X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אם אכן תיסגר העסקה עם שר האנרגיה לשעבר, הוא ייחלץ מאישום בעבירה של ניסיון הברחת סמים לישראל
▪  ▪  ▪

במשטרה נשקלת בימים האחרונים האפשרות להגיע להסכם עד מדינה עם שר האנרגיה לשעבר גונן שגב, החשוד בניסיון הברחת 25,000 כדורי אקסטזי מהולנד לישראל. אם יושג ההסכם, צפוי שגב להעיד נגד ידידו, זאב רוזנשטיין, בתמורה לויתור על כתב האישום המתגבש נגדו בגין עבירת הסמים בה הוא חשוד.
שגב אינו מכחיש קיום קשרים חברתיים עם רוזנשטיין, מי שמכונה "היעד מס' 1" של משטרת מחוז תל אביב, וניצל כבר מכמה ניסיונות התנקשות בחייו. לאחרונה אף השתתף שגב בחתונת בתו של רוזנשטיין. ההסכם ייחתם רק אם יתברר כי ברשותו של שגב מידע משמעותי, המסוגל לסייע בהפללתו של רוזנשטיין.
אתמול בבוקר נעצרו שלושה חשודים נוספים במעורבות בפרשיית הברחת האקסטזי מהולנד, נוסף על שגב, בן דודו משה ורנר ועורך הדין אריאל פרידמן, שמעצרם הוארך עד יום ה'. השלושה הם תושבי הצפון, החשודים כי היו אמורים לסייע בהפצת הסם בישראל. השלושה אינם מוכרים למשטרה, שתבקש היום את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.
חוקרי ימ"ר תל אביב ממשיכים בחקירת הפרשה, והם סבורים כי קיימות בידם ראיות טובות נגד שגב. בשלב זה מסתמנת המלצה של המשטרה להגיש כתב אישום נגד שגב, כאשר מצבם של שני החשודים הנוספים אינו ברור. ראש צוות החקירה בפרשה, רפ"ק מומי משולם, אמר בראיון לגלי צה"ל הבוקר, כי בידי המשטרה חומר רב הקושר את שגב לעסקאות סמים, לרבות ניסיונות להבריח סמים לישראל בעבר וכי שגב מסר גירסאות שונות לחוקרים שונים.
פרקליטו של שגב, עו"ד ארי שמאי, אמר כי גירסתו של שגב מהיום הראשון למעצרו היא שלא ידע מה נמצא בתיק אותו התבקש להעביר, וכי שגב לא שינה את גירסתו מאז.

תאריך:  04/05/2004   |   עודכן:  04/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מצרים ממשיכה להוביל קו "חילוני" זהיר בשטח המדינה: ערוצי הטלוויזיה לא מאפשרים לכתבות המתעקשות לחבוש רעלה להופיע על המרקע; במקום זאת, הן מועברות לתפקידים שמאחורי הקלעים; איסלם על המרקע - בערבון מוגבל
מירב לוי, ענבל אביב
ארגון המורים העל-יסודיים ביקש להשבית היום את הלימודים בבתי הספר במחאה על הקיצוץ בתקציב החינוך והכוונה לפטר 2,000 מורים; השופטים הורו לצדדים לנהל מו"מ במשך שבוע, בו לא יינקטו כל עיצומים
רועי כוכבי
סרבנית נוספת, לאורה מילוא, תיאלץ להמתין להחלטת בג"צ בעתירה נגד התנגדות השלטונות לתת לה פטור; הורי הסרבנים: "רשויות הצבא מתחילות לרדת מן הרעיון המעוות להחיל 'שוויון' על-ידי כך שישלחו את הנשים הסרבניות לכלא בעקבות הגברים"
מחלקה ראשונה
מרכז השלטון המקומי יפנה לביה"ד לעבודה כנגד הסתדרות הפקידים; עדי אלדר: "הסתדרות הפקידים פוגעת בעובדים, שכן המשמעות של עיכוב בחתימה על תכניות ההבראה היא אי קבלת תקציבים והמשך אי תשלום שכר"
הדר פרבר
איסור העישון בינתיים אינו עומד במבחן המציאות בהודו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il