X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה ממחקר שערכה חברת סורונו במשך 7.5 שנים; טיפול מוקדם ברביף במינון גבוה ובתדירות גבוהה, גורם בסבירות גבוהה יותר להקטנת הצטברות הנגעים המתפתחים במוח
▪  ▪  ▪

טיפול מוקדם בחולי טרשת נפוצה התקפתית-הפוגתית בתרופת הרביף של חברת הביוטכנולוגיה סרונו, במינון גבוה ובתדירות גבוהה, מפחית באופן משמעותי את הנגעים המתפתחים במוח. כך עולה (יום א', 2.5.04) ממחקר שערכה חברת סרונו.
ממצאי המחקר הוצגו לראשונה בכנס השנתי ה-56 של האקדמיה האמריקנית לנוירולוגיה. המחקר נערך במשך 7.5 שנים בקרב 560 חולי טרשת נפוצה ב-22 מרכזים רפואיים בתשע מדינות שונות.
לדברי ד"ר דיויד לי, מאוניברסיטת British Columbia, בוונקובר, קנדה: "זוהי בשורה טובה וחשובה לחולי טרשת נפוצה התקפית הפוגתית. טיפול מוקדם ברביף במינון גבוה ובתדירות גבוהה, גורם בסבירות גבוהה יותר להקטנת הצטברות הנגעים המתפתחים במוח, בהשוואה להתחלת טיפול שנתיים מאוחר יותר".
החוקרים חילקו את החולים לשלוש קבוצות. הקבוצה הראשונה קיבלה את תרופת הדמה פלאצבו. הקבוצה השניה קיבלה את תרופת הרביף במינון נמוך, והקבוצה השלישית קיבלה את תרופת הרביף במינון גבוה יותר.
ממצאי המחקר הראו, כי חולים אשר קיבלו פלאצבו במשך שנתיים, עברו אחר כך לטיפול ברביף, כאשר השינויים נבחנו כל העת ב-MRI. לעומת זאת, חולים שקיבלו רביף במינון הגבוה היה סיכוי נמוך יותר להראות החמרה בתמונת ה-MRI מחולים שטופלו בפלאצבו ולאחר מכן עברו להיות מטופלים ברביף במשך 5.5 שנים.
מהחברה נמסר, כי הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-25.9% ל-557.1 מיליון דולר, לעומת 442.4 ברבעון המקביל ב-2003.

תאריך:  02/05/2004   |   עודכן:  02/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
מצרפת נרשמה בחודשים ינואר עד מרס 2004 עליה של 85% בהשוואה לאשתקד ו-60% יותר מבשנת 2002; גם בשאר ארצות המקור של משרד התיירות נרשמו עליות יפות: מארה"ב 82%; מבריטניה 97%; מרוסיה 61% ומגרמניה 122%
הדר פרבר
ריטה מארחת את עברי לידר, שוטי הנבואה מארחים את עידן רייכל וחברים מ-"הפרויקט", ארקדי דוכין מארח את מיכה שטרית, גלי עטרי מארחת את מומי לוי, כלא 6 וקורין אלאל וכן אהוד בנאי, יהודית רביץ, רונית אופיר, נקמת הטרקטור והרביעייה הישראלית העכשווית
גל ברגר
הפיגוע בבצרה לפני שבוע נושא את "טביעות אצבעותיו" של עימאד מורנייה, ראש זרוע חו"ל של החיזבאללה הלבנוני; גורמי מודיעין: מורנייה פיקח על מחנה אימונים של 'צבא אל-מהדי' - ארגונו של המנהיג השיעי הקיצוני מוקתדא א-סדר
גלית יצחק
ההצעה ביוזמת השר דני נווה; השר הוסיף: "ההחלטה מהווה רפורמה חשובה בפיקוח על המזון. הקמת המועצה יחד עם צעדים נוספים שנקט משרד הבריאות, יביאו לשיפור השירות"
עומר כרמון
פרופ' יעקב רבקין בראיון לאתר אינטרנט מוסלמי, לרגל צאת ספרו החדש: "ישנו הבדל גדול בין יהדות לציונות"; "יהודים רבים מתחו ביקורת על התנועה הציונית כבר מראשיתה"; "ספרי יסייע להבדיל בין אנטישמיות - לביקורת לגיטימית על הציונות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il