X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
193,190 חברי מרכז בעלי זכות הצבעה במשאל; 5 חברות אבטחה יאבטחו את הקלפיות ב-168 אתרי הצבעה בארץ; 1,300 מאבטחים וסדרנים יקבלו סיוע ממשטרת ישראל; שלוש חברות כוח אדם ינהלו את ההצבעה וספירת הקלפיות
▪  ▪  ▪

בליכוד נערכים לקראת משאל המתפקדים שיתקיים בשבוע הבא (יום א' 2.5.04). על-פי התוכנית, ההצבעה תחל בשעה 08:00 בבוקר ותינעל בשעה 22:00 בערב.
לקראת המשאל יפתחו כ-443 קלפיות ב- 168 אתרים ברחבי הארץ. כ-193,190 מתפקדים חברי ליכוד בעלי זכות הצבעה. לכל אחד ממתפקדי המפלגה נשלחה חוברת הסבר בדבר תוכנית ההינתקות של ראש הממשלה, בצירוף ההודעה לבוחר.
אריק ברמי, מנכ"ל הליכוד, בתגובה על ההיערכות למשאל המתפקדים הגדול שידע הליכוד: "הציפיה לאחוזי הצבעה גבוהים לצד עוצמת מהלך המשאל, דורשת היערכות קפדנית וחסרת תקדים אשר משתווה, מבחינת סדר גודל, רק להכנות לבחירות כלליות".
[המסמך המלא של תוכנית ההינתקות, ראו קישור]
במרכז מצודת זאב הוקם מרכז השליטה הלוגיסטי של יום המשאל ואליו יזרמו הנתונים במהלך כל היום. נתוני ההצבעה ותוצאות האמת שיצטברו עם סגירת הקלפיות וספירתן יועברו למרכז השליטה ויקבלו את אישורו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט (בדימ.) צבי כהן.
בנושא הביטחוני הוחלט בתנועה לשכור את שירותיה של חברה לייעוץ אסטרטגי ביטחוני מ.ל.מ. נציגי החברה, יוצאי היחידה לאבטחת אישים סיירו מבעוד מועד באתרי ההצבעה, הכינו תוכניות אבטחה אשר אושרו על-ידי משטרת ישראל. את יום המשאל יאבטחו חמש חברות אבטחה שונות תפרסנה לכל אורך הארץ. בנוסף, כ-1,300 מאבטחים וסדרנים יקבלו סיוע ממשטרת ישראל.
מתנועת הליכוד נמסר, כי לצורך השמירה על טוהר ההצבעה, נשכרו שירותיהן של שלוש חברות כוח אדם, אשר תדאגנה באופן בלעדי לאיוש ושינוע הקלפיות. אף ניתנה הנחיה לחברות כוח האדם, לגייס עובדים שהם לא חברי התנועה ושאינם מבני אותו יישוב בו נערכות הבחירות.
על-מנת להבטיח את טוהר המשאל, נקבע כי בראש כל אתר יעמוד עו"ד אשר גם הוא מגוייס על-ידי חברת כוח אדם. תפקידו המרכזי הוא לפקח באופן הדוק על הליך הבחירות באתר ולנהלו באופן מסודר. על-פי הנחיית בית הדין של התנועה, בכל חדר בו מתקיימת הצבעה, תתאפשר לכל אחד מהצדדים להציב משקיף אחד מטעמו בכל אחד מהקלפיות.
מיד עם סיום שלב ההצבעה, תיספרנה הקלפיות באתר ההצבעה. כל עו"ד יעביר בכתב ידו את תוצאות האתר ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית שישהה במצודת זאב. בסיום שלב זה יועמסו כל הקלפיות כשהן חתומות ונעולות על-גבי רכבים של כוח אדם ותחת שמירה צמודה.

תאריך:  28/04/2004   |   עודכן:  28/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
ד"ר שמואל רוזנמן, יו"ר הרשות לעסקים קטנים ובינוניים: "אנו מעריכים כי 20% מכלל היזמים החדשים הם שכירים לשעבר שהגיעו למסקנה כי היזמות היא הדרך להחזירם למעגל העבודה"
גלית יצחק
האירועים יתקיימו בהיכל נוקיה שביד אליהו ובאיצטדיון הדר יוסף בתל אביב בתאריכים 29.4.04-1.5.04; המשחקים יוקרנו לציבור הרחב בפארק הירקון בתל אביב
גלית יצחק
הגישו בקשות לבניינים שכבר ניבנו; מנהלת ההגירה ציינה, כי התצהירים הכוזבים שהגישו קבלני הבניין איפשרו להם לקבל עובדים זרים מעל המכסות הדרושות להם; 200 היתרים (מתוך 640) הושגו במרמה
גלית יצחק
לרגל 20 שנות פעילות קולנועית ייפתח מחר פסטיבל במסגרתו יוקרנו למעלה מ-40 סרטים ישראלים בהנחייתו של ג'ייסון אלכסנדר
הדר פרבר
למעלה מ-400 פריטים יוצגו במכירה אשר תתקיים בהוליווד ב-5 ביוני; בין הפריטים תלבושות מהסרט "מצחיקונת" ומסרטים נוספים, תכשיטים ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il