X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בראיון לתוכנית "המופע המרכזי של יום העצמאות" אמר שרון: אני מאמין שביום העצמאות הבא נהיה בעיצומו של תהליך הינתקות; תפילה אישית של שרון: "שקט ושלווה"
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר זמן קצר לאחר פתיחת חגיגות יום העצמאות, כי הוא מקווה שעם יישום תהליך תוכנית ההינתקות, יום העצמאות הבא יהיה יותר טוב.
שרון אמר דברים אלה בתוכנית "המופע המרכזי של העצמאות", המשודרת בערוץ הראשון בהנחיית יהורם גאון ומיכל זוארץ. שרון חזר על דבריו שנשמעו במהלך השבוע, כי ישראל תמשיך להילחם נגד המבקשים את נפשינו. במקביל קרא להגברת העלייה לישראל.
"ישראל היא המקום היחיד בעולם שליהודים יש את הזכות והכוח להגן על עצמם בכוחות עצמם. זה הדבר הגדול שקיים וזה הדבר שיש לשמור מכל משמר. אנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. זו מחוייבות היסטורית להמשך קיומו של העם יהודי".
"אני חושב שביום העצמאות הבא יהיה יותר טוב. אני מאמין שביום העצמאות הבא נהיה בעיצומו של תהליך הינתקות מעזה. הדבר בפני עצמו טוב לישראל, טוב לביטחון ישראל, טוב לכלכלת ישראל וזה טוב לשלום שאני מאמין שיבוא יום והוא יגיע".
"העליה נמשכת ואני מקווה שתימשך. אנו צריכים עליה יותר גדולה ואני מקווה שגם דבר זה יקרה. ישראל היא המקום היחידי שיהודי יכול לחיות כיהודי. ישראל היא אומנם ארץ שקשה לחיות בה, אך היא שלנו. שמדברים על טרור ערבי ופלשתיני יש להבין שזה דבר שנמשך למעלה מ-120 שנה, אך אף פעם לא נשברנו. תמיד ניצחנו, תמיד ניצחנו".
כשנשאל ראש הממשלה על-ידי המנחה גאון, מהם הדברים שגורמים לו לצחוק, הוא השיב: "אני אוהב לשמוע שמתלוצצים עלי. אני בדרך כלל מתקשר אליהם אחרי זה. ראש ממשלה לצערי לא יכול לצאת הרבה ואני מתפלא מדוע כולם רוצים להיות ראש ממשלה. האפשרות היא מאד מצומצמת, אינך יכול לעשות דברים שאתה יכול לעשות. יום עבודה מתחיל בשעה 05:30 בבוקר, היום התחלתי מוקדם יותר, כי הייתי צריך להגיע הנה".
כשנשאל מהי תפילתו האישית לשנה הבאה, השיב: "התפילה האישית שלי שיהיה שקט ושלווה. אם נגיע לשקט ושלום הדבר ישפיע על כלל ישראל".

תאריך:  26/04/2004   |   עודכן:  26/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בטקס החגיגי בהר הרצל הודלקו 12 משואות; את המשואה המרכזית הדליק יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, שנאם - "אני מקדיש משואה זו לחלוצי כפר דרום וקריית ארבע"
רנית נחום-הלוי
מוחמד רשדאן: "ימים ספורים לאחר לכידת סדאם, ביקשה ממני רעייתו של סדאם לייצג את בעלה"; "עוד 1,500 עורכי דין ברחבי העולם מבקשים לייצג את סדאם"; "ערבים צריכים לסייע לערבים"
עומר כרמון
אל-שרק אל-אווסט: "ארה"ב שיחררה בימים האחרונים 2,500 קציני צבא, משטרה ופקידי ממשל ממפלגת הבעת', במטרה לשלבם במערכת הפוליטית והביטחונית העירקית; ארה"ב החליטה שלא לפלוש לפאלוג'ה, מחשש להתדרדרות נוספת במצב הביטחוני במדינה
גל ברגר
תחרות מלכות היופי במצרים צפויה להיערך הערב בדרום קהיר; התחרות תועבר בשידור חי; החידוש: הצופים יוכלו להצביע עבור המועמדות ב-SMS; תחרות מיס Egypt לשנת 2004 יוצאת לדרך בצל ביקורת חריפה מצד האופוזיציה
גל ברגר
הפלשתינים מדווחים כי הנער בן ה-14 נהרג בצהריים מירי צלף של צה"ל בצפון רצועת עזה; בצה"ל לא מכירים את האירוע; בדרום הרצועה נורתה ונפגעה בת 15, הלוקה בשכלה; בצה"ל אומרים כי הפלשתינית רצה לעבר הציר ולא נענתה לקריאות לעצור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il