X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצהובים, שניצחו 93:85 את אלופת רוסיה, יפגשו במשחק הגמר שייערך במוצאי שבת את קבוצת סקיפר בולוניה שניצחה על חודה של נקודה את סיינה בדרבי איטלקי מותח, שהסתיים לאחר הארכה
▪  ▪  ▪

מכבי ת"א קרובה רק משחק אחד, כדי להגשים את חלומה של מדינה שלמה: לזכות בגביע אירופה לאלופות, הוא גמר היורוליג, בפעם הראשונה בהיסטוריה על אדמת ישראל.
11,000 צופים, רובם המוחלט אוהדי הקבוצה בצהוב, גדשו את היכל נוקיה (יום ה') ועודדו ללא הרף את מכבי ת"א בחגיגת כדורסל אדירה.
המשחק נפתח באופן צמוד עם נדנדת סלים לכאן ולכאן ועם יתרון מסויים לטובת צסק"א. לקראת סופו של הרבע הראשון, הצליחו האדומים מרוסיה לברוח עד לפער שיא של 10 נקודות, כשהגנת מכבי מתקשה להתמודד עם יכולת הקליעה המצויינת של הרוסים מטווח ה-3 נקודות (57%).
אנטוני פארקר, שצבר 11 נקודות ברבע הראשון, החזיק את מכבי ת"א בתמונה במהלך כל הרבע, אך שלשה של מרקוס בראון מצסק"א, אותה זרק מטווח NBA עם סיום הרבע, העמידה את היתרון של הרוסים על 9 נקודות, 27:18.
עם תחילת הרבע השני ביצעה מכבי מספר חילופים אשר חיזקו את ההגנה ועצרו את התקפת צסק"א.
צסק"א ספגה מכה כאשר רכזה המצטיין, מרקוס בראון, נכנס לבעיית עבירות מוקדמת באמצע הרבע השני. בראון ספג עבירה שלישית ונאלץ לרדת לספסל.
מאותו הרגע רצה מכבי ריצה של 12:4, כאשר מייסאו באסטון עם 7 נקודות ויותם הלפרין עם מספר פעולות חיוביות בהתקפה, כירסמו באיטיות ביתרונה של צסק"א, עד שזה התייצב על נקודה אחת בלבד.
מכבי פתחה לא טוב את המחצית השנייה, ושוב הרוסים הגדילו מעט את יתרונם. אולם כמה דקות בתוך הרבע, התאוששו הצהובים ועלו ליתרון ראשון מאז יתרון ה-2-0 בתחילת הרבע הראשון, ומנקודה זו ואילך לא שמטו הצהובים את יתרונם.
הטבעה מרהיבה של אנתוני פארקר מאסיסט אדיר של שאראס העלתה את מכבי ליתרון 53:48. בהמשך באו נקודות של שאראס (מ-3 נק') ושל ווצ'יץ' (מתחת לסל) שיצרו ניצחון של מכבי ברבע השלישי 21-13 והביאו לפער של 7 נק' עם סיום הרבע - 62:55.
הרבע המכריע נפתח בצורה מהוססת על-ידי שתי הקבוצות שהירבו להחטיא, ובכל זאת צסק"א הצליחה לצמצם את ההפרש לכדי ארבע נקודות בלבד אחרי שפפאלוקאס קלע שתי נקודות מהעונשין. מכבי לא נשברה והמשיכה להזין את השחקן מספר אחד שלה הערב פארקר בכדורים. פארקר מצידו היה בכל מקום: הוא נתן נקודות ברגעים הקריטיים, קטף ריבאונדים, חילק 2 אסיסטים ובעיקר הראה מנהיגות. היתה גם חסימה פנטסטית של פארקר שעצרה התקפה מתפרצת של הרוסים. שלשה של פארקר החזירה שוב את מכבי לטווח של 7 נקודות הפרש מצסק"א.
נקודות של שאראס מקו העונשין ושלשה ענקית של בורשטיין שהעלתה את מכבי ל-12 נקודות הפרש הגדילו את יתרונם של הצהובים, יתרון שהיה גדול אפילו על מי שנחשבה עד לתחילת המשחק הזה כקבוצה הטובה ביותר השנה באירופה.
הבחורים של פיני לא איבדו את הראש עד שריקת הסיום, גם כאשר שחקני צסק"א החלו בייאושם להפציץ מטווח שלוש הנקודות ולפגוע. לא ולא. מכבי המשיכה לשחק מבוקר, חכם, וזהיר ושמרה על יתרונה עד לסיום המתוק. בסיום 93:85 למכבי וכעת כל העיניים נשואות למוצ"ש לגמר הגדול בדרך לעשות היסטוריה.
- הקלעים הבולטים במכבי: אנטוני פארקר 27 נק', שארונאס יסיקביצ'יוס 18 נק', ניקולה וויצ'יץ' 14 נק', מייסאו באסטון 11 נק', דייויד בלות'נטל 9 נק'.
- הקלעים הבולטים בצסק"א: מרקוס בראון 23 נק', ג'יי. אר. הולדן 16 נק', ויקטור אלכסנדר 12 נק'.

תאריך:  30/04/2004   |   עודכן:  30/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
את החפירות הנמשכות כבר שבע עונות, ביצע המכון לארכיאולוגיה של האוניברסיטה העברית בירושלים; בין הממצאים - שבבים שרופים של צור, עץ, פירות וגרעינים; השליטה באש הייתה נקודת מפנה באורח חייו של האדם הקדמון ושלב מהפכני באבולוציה
אלי רביץ, קריות באינטרנט
תושב הקריות עלה לבניין הנמצא בתהליכי בנייה בקרית מוצקין ומסיבה לא ברורה נפל אל מותו; המשטרה בודקת חשד להתאבדות
יבגני זרובינסקי, קריות באינטרנט
בעקבות מאבק משפטי ממושך הוציאה עיריית חיפה צו הריסה ל"קפה וניל" שבקרית חיים; בית הקפה פעל 5 שנים ללא היתר ובניגוד לחוק; אחד מבעלי המקום התפרע ונעצר על ידי המשטרה
נועם שרביט
הדרמה הוכתרה בניצחון: מכבי ת"א ניצחה הערב את קבוצת צסק"א מוסקבה ביד אליהו 85:93; בדרבי האיטלקי בין מונטפסקי סיינה וסקיפר בולוניה, ניצחה האחרונה 103-102 לאחר הארכה; מתכוננים לגמר
גלית יצחק
הצעירה יצאה לבלות, אולם לאחר זמן קצר חשה ברע וחברתה לקחה אותה לדירתה בתל אביב; קרוב משפחתה ששהה בביתה ניצל את ההזדמנות ואנס אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il