X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ יתום: המחבלים מנסים להשפיע על מתפקדי הליכוד; ח"כ חיים כץ: הדבר מוכיח שאם נצא יהיה יותר גרוע. אני לא רוצה שהדבר ישפיע על הבחירות; ח"כ שטייניץ: הפיגוע אינו מבטל את החיוניות של ההינתקות בעזה
▪  ▪  ▪
   מירב לוי, רנית נחום-הלוי
אם הרה ו-4 בנותיה נרצחו בפיגוע בציר כיסופים

ראש הממשלה, אריאל שרון, הגיב לראשונה על הפיגוע בציר כיסופים: "הרצח הנורא בגוש קטיף הוא פשע אכזרי כלפי אזרחים וילדים. אני כואב את כאבן של משפחת החללים ומביע איחולי החלה לפצועים. ישראל לא תשקוט ותוסיף להילחם בטרור עד להשמדתו, כפי שאנו נלחמים נגדו היום.
תוכנית ההינתקות היא פגיעה קשה, חמורה ומכאיבה לפלשתינים. הפלשתינים יעשו הכל כדי למנוע את קבלתה. הרצח הנורא של היום הוא הדרך הפלשתינית לדחייה ושיבוש התוכנית. אנו נילחם ונעשה הכל כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד, לכן אני נאבק על תוכניתי".
ח"כ אהוד יתום, בין הפעילים הבולטים בשטח המתנגד לפינוי הישובים היהודים מחבל עזה, אמר בתגובה ל-Nfc: "יציאת כוחות צה"ל מעזה היא הכרחית וכל פיגוע באזור רצועת עזה היום הוא בדיוק הרוח הגבית לטרור. המחבלים מנסים, ביחוד היום, להשפיע על מתפקדי הליכוד להצביע בעד בריחה והטרור לא יעצור אותנו. לכן צריך להצביע נגד".
ראש צוות ההסברה האסטרטגי של מטה "הליכוד שלנו", סגן שר התמ"ת, מיכאל רצון אמר ל-Nfc בתגובה לפיגוע: "הטרור לא יניח לנו, בין אם ניסוג ובין אם לאו. תוכנית הנסיגה החד-צדדית גוררת רוח גבית לטרור ולמוטיבציה גבוהה מאד בקרב ארגוני הטרור המעוניינים לפגוע יותר ויותר כדי שהנסיגה תראה חלילה וחס כניצחון ובריחה של חיילי צה"ל מרצוע עזה".
ח"כ חיים כץ, המשמש כיו"ר מטה יום הבחירות של מטות המתנגדים לתוכנית ההינתקות, אמר בתגובה לפיגוע: "כולנו כמו כולם מצטערים שזה קורה בכלל וקל וחומר היום. הדבר מוכיח שאם נצא יהיה יותר גרוע. אני לא רוצה שהדבר ישפיע על הבחירות. על כל אחד להביע דעתו אך כמו כל עם ישראל, גם מתנגדים וגם תומכים מצטערים ומשתתפים בצער ואבלם של המשפחות".
יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, ח"כ יובל שטייניץ, הנמנה על התומכים בתוכנית ההינתקות של ראש הממשלה אומר בתגובה לפיגוע: "פיגוע מחריד כמו זה שארע בגוש קטיף מחייב אותנו להילחם בחמאס ובשאר ארגוני הטרור ביתר שאת. יחד עם זאת, הפיגוע הזה, כמו גם פיגועים אכזריים ורצחניים אחרים, אינו מבטל את החיוניות של ההינתקות בעזה שמטרתה חיזוק מדינת ישראל וחיזוק יכולת העמידה של ישראל במאבק על ירושלים ואזורי הביטחון החיוניים במערב השומרון ובבקעת הירדן".
השר המתאם גדעון עזרא בין התומכים בתוכנית ההינתקות אומר בתגוה לפיגוע, "חשוב שאזרחים ישראלים לא יהיו במקומות כמו חבל עזה. כפי שקרה היום, המרחק בין הצלחה לכישלון במקומות אלו הוא גדול [בהתייחסו לפיגוע שסיכלו כוחות הביטחון בכפר דרום]. גדר בחבל עזה היתה מונעת. חובתנו ללכת עם ראש הממשלה ושר הביטחון, יחד עם הרמטכ"ל, ראש שב"כ ואמ"ן, הם יודעים מהי הדרך הטובה להגן על אזרחים כדי שמקרים כאלו לא ישנו. מי שבא ואומר שגוש קטיף הוא לא לא עזה, אומר דברים שאינם נכונים".
סגן שרת החינוך, ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי), תושב גני טל בגוש קטיף ולשעבר ראש המועצה האזורית חוף עזה, אמר: "בלב קרוע, כשמתנו מונחים לפנינו ומעל לכ המחלוקות הפוליטיות, אני מבקש מראש הממשלה לתת את המענה האחד והיחיד לפיגוע הרצחני והוא מלחמה נחרצת ובלתי מתפשרת בתשתיות הטרור. מתיישבי גוש קטיף ימשיכו לעמוד ברוח איתנה אל מול כל המרצחים המבקשים להרוג, לטבוח ולגרש אותנו".
ח"כ גילה פינקלשטיין (מפד"ל), אמרה בתגובה לפיגוע הירי בכיסופים: "הפיגוע הקשה הוכיח שוב כי בריחה מגוש קטיף לא תחזק את הביטחון אלא תעודד את הטרור. ליבנו היום, כבכל יום, עם אנשי הגוש המסורים ואני מקווה כי תוכנית ההינתקות תיגנז ותהפוך להיסטוריה".

תאריך:  02/05/2004   |   עודכן:  02/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערכה חברת סורונו במשך 7.5 שנים; טיפול מוקדם ברביף במינון גבוה ובתדירות גבוהה, גורם בסבירות גבוהה יותר להקטנת הצטברות הנגעים המתפתחים במוח
ענבל אביב
מצרפת נרשמה בחודשים ינואר עד מרס 2004 עליה של 85% בהשוואה לאשתקד ו-60% יותר מבשנת 2002; גם בשאר ארצות המקור של משרד התיירות נרשמו עליות יפות: מארה"ב 82%; מבריטניה 97%; מרוסיה 61% ומגרמניה 122%
הדר פרבר
ריטה מארחת את עברי לידר, שוטי הנבואה מארחים את עידן רייכל וחברים מ-"הפרויקט", ארקדי דוכין מארח את מיכה שטרית, גלי עטרי מארחת את מומי לוי, כלא 6 וקורין אלאל וכן אהוד בנאי, יהודית רביץ, רונית אופיר, נקמת הטרקטור והרביעייה הישראלית העכשווית
גל ברגר
הפיגוע בבצרה לפני שבוע נושא את "טביעות אצבעותיו" של עימאד מורנייה, ראש זרוע חו"ל של החיזבאללה הלבנוני; גורמי מודיעין: מורנייה פיקח על מחנה אימונים של 'צבא אל-מהדי' - ארגונו של המנהיג השיעי הקיצוני מוקתדא א-סדר
גלית יצחק
ההצעה ביוזמת השר דני נווה; השר הוסיף: "ההחלטה מהווה רפורמה חשובה בפיקוח על המזון. הקמת המועצה יחד עם צעדים נוספים שנקט משרד הבריאות, יביאו לשיפור השירות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il