X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת בקשת אכיפה מכוח פקודת ביזיון בית המשפט שהגישה חברת האופנה יופי-דו, הודתה החברה המפעילה את המציאון כי הפרה את צו המניעה שהוצא לפני כחודש; מעתה היא תשלם 5,000 ש"ח בגין כל הפרה
▪  ▪  ▪

האם חברת י.ד. טיים פשן בע"מ ו"המציאון" מחסני אופנה פועלים בניגוד לצו מניעה שהוציא בית המשפט, וממשיכים למכור מוצרים המפרים את סימני המסחר שלה? כך לפחות טוענת חברת 'יופי-דו', בבקשה לנקיטת הליך לפי פקודת ביזיון בית המשפט שהגישה נגד השניים.
בדיון בבקשה שנערך אמש (יום א', 2.5.04), הודה "המציאון" מחסני אופנה, שיוצג על-ידי עו"ד שמחה חייט, כי אכן בוצעה הפרה של הצו, אך הגדיר אותה כ"טעות". לדבריו, "כשהנושא אירע, הודינו ואמרנו שלא יהיה יותר. באיזשהו קצה של מחסן היתה כמות קטנה והעברנו עם שליח את הכמות הקטנה עם תעודת משלוח. אמרנו שקרתה טעות. עכשיו כשאני מדבר על כל הכמות, קומפלט, זה 1,500 ש"ח. זה כל ההפרה של האיש שלי, אבל היא הפרה".
עו"ד חייט הוסיף, כי הוא מסכים שאם יימצא בעתיד כי המציאון הפר שוב את הצו, יושת עליו קנס משמעותי, אותו יקבע כעת בית המשפט.
עו"ד חיים פיצ'ון, בא-כוחה של יופי-דו, אמר בדיון כי הוא מבקש "שגובה הקנס לעניין ההוצאות, שיהיה בזה הארומה של הביזיון". לדבריו, "יש כאן הוצאות של חוקרים פרטיים שהולכים לחנות כל יום, אנשים שיוצאים לעבודה. צילומים. הקלטות", ויש להתחשב בכך. עו"ד חייט טען מנגד, כי "בשלב זה, עדיין מוקדם לבקש לקבל בעד זה ובעד זה [הכוונה להוצאות' נ.ש.], כשלא הוכח שום דבר".
השופט יהודה זפט הורה לחברת דניאל זרחיה בע"מ, מפעילת המציאון מחסני אופנה, לשלם ליופי-דו את הוצאותיה בבקשה בצירוף שכר טרחת עו"ד בשיעור 5,000 ש"ח. עוד קבע זפט, כי בגין כל הפרה שתהא מעתה ואילך, ישלם המציאון קנס בסך 5,000 ש"ח.
לפני כחודש הוצא צו זמני
לפני כחודש, נעתר שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודה זפט, לבקשתה של חברת האופנה יופי-דו, במסגרת תביעה בסך חצי מיליון ש"ח שהוגשה באמצעות משרד עורכי הדין הלפרין-פיצ'ון והוציא צו מניעה זמני וצו כינוס נכסים, שבמסגרתו נאספו דברי הלבשה מועתקים משני בתי עסק, טיים פיישן בתל אביב ו"מציאון" ברמת גן (בש"א 8314/04).
במסגרת הוצאת הצווים, מינה השופט זפט את "עורכי הדין חיים פיצ'ון, אורן הלפרין וחמי יובל כתופסי נכסים, ומסמיך אותם להיכנס לחצרי המשיבים ו/או לכל חנות ו/או מפעל ו/או מחסן המשמש את המשיבים בעסקיהם ולתפוס את המוצרים וכל מסמך הנוגע לייצור ו/או שיווק ו/או רכישה ו/או אחסנה של המוצרים המפרים".
בדיון שנערך במעמד שני הצדדים ב-21 לאפריל, הוסכם כי הצו הזמני שהוצא יעמוד בתוקפו עד למתן פסק דין בתביעה העיקרית.
למרות זאת, נטען בבקשה לביזיון בית המשפט, כ-10 ימים לאחר ביצוע כינוס הנכסים, המשיכה "מציאון מחסני אופנה" למכור מוצרים מפרים.
'יופי-דו', בעלת רשת מותג בת 8 חנויות ברחבי הארץ, טענה כי באחרונה גילתה ירידה מפתיעה במכירות של מספר דגמים שהיו להיטים ונמכרו בקצב מצויין מתחילת השנה. זאת, בנוסף לידיעות שהגיעו אליה מלקוחותיה כי מספר דגמים שלה מועתקים ונמכרים, עם או בלי הלוגו של 'יופי-דו', במחירים נמוכים ובאיכות ירודה. החברה שכרה חוקרים פרטיים שמצאו את מקור ההעתקות ועל-סמך אלה הוגשו התביעה והבקשה לצו כינוס נכסים לבית המשפט.
חברת יופי-דו מציינת בתביעתה, כי השקיעה למעלה מ-200,000 ש"ח בפרסום, בעיקר בקטלוגים, בעיתונות ובשלטי חוצות וכי באחרונה ערכה תצוגת אופנה בעלות של 150,000 ש"ח לפרסום מוצריה.
ההעתקות, טוענת יופי-דו, מורידות לטמיון את השקעותיה במקוריות המוצרים ובפרסומם. טרם הוגשו כתבי הגנה.
משרד עורכי הדין הלפרין-פיצ'ון, המייצג את התובעת, מייצג גם את רשת האופנה Fox ואת המעצבת גלית לוי.
בש"א 9264/04 במסגרת ת.א. 1515/04 יופי-דו (1988) בע"מ נ' משה אליס ואח'

תאריך:  03/05/2004   |   עודכן:  03/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
החברה ומנהלה הורשעו בהזרמת שפכי המוסד לנחל משמרות באמצעות צנרת המוליכה את השפכים ישירות לנחל; בנוסף לקנס, הם חתמו על התחייבויות בסך עשרות אלפי שקלים, אותם ישלמו אם לא יימנעו מביצוע העבירות בשנית
נועם שרביט
המו"ל של המגזין Men's Health ברוסית טוען: היומון הרוסי העתיק מאיתנו 69 מאמרים בשיטתיות; דורש להטיל אחריות אישית על בעלי וסטי, ובהם נוני מוזס; בינואר השנה הוגשה תביעה דומה ע"י מו"ל רוסי אחר, שטען להעתקת מאמרים
רועי כוכבי
הרשות טוענת כי לאחרונה מתגברת התופעה של הגשת דוחות הכוללים גילוי חלקי או חסר; בחוזר שהוציא סגל הרשות לחברות המדווחות, נדרשות החברות להקפיד על גילוי מלא של פרטים מהותיים, כדין
ענבל אביב
פרסים נוספים: משרד רוני אקרמן, עבור החדרת "טוארג", משרד עליזה זאנה וניצן אופיר, עבור קמפיין "נשים מצלמות נשים", משרד בר תקשורת עבור קמפיין "מתאים לי", משרד לפידות זמן אמת עבור עמותת "אור ירוק" ועוד
גל ברגר
מנכ"ל המחלקה לחקירות פליליות במשטרה הפלשתינית התפטר; "כיצד אוכל לעצור עבריין שעה שבעלי ההשפעה עצמם עוברים על החוק"; העיתונאים הפלשתינית מחרימים הרשות: לא סיקרו היום ישיבת הממשלה השבועית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il