במפת הדרכים
▪  ▪  ▪


באגרת מיוחדת ששיגר אמש ללשכת נשיא המדינה, מברך נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, את מדינת ישראל לרגל יום העצמאות ה-56.
בוש מציין באיגרת, כי ידידותו של העם האמריקני ומחוייבותו היציבה כלפי ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה יימשכו.
עוד נכתב באיגרת: "מאז 1948 מייצגת ישראל מסירות ללא תנאי לחירות ודמוקרטיה, על אף התמודדותה עם מלחמה ומחלוקות... שתי המדינות (ישראל וארה"ב, ע.א) מאוחדות במחוייבותן המשותפת לחירות ובנחישות להביא שלום ושגשוג למזרח התיכון".
"אני בטוח שנצליח במשימה זו", כותב הנשיא בוש ומסכם: "ישראל יכולה להיות בטוחה".
נשיא צרפת שיראק שלח אף הוא איגרת ללשכת הנשיא, בה הוא כותב כי הוא מייחל לכך שכל הצדדים באזור ימצאו דרך לחדש את הדו שיח כדי להבטיח שלום וביטחון באזור, "שלום שישים קץ לסבל המתמשך של הישראלים והפלשתינים".
הנשיא שיראק כתב באיגרתו כי הוא מבקש להדגיש פעם נוספת את העונג שהסב ביקור הנשיא קצב בצרפת, בפברואר האחרון, ביקור אשר זימן, לדבריו, את האפשרות לציין שוב בחגיגיות את הידידות האמיצה שבין צרפת לישראל. "ביקורך הינו תחנה חשובה בפיתוח ובהעמקת הקשרים הבילטרליים", אמר.
גם נשיא מצרים, חוסני מובארק, שיגר לנשיא קצב ברכה ליום העצמאות, בה קרא לשני הצדדים לדבוק במפת הדרכים והביע תקווה שישראל תיסוג לא רק מעזה אלא גם מיתר השטחים.
הנשיא מובארק כתב באיגרת כי הוא בטוח שהשגת שלום צודק וכולל עם כל מדינות ערב, בהתאם לחזון ביוזמת השלום הערבית, שאושרה בועידת הפסגה של מדינות ערב ב-2002 תישאר הבסיס המציאותי ביותר לבניית יחסים המבוססים על 25 שנות שלום בין ישראל ומצרים והקמת מערכת יחסים של אמון הדדי ושיתוף פעולה במטרה להשיג שלום, ביטחון ויציבות המקווים על-ידי עמי האזור.
קיסר יפן, אקחיטו כתב באיגרת כי הוא מאחל ברכות ואיחולים לבביים לרגל יום העצמאות ולשגשוג העם בישראל.
נשיא פולין, אלכסנדר קוו'שנייבסקי, ברך את אזרחי ישראל לרגל חג העצמאות וכתב באיגרתו כי הוא משוכנע שהקשרים הידידותיים ושיתוף הפעולה הקיים בין ישראל ופולין, יתגבשו ויעמיקו במרוצת השנים. העם הפולני נהנה והתנסה במשך השנים מדו הקיום עם הקהילה היהודית שחייתה בפולין, ומנסיון זה, פולין רואה את החשיבות לייסד יחסים מיוחדים עם ישראל אשר בנתה את עצמה בקביעות במפה הפוליטית במזרח התיכון.
הנשיא הפולני הוסיף באיגרתו, כי פולין תומכת בקביעות במאמצים שעושה ישראל והקהיליה הבינלאומית להשיג שלום צודק וקבוע במזרח התיכון ושיתוף פעולה למען תרומה הדדית בין מדינות העולם.
הנשיא הפולני סיים באיגרתו וכתב כי הוא מאחל לאזרחי ישראל, המתמודדים עם התגברות האלימות והטרור באזור, אומץ ונחישות במאמצים להבאת השלום המיוחל.
מלכת אנגליה, המלכה אליזבת, ברכה באיגרתה את העם בישראל לרגל חגיגות החג הלאומי ואיחלה ברכות חמות ולבביות לנשיא המדינה ולעם בישראל לאושר, שגשוג ושלום.

תאריך:  26/04/2004   |   עודכן:  26/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נשיא מצרים בראיון לרגל 'יום שיחרור סיני': "הפיתרון - נסיגה ישראלית מלאה ומימוש זכות השיבה"; "ההתחייבויות שנתן בוש לשרון, מנוגדות להחלטות מועצת הביטחון של האו"ם"; משלחת של נציגי המדינות האיסלמיות תצא לפגישה עם נציגי הקוורטט
עומר כרמון
ב-17 לאפריל נרצחו שלושה קציני או"ם אמריקנים בידי עמית ירדני ממוצא פלשתיני; הרוצח קיבל בעבר ציון לשבח ממשטרת ירדן, על שהצליח למנוע פיגוע טרור בשגרירות ישראל בעמאן
נועם שרביט
כך טוענת האגודה, בעקבות הודעתה של השרה כי תחרים את אוניברסיטת בן-גוריון, אם לא יפוטר ד"ר לב גרינברג; המרצה הישראלי פרסם מאמר בו טען כי חיסולו של יאסין מהווה "רצח עם סימבולי" של ישראל בפלשתינים
נועם שרביט
בפיגוע ירי לעבר ג'יפ מג"ב למחסום תרקומיא נהרג סמל שני יניב משיח, בן 20, מיפו; 2 לוחמים נוספים נפצעו קל; בפיגוע ירי נוסף: מאבטח בדואי נפצע קשה מירי מרכב חולף, במטווחים שליד היישוב אפרת בגוש עציון
רנית נחום-הלוי
מנכ"ל תנועת הליכוד פנה ליועץ המשפטי שלה, בדרישה לסלק לאלתר את כותב המאמר, אוהד קמין, מהתנועה; ברמי פנה גם למשטרת ישראל בדרישה לפתוח בחקירה נגד קמין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il