X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך על-פי הצעת התאחדות מגדלי הבקר לממשלה
בכנס השנתי של מדעי הבקר שייפתח בשבוע הבא בירושלים; מטרת הפרויקט - לחנך את הילדים כבר מגיל צעיר מהי תזונה נכונה
▪  ▪  ▪

פרויקט שמציעה התאחדות מגדלי הבקר בישראל לממשלה, שעיקרו חלוקת חלב לילדים בבית הספר - "כוס חלב, לכל ילד כל יום", יוצג על-ידי התאחדות מגדלי הבקר בכנס השנתי למדעי הבקר, שייפתח בשבוע הבא בירושלים ויימשך שלושה ימים.
בכנס בינלאומי המתקיים החודש בוויפינג קנדה, קיימת התייחסות של גורמים בינלאומיים לחינוך לצריכת חלב בקרב ילדים ובני נוער בעולם המערבי המודרני. כלומר, אם עד כה היתה התייחסות לנושא התזונה רק במדינות העולם השלישי, הלא מפותחות, הרי שהרגלי התזונה הלקויה נותנים אותותיהם גם בעולם השפע המודרני, שבהן ההתייחסות לכך שונה, אך אין ספק שיש צורך חיוני בחינוך מחדש כבר עכשיו.
מטרת העל של פרויקט התאחדות מגדלי הבקר שהוצג לממשלה, הינה, לחנך את הילדים כבר מגיל צעיר מהי תזונה נכונה, תוך מתן דגש על החשיבות שבצריכת החלב ומוצריו להתפתחות ולגדילה, זאת בעיקר עקב מחקרים אחרונים, המראים על תזונה לקויה בקרב ילדים ובני נוער המעכבים התפתחות ופוגעים בבריאות.
פרויקט שכזה, לטענת איגוד מגדלי הבקר, יאפשר לקדם שורה ארוכה של מטרות תזונתיות, כמו הקניית הרגלי תזונה נכונה החשובים להתפתחות תקינה, שיפור הריכוז והקליטה בלימודים, הגברת הצריכה של מוצרי חלב, הכרת ענף החלב כענף חיוני לבריאות הציבור בכלל ולילדים בפרט ועוד.
בנוסף לפן הבריאותי, הפרויקט הוא גם בעל חשיבות חברתית עליונה במיוחד בימים אלה, בכך שיאפשר גם לילדים שאין להם את האפשרות לצרוך חלב בבית, לעשות זאת. כמו-כן יקדם הפרויקט את ענף החלב בישראל.
פרויקטים דומים מתקיימים כבר שנים רבות בלמעלה מ-40 מדינות בעולם ובעשרות אלפי בתי ספר, וכעת מעוניינים בהתאחדות מגדלי הבקר בישראל בשיתוף עם תנובה לחזור ולקיימו.
ארגון המזון והחקלאות הבינלאומי נותן את חסותו למבצעים הללו במדינות השונות ומדי שנה מארגן כנס יבשתי או כנס עולמי העוסק בהיבטים השונים של הפרויקט. על-פי תקנות האיחוד האירופי, כל ילד זכאי להשתתף במבצע "חלב לבתי ספר" ומדינות רבות רואות את הנושא כמרכיב המרכזי לצריכת מוצרי חלב ולפיתוח ענף החלב.
כאמור, יוצג הפרויקט בכנס השנתי למדעי הבקר שיתקיים בירושלים ב 11-13 במאי, על-ידי יוסי מלול, לשעבר מזכיר התאחדות מגדלי הבקר בישראל, שרואה בפרויקט משימה חינוכית חשובה.
בכנס משתתפים רפתנים מכל הארץ, חוקרים ומדענים בענף הבקר והחלב.

תאריך:  03/05/2004   |   עודכן:  03/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
במסגרת בקשת אכיפה מכוח פקודת ביזיון בית המשפט שהגישה חברת האופנה יופי-דו, הודתה החברה המפעילה את המציאון כי הפרה את צו המניעה שהוצא לפני כחודש; מעתה היא תשלם 5,000 ש"ח בגין כל הפרה
נועם שרביט
החברה ומנהלה הורשעו בהזרמת שפכי המוסד לנחל משמרות באמצעות צנרת המוליכה את השפכים ישירות לנחל; בנוסף לקנס, הם חתמו על התחייבויות בסך עשרות אלפי שקלים, אותם ישלמו אם לא יימנעו מביצוע העבירות בשנית
נועם שרביט
המו"ל של המגזין Men's Health ברוסית טוען: היומון הרוסי העתיק מאיתנו 69 מאמרים בשיטתיות; דורש להטיל אחריות אישית על בעלי וסטי, ובהם נוני מוזס; בינואר השנה הוגשה תביעה דומה ע"י מו"ל רוסי אחר, שטען להעתקת מאמרים
רועי כוכבי
הרשות טוענת כי לאחרונה מתגברת התופעה של הגשת דוחות הכוללים גילוי חלקי או חסר; בחוזר שהוציא סגל הרשות לחברות המדווחות, נדרשות החברות להקפיד על גילוי מלא של פרטים מהותיים, כדין
ענבל אביב
פרסים נוספים: משרד רוני אקרמן, עבור החדרת "טוארג", משרד עליזה זאנה וניצן אופיר, עבור קמפיין "נשים מצלמות נשים", משרד בר תקשורת עבור קמפיין "מתאים לי", משרד לפידות זמן אמת עבור עמותת "אור ירוק" ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il