X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השופטת שריזלי החליטה לתת הזדמנות נוספת לבנו של ראש הממשלה, למסור את המסמכים בפרשת סיריל קרן; פרקליטו: פנינו לצדדים השלישיים שמחזיקים במסמכים והם עתידים למסרם בקרוב; הפרקליטות: המסמכים בידיו, הוא מושך זמן
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בתל אביב העניק (יום ד', 28.4.04) לגלעד שרון, בנו של ראש הממשלה אריאל שרון, ארכה בת שבוע כדי להגיש לפרקליטות את המסמכים אותם נצטווה למסור בצו גילוי המסמכים, שהוצא בפרשת סיריל קרן.
כזכור, גלעד שרון ביקש לקיים את הביקורת השיפוטית על אופן מילוי הצו על-ידו, אולם השופטת דניאלה שריזלי קבעה, כי טרם התגבשו דיים תנאי היסוד לחקירת שרון במסגרת ביקורת שיפוטית, והמטרה היא להביא את שרון לידי מסירת המסמכים ולא ההליך ואופן השגת המסמכים הם החשובים.
סניגוריו של שרון, עורכי הדין פרופ' קנת מן ומיכה פטמן, טענו בדיון כי שרון עשה כל שביכולתו כדי לסייע לחוקרים. לדבריהם, חמישה מכתבים נשלחו בינתיים לבנק באוסטריה, לבנק דיסקונט, לאיש העסקים הדרום אפריקני סיריל קרן, לרו"ח דני הרפז ולעו"ד ד"ר אבי אלתר, בבקשה להעביר את המסמכים אותם נדרש שרון למסור.
הפרקליטות טענה מנגד, כי נכונותו של שרון לסייע למשטרה בחקירה הינה סלקטיבית מאוד. נציג הפרקליטות בדיון, עו"ד גל לברטוב, אמר כי שרון וסניגוריו מנסים למשוך זמן על-ידי ההתכתבויות השונות וכי בידי החוקרים הוכחות לכך שהמסמכים נמצאים ברשותו של שרון עצמו ואין הוא נזקק לפנות לצדדים שלישיים על-מנת להשיגם. "מדובר במסמכים שהם קריטיים לכל אדם המנהל עסקים", אמר עו"ד לברטוב.
השופטת דניאלה שריזלי לא השתכנעה, כאמור, מטיעוני הפרקליטות ודחתה לשבוע הבא את ההכרעה בשאלה האם שרון יעיד וייחקר בנוגע למילוי הצו.
בשבוע שעבר התנהל הליך דומה בבית משפט השלום בפתח תקוה, שם העיד שרון במסגרת ביצוע הביקורת השיפוטית על מילוי הצו, בפני השופטת ליה לב-און, וטען כי השליך לאשפה את הקלטות בהן הקליט את דודי אפל [ראו קישור].
בסוף השבוע העניק גלעד שרון ראיון בלעדי נדיר לערוץ 2, שם קיבל במה נוחה מאוד מהעיתונאי אמנון אברמוביץ', שדאג לא לדחוק את שרון לפינה ולא להטרידו בשאלות קשות מדיי. בראיון אמר שרון, בין היתר, כי המשטרה והפרקליטות רודפות אותו משום שאביו הוא ראש הממשלה [ראו קישור].
ב"ש 3390/03 גלעד שרון נ' פרקליטות מחוז ת"א

תאריך:  28/04/2004   |   עודכן:  28/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נמשכים גילויי האנטישמיות ביוון: משרד התיירות מעודד טקס "שריפת יהודה"; עיתון יווני משווה את ישו לחמאס; כתובת על אנדרטת זיכרון ליהודים: "יוון-פלשתין - אף יהודי לא יישאר בחיים"; ממשלת ישראל מתעלמת
גלית יצחק
התוקפים חדרו בו זמנית ל-15 תחנות משטרה בדרום תאילנד בניסיון לגנוב נשק, אולם השוטרים, שידעו מראש על התוכנית, ירו בהם מטווח קרוב
רועי כוכבי
גם מעצרו של עוה"ד אריאל פרידמן, החשוד אף הוא בפרשה, הוארך ב-5 ימים; גורמים במשטרה טוענים כי עימות שנערך בין החשודים ביום ב' מחזק את החשדות נגד שר האנרגיה לשעבר; ככל הנראה קרובה המשטרה להמלצה על העמדתם לדין של שגב ובן דודו משה ורנר בפרשה
רנית נחום-הלוי
193,190 חברי מרכז בעלי זכות הצבעה במשאל; 5 חברות אבטחה יאבטחו את הקלפיות ב-168 אתרי הצבעה בארץ; 1,300 מאבטחים וסדרנים יקבלו סיוע ממשטרת ישראל; שלוש חברות כוח אדם ינהלו את ההצבעה וספירת הקלפיות
ענבל אביב
ד"ר שמואל רוזנמן, יו"ר הרשות לעסקים קטנים ובינוניים: "אנו מעריכים כי 20% מכלל היזמים החדשים הם שכירים לשעבר שהגיעו למסקנה כי היזמות היא הדרך להחזירם למעגל העבודה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il