X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיפלומטים מערביים: בידינו מידע לפיו ראש ממשלת ישראל הורה להתנקש עד סוף החודש בחייהם של ראש הלשכה המדינית של החמאס משעל ובחבר הלשכה מוחמד נזאל; חסן נסראללה לא הופיע בתקשורת למעלה מחודש
▪  ▪  ▪

דיפלומטים מערביים ברבת עמון טוענים, כי בידיהם מידע לפיו ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, הנחה את מערכת הביטחון להתנקש בחייו של ח'אלד משעל, ראש הלשכה המדינית של תנועת החמאס, עד סוף החודש. הגורמים, אשר ביקשו להישאר בעילום שם, מצוטטים (ב', 26.4.04) בעיתון העצמאי הפלשתיני "דוניא אל-ווטן" היוצא לאור ברצועת עזה.
על-פי המידע, פעולת החיסול מתוכננת כפי הנראה להתבצע בשטח דמשק, מקום מושבו של משעל, או בשטח לבנון, שם נוהג משעל לערוך ביקורים מעת לעת. במקביל, אומרים הגורמים, המידע מצביע אף על חיסול מתוזמן של מוחמד נזאל, חבר הלשכה המדינית של החמאס, ובעבר נציג התנועה ברבת עמון. לטענתם, סוכנים של המוסד כבר חדרו ללבנון ולסוריה עם דרכונים אירופיים מזוייפים לתכלית זו, ובכך הם מאשרים את הדיווח של רשת אל-ג'זירה מאתמול (א').
ירדן הזהירה בשתי הזדמנויות במהלך החודש האחרון מפני המשך חיסולם של בכירים פלשתינים. בפעם הראשונה הזהירה מפני חיסולים בשטחה. אולם נראה, כי ישראל לא תסתכן ותחזור על השגיאה המדינית שעשתה בשנת 97' [ניסיון ההתנקשות הכושל במשעל על-ידי סוכני מוסד ברבת עמון; ג.ב.], שהביאה בשעתו אל סף תקרית דיפלומטית בין שתי המדינות. מאוחר יותר, שוחררה עמדה מפורשת מצד דוברת ממשלת ירדן, אסמא ח'אדר, שהזהירה את ישראל מפני פגיעה במשעל עצמו. ואולם, ספק אם לאזהרה זו יינתן תוקף כלשהו בישראל.
הלבנונים כבר נערכים לפעולה ישראלית אפשרית בשטחם. בסוף השבוע מסרו גורמי ביטחון בבירות, כי מזל"טים ישראליים חגו מעל מפקדות החיזבאללה והפלגים הפלשתיניים [ראו קישור]. בחיזבאללה מיהרו להזהיר את ישראל מפני כל פעולת חיסול בשטחם ואיימו כי בעקבות פעולה כזו תועתק המערכה אל עומק השטח הישראלי. בינתיים, נראה כי מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, ירד למחתרת שכן שלא כדרכו, הוא לא הופיע בתקשורת מזה למעלה מחודש.
בישראל לא מסתירים את הכוונות לפגוע אף בנסראללה עצמו. אלוף פיקוד הצפון, בני גנץ, סירב להתייחס אתמול בראיון לערוץ 2, לאפשרות פגיעה במזכ"ל החיזבאללה, והסתפק בתגובה הלקונית הבאה: "אף מנהיג טרור לא צריך להיות חסין מפגיעה. אני לא מעוניין לצאת בהצהרות. כשנצטרך לעשות דברים מסויימים, נדע איך לעשות אותם".
הזרוע הצבאית של תנועת החמאס פרסמה באחרונה רשימה בת 12 אישים בכירים הנמנים על שורותיה, אשר לדעתה מהווים יעד לחיסול על-ידי ישראל. בתנועה עדיין נמנעים מלנקוב בשמו של המנהיג הנבחר החדש ברצועת עזה, ואולם רוב האינדיקציות מובילות לאדם אחד - רופא הילדים, ד"ר מחמוד א-זהאר [ראו קישור].

תאריך:  26/04/2004   |   עודכן:  26/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
עובדי החברה הממשלתית מבקשים לבטל לאלתר את ההוראות שניתנו לגופים שונים ולרופאי אגף השיקום של משרד הביטחון, לבטל הזמנות מהחברה ולהפסיק להפנות לקוחות
יפעת גדות
הקרבות החלו היום אך אין כרגע דיווחים על נפגעים; חיילי המרינס יצטרפו לכוחות הביטחון העירקים בסיורים בעיר
גלית יצחק
פרשייה זו התגלתה לאחר שהאפוטרופוס של זוג הקשישים הגיש תלונה על-כך שההמחאות שהיו אמורות להיכנס לחשבונם הוגשו לפדיון בסניף בנק באזור; השניים נעצרו כשניסו להפקיד המחאות נוספות
נועם שרביט
התובע, שעבד כנהג חלוקת חביות בירה, טוען: טמפו התייחסה אליי כאילו הייתי "בהמת משא", כשדרשה ממני לפרוק המיכלים בלא ציוד עזר ואמצעי פריקה; בשל התאונה הוא פוטר מתפקידו ולא עבד במהלך זמן רב
הדר פרבר
רכבו של ג'ואל פגע בבית מגורים, למרבה המזל, לא היו נפגעים; ג'ואל סובל מפצעים שטחיים והוא לא הואשם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il