X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עם זאת, הדגיש שר החוץ את הצורך בהסכמה כתנאי לכל תוכנית מדינית; הוסיף: לא תהיה "תוכנית מיני"; על סוגיית רון ארד: "כל הדיבורים בנושא זה הם מיותרים ומזיקים"; אמר את הדברים באירוע לרגל השקת אתר האינטרנט המחודש של משרד החוץ
▪  ▪  ▪

"שוחחתי בשבוע שעבר עם ראש הממשלה שיחה ארוכה. קיימנו דיון על הצעדים שניתן לבצע. ראש הממשלה נחוש בדעתו לקדם תוכנית מדינית, אך חשוב שתזכה להסכמה. ראש הממשלה מתכוון לשוחח עם כל שרי הליכוד, ומחר ישוחח עם השרים ליברמן ואיתם. ראש הממשלה יכול להישאר בשלטון עד נובמבר 2007 בלי לעשות מאמצים, אך הוא נחוש לעשות כן".
כך אמר אחר הצהריים (יום א', 5.9.04) שר החוץ, סילבן שלום, בעקבות כשלונו של ראש הממשלה, אריאל שרון, להעביר את תוכנית ההינתקות במשאל מתפקדי הליכוד. השר דיבר באירוע ההשקה של אתר האינטרנט המחודש של משרד החוץ.
על סוגיית ערכם של צעדים חד-צדדיים ("בלי פרטנר") מול התקדמות מדינית מוסכמת אמר שלום, שהתלבט ארוכות לפני שהביע את תמיכתו בתוכנית ההינתקות של ראש הממשלה: "תמיד אמרתי כי עדיף עם פרטנר. ערפאת איבד תמיכה בכל העולם, אם ערפאת לא היה כאן, היתה יכולה להיות הנהגה אחרת יותר מתונה ללא פחד. הסיכויים ללכת למו"מ משותף הם אפסיים". לפיכך, ציין, "אנחנו צריכים לקיים תוכנית מדינית שתהיה טובה לנו. מבחינת הראייה שלי, אם יש פרטנר עדיף איתם, אך גם אבו עלא סירב להיפגש בזמנו עם ראש הממשלה".
"חשוב לציין, הוסיף שלום, "כי לא תהיה שום 'תוכנית מיני', ראש הממשלה לא מתכוון ללכת על זה".
"הדיבורים בנושא רון ארד מיותרים ומזיקים"
עניינו של הנווט השבוי סא"ל רון ארד, הנמצא בשבי כבר למעלה מ-17 שנים וחצי, עלתה בימים האחרונים לכותרות מחדש, בעקבות רמזים בכלי תקשורת שונים לפיהם השלב השני בעסקת השבויים עם חיזבאללה (מידע 'אמין ומדוייק' על ארד תמורת שיחרור רוצח משפחת הרן מנהריה, סמיר קונטאר) עומד לקרום עור וגידים. "כל הדיבורים בנושא זה", אומר שר החוץ, "הם מיותרים ומזיקים. כמו כל ממשלה, אנו עושים כל דבר כדי לקבל מידע".
לדברי שלום, "ישנם סימנים של רצון טוב, אך עדיף הוא להשאיר לעוסקים בדבר להמשיך במלאכה. כל העניין עדיין לא בשל. הדרך איטית אך נחושה במטרה לגלות מה עלה בגורלו של רון ארד".
אתר מחודש למשרד החוץ
כאמור, משרד החוץ השיק היום את אתר האינטרנט המחודש שלו, בטקס שנערך באולם אבריאל (הקרוי על-שם אהוד אבריאל, ממייסדי משרד החוץ ומבכיריו בשנות ה-50' וה-60') במשרד החוץ בירושלים.
האתר, המכונה בחיבה "שגרירות ישראל בעולם הווירטואלי", הוא בורג חשוב במערך ההסברה הישראלי. האתר המחודש שם דגש על סטנדרטים חדשניים, כמו ממשקים קלים ונוחים יותר, והכל במטרה להקל על הגולשים, על-מנת שהאתר יוכל למלא את תפקידו במאבק על דעת הקהל העולמית בצורה הטובה ביותר.
במשרד החוץ אומרים, כי ככל הידוע להם, היה אתר משרד החוץ הראשון בעולם לעלות לאוויר ברשת האינטרנט מכל משרדי החוץ בעולם. האתר קיים כבר למעלה מעשור, ובמשרד אומרים כי קיימת מגמת עליה קבועה במספר הכניסות אליו. לפי נתוני משרד החוץ, בשנת 2003 נרשמו למעלה מ-45 מיליון (!) כניסות לאתר. האתר, המחזיק כ-24 אלף עמודים, כולל מידע רב על ישראל, ציונות, יהדות, מדיניות החוץ של ישראל, ירושלים בירת ישראל, חדר המצב של משרד החוץ, שירותים קונסולריים ועוד.
במשרד החוץ מציינים, כי האתר המחודש מצטרף למערך האינטרנט של המשרד, הכולל אתר בערבית ואתרים של נציגויות ישראל בעולם. אתרי הנציגויות מופיעים בשפות המקומיות ומופנים לקהל המקומי.

תאריך:  09/05/2004   |   עודכן:  09/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עיתון טורקי: ישראל תשקיע 147 מיליון דולר בהקמת צינור מים בינה לבין טורקיה; ישראל דורשת לכלול בפרויקט את מי נהר דלמן, הזורם ליוון וללבנון
גלית יצחק
כך עולה מסקר שבוצע ע"י המחלקה למגזר הרוסי ב"מקאן אריקסון"; עולים חדשים הצעירים יותר מבחינת ותק, מצבם הכלכלי פחות טוב
גלית יצחק
הציורים הינם פרי יצירתם של אמנים אוטיסטים החיים בכפר עופרים, בית לחיים של אלו"ט; התערוכה והמכירה ימשכו עד לתאריך ה-28.5.04
מירב לוי
בפיגוע לפני כשנה נרצח דוד מרדכי ובנו נותר משותק בכל גופו; החולייה שיחזרה את המעשה
גלית יצחק
כך הודיעה חברת נתיבי איילון; בשלב הראשון יוצגו מפת העומסים, מבזקי תנועה כתובים קוליים ותצוגת מצלמות מדגמיות; החברה תציב בקרוב מסכי מחשב עם מצלמות בקניון עזריאלי ובמוקדי ריכוז אוכלוסייה נוספים על ציר האיילון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il