X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם מעצרו של עוה"ד אריאל פרידמן, החשוד אף הוא בפרשה, הוארך ב-5 ימים; גורמים במשטרה טוענים כי עימות שנערך בין החשודים ביום ב' מחזק את החשדות נגד שר האנרגיה לשעבר; ככל הנראה קרובה המשטרה להמלצה על העמדתם לדין של שגב ובן דודו משה ורנר בפרשה
▪  ▪  ▪
מעצרו הוארך ב-5 ימים. עו"ד אריאל פרידמן

הדוד משה ורנר [צילומים: משטרת מחוז ת"א]

   מירב לוי
שגב לחוקריו: נפגשתי עם נציג אל-קאעידה על-מנת להעביר מסמכים למוסד

   יואב יצחק
החשד: גונן שגב הקים רשת יבוא סמים; נבחנים קשריו עם רוזנשטיין

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר בחמישה ימים נוספים את מעצרו של שר האנרגיה לשעבר, ד"ר גונן שגב, החשוד במעורבות בניסיון להבריח סם מסוכן מסוג אקסטזי מהולנד לישראל. מעצרו של חשוד נוסף בפרשה, עו"ד אריאל פרידמן, הוארך אף הוא בחמישה ימים. בית המשפט מוסיף לדון בהארכת מעצרו של בן דודו של שגב, משה ורנר, החשוד אף הוא בפרשה.
נציג המשטרה בדיון, גל מרום, אמר כי בין גירסאותיהם של החשודים בפרשה קיימות סתירות וכי שגב משנה את גירסאותיו בעניין. השופט דניאל בארי מציין בהחלטתו, כי לשר לשעבר "אין גירסה אחת וחלק מטענותיו מתבררות כשקריות, על-סמך בחינת ראיות אובייקטיביות".
לגבי עו"ד פרידמן, הטוען כי שגב מעליל עליו כדי לחלץ את עצמו מהפרשה, כתב השופט בארי כי פרידמן שינה את גירסתו לאחר שנודע לו על חומר חדש שהגיע לידי המשטרה. השופט הוסיף, כי בחומר הנוסף שהעבירה המשטרה לבית המשפט יש כדי לחזק את החשדות כלפיו, וכן כי חלקים מגירסתו אינם נכונים.
לדברי פרקליטו של ד"ר גונן שגב, עו"ד ליאור אפשטיין, "יש להפריד בין המעורבים בפרשה, אין פה חטיבה אחת ורואים שלא מדובר ברשת - כי כל אחד אומר משהו אחר". פרקליטו של עו"ד פרידמן, עו"ד יאיר גולן, טען כי מעצר הוא "הרסני" לגבי לקוחו.
המלצה לכתב אישום נגד שגב - בדרך
גורמים במשטרה סבורים, כי העימות שנערך אתמול בין שלושת החשודים בפרשה החליש את גירסתו של שגב. כזכור, לטענת שגב וורנר, עו"ד פרידמן הוא שביקש להעביר את "חבילת הממתקים" מאמסטרדם לישראל והם כלל לא ידעו שהחבילה מכילה סמים. לטענת גורמים בימ"ר, השר לשעבר ידע היטב כי החבילה שביקש להעביר לישראל הכילה כדורי אקסטזי.
החוקרים מאמינים, כי אין זו הפעם הראשונה שהחשודים מעורבים בהברחת סמים לישראל, אם כי הם מודים שבשלב זה אין ברשותם ראיות לכך. בכוונת המשטרה להמליץ על העמדתם לדין של שגב וורנר, כאשר בשלב זה לא ברור אם יומלץ גם על העמדתו לדין של פרידמן. אחת ממטרותיה העיקריות של החקירה בשלב זה, אומרים במשטרה, היא לגלות מיהם הגורמים העומדים מאחורי ניסיונות ההברחה.
במשטרה טוענים עוד, כי בניגוד לגירסתו של שגב לפיה הוארך תוקפו של הדרכון הדיפלומטי שהחזיק (כשר לשעבר בממשלת ישראל) בעת שהותו ברוסיה, הרי שלמעשה מדובר בזיוף: תוקף הדרכון פג כבר בשנת 2000, אך הספרה "0" שונתה ל"6", כך שהדרכון נראה כאילו הוא בתוקף עד שנת 2006.

תאריך:  28/04/2004   |   עודכן:  28/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
193,190 חברי מרכז בעלי זכות הצבעה במשאל; 5 חברות אבטחה יאבטחו את הקלפיות ב-168 אתרי הצבעה בארץ; 1,300 מאבטחים וסדרנים יקבלו סיוע ממשטרת ישראל; שלוש חברות כוח אדם ינהלו את ההצבעה וספירת הקלפיות
ענבל אביב
ד"ר שמואל רוזנמן, יו"ר הרשות לעסקים קטנים ובינוניים: "אנו מעריכים כי 20% מכלל היזמים החדשים הם שכירים לשעבר שהגיעו למסקנה כי היזמות היא הדרך להחזירם למעגל העבודה"
גלית יצחק
האירועים יתקיימו בהיכל נוקיה שביד אליהו ובאיצטדיון הדר יוסף בתל אביב בתאריכים 29.4.04-1.5.04; המשחקים יוקרנו לציבור הרחב בפארק הירקון בתל אביב
גלית יצחק
הגישו בקשות לבניינים שכבר ניבנו; מנהלת ההגירה ציינה, כי התצהירים הכוזבים שהגישו קבלני הבניין איפשרו להם לקבל עובדים זרים מעל המכסות הדרושות להם; 200 היתרים (מתוך 640) הושגו במרמה
גלית יצחק
לרגל 20 שנות פעילות קולנועית ייפתח מחר פסטיבל במסגרתו יוקרנו למעלה מ-40 סרטים ישראלים בהנחייתו של ג'ייסון אלכסנדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il