X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האו"ם צפוי להחליט היום:

"לישראל אין זכויות במזרח ירושלים"

הרשות הפלשתינית בהצעת החלטה: "השטחים - בריבונות פלשתינית בלעדית"; אבו עלא: "נעביר את הנושא גם למועצת הביטחון"; "יש פרטנר פלשתיני רציני המוכן למו"מ - השאלה: האם יש פרטנר ישראלי?"
▪  ▪  ▪

האסיפה הכללית של האומות המאוחדות, תדון היום (ה',6.5.04) בהצעת החלטה של 27 מדינות ערביות ומוסלמיות, הקובעת כי "לפלשתינים שמורה הזכות להגדרה עצמית ולריבונות בלעדית על הגדה המערבית, רצועת עזה ומזרח ירושלים. לישראל אין כלל זכות על השטח".
ההצעה הוגשה ביוזמת המשקיף הפלשתיני באו"ם, נאסר אל-קידווה, וכתגובה למכתב ההתחייבויות שנתן נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, לראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, בפגישתם לפני כשלושה שבועות.
כזכור, נשיא ארה"ב הביע במכתב את התנגדותו ל'זכות השיבה' של הפליטים הפלשתינים לתחומי מדינת ישראל, ואת תמיכת הממשל בקיום גושי התיישבות יהודית ביהודה ושומרון [ראו קישור].
ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), הסביר (יום ד', 5.5.04), כי המהלך הפלשתיני של הליכה לאו"ם, נובע מהתנהגותו של הנשיא בוש ותמיכתו בצעדים חד-צדדיים. "בוש לקח את ניירות המו"מ הפלשתינים והעביר אותם לראש הממשלה שרון", האשים אבו עלא והוסיף: "ננסה להשיג החלטות או"ם המדגישות מחויבות לתהליך השלום וליישום החלטות בינ"ל". אבו עלא גילה, כי בכוונת הרשות הפלשתינית להעלות הצעת החלטה דומה גם בפני מועצת הביטחון.
אבו עלא שלח ביום ד' (5.5.04) מכתב לנציגי 'הרביעיה' (קוורטט): ארה"ב, האיחוד האירופי, האו"ם ורוסיה, בעקבות קריאתם ביום ג' (4.5.04) לדבוק בתוכנית 'מפת הדרכים' [ראו קישור]: "אני שמח לבשר לכם, כי אני מוכן לחדש מייד את המו"מ על כל הנושאים הנוגעים להסדר הקבע", כתב ראש הממשלה הפלשתיני.
בשיחה עם עיתונאים ברמאללה אמר אבו עלא (יום ד', 5.5.04): "הפלשתינים מוכנים לחזור מייד לשולחן הדיונים, זאת כדי לנהל עם ישראל מו"מ ליישום 'מפת הדרכים'. יש פרטנר פלשתיני רציני המוכן למו"מ. השאלה היא, האם יש פרטנר ישראלי?".
"כישלון הפיתרונות החד-צדדיים (תוצאות משאל הליכוד, ע.כ) הוכיח, כי לא ניתן להתעלם מהפלשתינים. יש ליישם את 'מפת הדרכים' באמצעות כינוס ועידה בינ"ל, אשר תדון בנושאי הסדר הקבע", אמר.

תאריך:  06/05/2004   |   עודכן:  06/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מנהיג החמאס: "ערפאת מנסה לחסל את ההתנגדות הפלשתינית"; "לא אסכים להצעה הירדנית לוותר על המאבק המזוין"; מוחמד נזאל: "נשיא ערבי התקשר למשעל, והזהיר אותו מפני תכנית ישראלית לחסלו"
עומר כרמון
אוצר התערוכה: "מחקתי בשל האיומים לפגוע בתערוכה"; ראש הנציגות הפלשתינית באוסטרליה: "הפוליטיקאים הפכו למרמס בידי קבוצות לובי קיצוניות"; יוצר המיצג: "היטלר עשה בדיוק אותו דבר, כשהחליט מה נחשב לאומנות ומה לא"
רנית נחום-הלוי
על-פי הצעת החוק של יו"ר ועדת הכלכלה, חבר הכנסת שלום שמחון (עבודה), ההחזר הכספי יינתן באותו אופן שבו בוצע התשלום; פתיחת אריזה לא תיחשב לפגימה במוצר
רנית נחום-הלוי
סגן ראש השב"כ לשעבר אישר הדברים בתשובה לשאילתא שהפנה ח"כ וילנאי; עזרא הדגיש: אין התרעות קונקרטיות, מדובר בהערכות של שירות הביטחון הכללי על-סמך מידע גלוי; 11 חברי כנסת זוכים לשמירה צמודה
נועם שרביט
כך החליטה הפרקליטות, בעקבות דרישת סניגוריה של הפרקליטה המדליפה לקבל את חומר החקירה בפרשת סיריל קרן, כדי שיוכלו להתגונן מול הטענה; השופטת כוחן דחתה הבקשה לגלות את זהותו של המקור המכונה "נשר"; ציינה: הבקשה להעיד את ארבל ורובינשטיין היא חסרת תקדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il