X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום שני הקרוב יתקיים כנס מדריכים ארצי של השומר הצעיר בו יושק רשמית מערך הפעולות החדש הדן בנושא הזהות המינית בקרב בני נוער
▪  ▪  ▪

תנועת השומר הצעיר השיקה חוברת הדרכה, ובה מערך פעולות חדש בנושאים: התמודדות עם דילמות הזהות המינית בקרב בני נוער, מגדר, פמיניזם, גאווה, מיעוטים בחברה, והיסטוריית המאבק לזכויות הקהילה ההומו-לסבית.
מטרת מערך הפעולות היא הקניית ידע, דרכי התמודדות, ומניעת תחושת ה"שוני", הבידוד, והניתוק שהוא מנת חלקם של בני נוער רבים הנמצאים בשלבי גיבוש ועיצוב זהותם המינית.
ביום שני (3 במאי) יתקיים במכללת בית ברל כנס מדריכים ארצי של 130 רכזי קיני השומר הצעיר, בו יושק רשמית מערך הפעולות החדש, הדן בנושא הזהות המינית בקרב בני נוער.
את מערך הפעולות הכינה קבוצה של חניכים ומדריכים שהתגבשה במהלך השנה האחרונה, אשר ראתה לנכון לתת מענה לצרכים של בני נוער רבים המתמודדים עם דילמות שונות הנוגעות לזהותם המינית במהלך גיל ההתבגרות, ולהיבטים השונים הנגזרים מכך. חברי הקבוצה נעזרו במדריכי ארגון הנוער הגאה של הקהילה ההומו-לסבית, ובאנשי מקצוע.
גיא קרן, מדריך בקן יבנה, ומיוזמי הקבוצה, מסביר את חשיבות מערך הפעולות לחניכים: "בגיל ההתבגרות, משימתו המרכזית של המתבגר היא לעצב את זהותו, וחלק מאותו שלב של עיצוב הוא גיבוש זהותו המינית של המתבגר. מתבגרים הומוסקסואלים/לסביות תופשים עצמם כשונים מבני גילם, ולא פעם מחליטים לבודד עצמם חברתית ומתנתקים הן ממשפחתם והן מחבריהן ומחברותיהן.
חשוב שיהיה לחניכים, אדם עימו יוכלו לשוחח, שיהיה מספיק פתוח להבין את הקשיים העוברים עליהם, ושתתאפשר להם נגישות למידע אודות נטייתם המינית".
אורלי מרטון, אף היא ממייסדי הקבוצה, רואה במערך הפעולות הוכחה כי הנושא, שתנועות הנוער לא הרבו להתעסק בו, נמצא כיום על סדר היום התנועתי וחלק מהשיח הפוליטי המתייחס לקבוצות מדוכאות נוספות בחברה.
כיום ידוע, כי שיעור ההומואים והלסביות מוערך בכ-10% מכלל החברה גם בקרב בני הנוער. בתנועה רואים בנתון זה המחשה נוספת של הצורך בפתיחות כלפי נושא הזהות המינית, וזאת על-מנת לתת מענה לצרכי בני נוער או חניכים המתמודדים עם הדילמות הרבות, שלא יחושו מנודים, שיוכלו להמשיך להשתלב בקבוצותיהם בקן ללא תחושת השונות, ולהקל עליהם בתהליך של גיבוש הזהות המינית ועיצובה.

תאריך:  01/05/2004   |   עודכן:  01/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שני אחים מאוהיו מייצרים ומשווקים בובות בדמותו של המושל כשהוא עם מכונת יריה בידו; אשתו של שוורצנגר נתקלה בבובות באחת החנויות בהן ביקרה; עורכי הדין של המושל דורשים להשמיד את הבובות
יפעת גדות
העיתון אנשים מפרסם את רשימת היפים ביותר בעולם; ניקול קידמן מופיעה ברשימה זו הפעם השישית
גיל איל
מכבי הובילה בכל שלבי המשחק; חגיגות ענק בעקבות הניצחון: עשרות אלפים זרמו לחגיגות בגני יהושע; חלק מרח' יגאל אלון ורחובות סמוכים נסגרו לתנועה; כ-2000 שוטרים ואנשי ביטחון מאבטחים את האוהדים בגני יהושע ואת המשתתפים בהיכל הספורט
עומר כרמון
חגיגות ומסיבות בכל 10 המדינות שהצטרפו; דובר הפרלמנט בסלובקיה: "הגשמנו חלום"; ראש ממשלת צרפת: "דמעות עולות בעיניי"
יואב יצחק
אנשי שרון: אנשי יש"ע השתלטו על הליכוד. הם משתמשים בכספי ציבורי להפיל את הממשלה; שרון: אפעל ליישום תוכנית ההינתקות, גם אם זו תידחה על-ידי מתפקדי הליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il