X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השקת המכשיר, המיועד בעיקר לצעירים, מלווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח תחת הסיסמא: "כי צריך לדעת מתי לחתוך..."
▪  ▪  ▪

יורוקום, נציגת NOKIA בישראל, הודיעה (יום א', 9.5.04) על השקת מכשיר סלולרי - Nokia 3200, המיועד בעיקר לצעירים. המכשיר מציע מסך צבעוני, מצלמה דיגיטלית מובנית, רדיו וקאטר.
השקת המכשיר הסלולרי מלווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח. הקמפיין עלה לאוויר בערוץ 2 ו-10 תחת הסיסמא: "כי צריך לדעת מתי לחתוך...".
לערכת הטלפון מצורף קאטר (גזרן) ייחודי, הבנוי במיוחד לחיתוך כיסוים קדמיים ואחוריים לפי תבנית המקשים של הטלפון. באופן זה יכול המשתמש לצלם או לבחור לו תמונות וליצור מהן כיסויים מקוריים לטלפון שלו. את הכיסויים שהכין, ימקם המשתמש מתחת לפאנלים השקופים של המכשיר. לערכת הטלפון מצורפים שלושה סטים מוכנים של כיסויים, לבחירה, עם טפטים תואמים להשלמת המראה המעוצב של הטלפון.
יישומים נוספים שמציע הסלולר הם: רדיו FM ופנס מובנה להפעלה מהירה באמצעות לחיצה על מקש אחד. כמו-כן, 3200 Nokia תומך ביישומי ג'אווה, אותם ניתן להוריד מהרשת וב-WAP, לגלישה באינטרנט הסלולרי עם רוחבי פס מהירים. ניתן להוריד במכשיר צלצולים פוליפוניים והוא מצויד בעינית אינפרא אדומה להעברת תמונות, צלצולים וסינכרון הטלפון עם המחשב האישי. הטלפון פועל ב-3 תחומי התדרים של GSM, ושוקל 97 גרם בלבד.
יש לציין, כי ה-NOKIA 3200 משווק ביורוקום ובאורנג'.
אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, אמר כי השקתו של טלפון זה הינה ההשקה הרביעית של טלפון לצעירים ונוער תוך מספר חודשים והינה חלק ממהלך כולל של NOKIA לשליטה בשוק הנוער והצעירים בישראל.
לדבריו, "היעד שלנו בהשקת מספר דגמי צעירים בפרק זמן כה קצר הינה בהחלט לחזק את המיצוב של NOKIA כמותג צעיר ודינמי לצד המיצוב העסקי והחדשני הקיים בקרב הקהל הבוגר וקהל אנשי העסקים".
הקמפיין מתמקד סביב נושא הפרסונליזציה (ההתאמה האישית) של הטלפון ונוגע בתובנות של צעירים בכלל ובני נוער בפרט שיוצאים להרבה דייטים וסביב העניין שניתן להחליף פנלים כמו בני זוג.
סרט הפרסומת מציג בחורה צעירה שיוצאת להרבה מאוד דייטים עם הבחורים הכי שווים ומנפנפת אותם על הסיבות הקטנות ביותר - אחד בגלל איך שהוא אוכל, השני איך שהוא צוחק, השלישי מדבר עם הידיים וכו' ובמקביל מחליפה את התמונות בתוך הפאנלים של ה-NOKIA3200 שלה בהתאם לבחור עימו היא יוצאת...
בסופו של דבר היא בוחרת במי שנראה לה "הדייט המושלם" ונופלת למלכודת שלה עצמה כשמתברר לה שגם הוא מחליף בחורות כמו פאנלים - "כי צריך לדעת מתי לחתוך".

תאריך:  09/05/2004   |   עודכן:  09/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ראש ממשלת מלזיה לשעבר, אשר עורר סערה בינ"ל לפני כחמישה חודשים בשל התבטאות אנטישמית, משתלח שוב: "כל מועמד לנשיאות בארה"ב, אשר אינו מביע תמיכה בישראל - מפסיד"; "הם אינם מעוניינים לראות את העולם נשלט בידי חוקים, הם רק יודעים לדבר כמו צבועים"
יפעת גדות
התערוכה עוצבה כך שתדמה מכל הבחינות לביקור בתערוכה חקלאית "קונבנציונלית"; כל אחד מהמציגים יציג בביתן תצוגה וירטואלי את הפיתוחים והחידושים האחרונים שבחברתו
רועי כוכבי
בית משפט ברוצ'סטר, ניו יורק, אסר על בני הזוג להביא לעולם ילדים נוספים - כל עוד ילדיהם נמצאים באומנה; עו"ד המתמחה בזכויות אדם טוענת: מדובר בפסיקה הנוגדת את החוקה האמריקנית
נועם שרביט
בני הזוג הערבים רוצים לגור ביישוב קציר, שנועד ליוצאי צבא, על-אף שהם אינם כאלה; פסיקת בג"צ לפני כ-4 שנים הסעירה את המדינה וטרם יושמה; בני הזוג עתרו שנית והפעם, לאחר סחבת נוספת, ויתר מינהל מקרקעי ישראל
מירב לוי
בפיצוץ שאירע באירוע לכבוד "יום הניצחון" נהרגו 14 בני אדם ועשרות נפצעו; בין ההרוגים גם מפקד הכוחות הרוסיים הגנרל ואלרי בראנוב; המוקש הוטמן מתחת ליציע המכובדים באיצטדיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il