יורוקום, נציגת NOKIA בישראל, הודיעה (יום א', 9.5.04) על השקת מכשיר סלולרי - Nokia 3200, המיועד בעיקר לצעירים. המכשיר מציע מסך צבעוני, מצלמה דיגיטלית מובנית, רדיו וקאטר.
השקת המכשיר הסלולרי מלווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח. הקמפיין עלה לאוויר בערוץ 2 ו-10 תחת הסיסמא: "כי צריך לדעת מתי לחתוך...".
לערכת הטלפון מצורף קאטר (גזרן) ייחודי, הבנוי במיוחד לחיתוך כיסוים קדמיים ואחוריים לפי תבנית המקשים של הטלפון. באופן זה יכול המשתמש לצלם או לבחור לו תמונות וליצור מהן כיסויים מקוריים לטלפון שלו. את הכיסויים שהכין, ימקם המשתמש מתחת לפאנלים השקופים של המכשיר. לערכת הטלפון מצורפים שלושה סטים מוכנים של כיסויים, לבחירה, עם טפטים תואמים להשלמת המראה המעוצב של הטלפון.
יישומים נוספים שמציע הסלולר הם: רדיו FM ופנס מובנה להפעלה מהירה באמצעות לחיצה על מקש אחד. כמו-כן, 3200 Nokia תומך ביישומי ג'אווה, אותם ניתן להוריד מהרשת וב-WAP, לגלישה באינטרנט הסלולרי עם רוחבי פס מהירים. ניתן להוריד במכשיר צלצולים פוליפוניים והוא מצויד בעינית אינפרא אדומה להעברת תמונות, צלצולים וסינכרון הטלפון עם המחשב האישי. הטלפון פועל ב-3 תחומי התדרים של GSM, ושוקל 97 גרם בלבד.
יש לציין, כי ה-NOKIA 3200 משווק ביורוקום ובאורנג'.
אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, אמר כי השקתו של טלפון זה הינה ההשקה הרביעית של טלפון לצעירים ונוער תוך מספר חודשים והינה חלק ממהלך כולל של NOKIA לשליטה בשוק הנוער והצעירים בישראל.
לדבריו, "היעד שלנו בהשקת מספר דגמי צעירים בפרק זמן כה קצר הינה בהחלט לחזק את המיצוב של NOKIA כמותג צעיר ודינמי לצד המיצוב העסקי והחדשני הקיים בקרב הקהל הבוגר וקהל אנשי העסקים".
הקמפיין מתמקד סביב נושא הפרסונליזציה (ההתאמה האישית) של הטלפון ונוגע בתובנות של צעירים בכלל ובני נוער בפרט שיוצאים להרבה דייטים וסביב העניין שניתן להחליף פנלים כמו בני זוג.
סרט הפרסומת מציג בחורה צעירה שיוצאת להרבה מאוד דייטים עם הבחורים הכי שווים ומנפנפת אותם על הסיבות הקטנות ביותר - אחד בגלל איך שהוא אוכל, השני איך שהוא צוחק, השלישי מדבר עם הידיים וכו' ובמקביל מחליפה את התמונות בתוך הפאנלים של ה-NOKIA3200 שלה בהתאם לבחור עימו היא יוצאת...
בסופו של דבר היא בוחרת במי שנראה לה "הדייט המושלם" ונופלת למלכודת שלה עצמה כשמתברר לה שגם הוא מחליף בחורות כמו פאנלים - "כי צריך לדעת מתי לחתוך".