X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לואיס פרחאן, מנהיג אומת האיסלם: "האנשים הללו, המתיימרים להיות יהודים, אינם מצייתים כלל לחוקי האל"; "אסור לאמריקה לתת לאחרים להשתמש בה, כדי להרוס את אויביה האמיתיים או המדומים של מדינת ישראל"
▪  ▪  ▪

לואיס פרחאן, מנהיג הכת האמריקנית רבת ההשפעה, אומת האיסלם, אמר בשבוע שעבר במועדון העיתונות בוושינגטון, כי היהודים פועלים להגשמת חזון זדוני, אשר מטרתו: סחיטת כספי משלם המיסים האמריקני ודחיפתה של ארה"ב להילחם בעבור מדינת ישראל.
"האם אתם רוצים שילדיכם ימותו בעבור המדינה הזאת?", שאל פרחאן והוסיף: "לפני המלחמה בעירק עבר ראש הממשלה לשעבר, נתניהו, בין חברי הסנאט, ושידל אותם לשלוח את ילדינו למות עבור ישראל. מאז הקמת מדינת ישראל, שילם משלם המיסים האמריקני 100 מיליארד דולר עבור המדינה הזאת".
"הניאו-שמרנים בארה"ב מנסים להכפיף את ג'ורג' בוש לעקרונות מפלגת הליכוד בישראל. האנשים הללו, המתיימרים להיות יהודים, הם חברי בית הכנסת של השטן. הם אינם מצייתים כלל לחוקי האל. הם קיבלו משימה של חזון זדוני וג'ורג' בוש בלע את הפיתיון"
"אני חייב להזהיר אתכם. אני יודע שחברי הסנהדרין ייפגשו לאחר נאום זה ויחליטו מה לעשות עמי (מכוון בין השאר להחלטה על הוצאתו להורג של ישו הנוצרי, ע.כ) - אני אומר לכם, אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים. כדי שהמדינה הזאת תשרוד, חייבים לצאת כנגד הניאו-שמרנים".
"אם אמריקה מעוניינת לשרוד, אסור לה להשתמש בכוחה כדי ללחום את מלחמות ישראל. אסור לאמריקה לתת לאחרים להשתמש בה, כדי להרוס את אויביה האמיתיים או המדומים של מדינת ישראל", סיים פרחאן.
אומת האיסלם, המונהגת בידי פרחאן, דוגלת בעליונות הגזע השחור. בשנת 2002 יצא פרחאן, ל"שליחות שלום" באפריקה ובמזרח התיכון. בסוריה התקבל בחום בידי הנשיא, בשאר אל-אסד. ישראל אסרה עליו להיכנס לתחומה.
בין מקורביו של פרחאן ניתן למצוא את כוכב הפופ האמריקני, מייקל ג'קסון, והזמרת וויטני יוסטון.
ב"צעדת המיליון" שאורגנה בידי פרחאן במרס 1995, איתר פרחאן בקהל את "אחיו" ומקורבו, בן-עמי קרטר - מנהיג קהילת "הכושים העבריים" בדימונה. פרחאן קישר שם בין קרטר לוויטני יוסטון, ואכן, לפני כשנה הגיעו יוסטון ובעלה בובי בראון לישראל, כדי לבקר את בני קהילת "הכושים העבריים" בדימונה. ביקור שבעקבותיו זכו בני קהילת "הכושים העבריים" באזרחות ישראלית [ראו קישורים].

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
התובענה הוגשה בעקבות האירועים האלימים בקונגרס האחרון של הארגון בת"א, בו נבחר עו"ד אלקס הרטמן לנשיאו; הלשכה טוענת: האסיפה לא היתה חוקית; הנוכחים באירוע: שלמה כהן תקף את עו"ד הרטמן
נועם שרביט
בבחינות ההסמכה של מועד אפריל האחרון נכשלו 35% מבין כלל 2,298 הניגשים, ו-25% מבין 1,920 המתמחים שניגשו לבחינה בפעם הראשונה; 4 האוניברסיטאות כבשו את המקום הראשון מבחינת אחוזי המעבר והציון הממוצע
אלונה קורן
כל אזרח מעל גיל 18 יקבל זכות לרכוש חבילת מניות זהה בהנחה ניכרת; המשמעות: האזרחים יקבלו הטבה המסתכמת בכ-3 מיליארד שקלים; היקף ההטבה הגלום באופציות ינוע בין 250-700 שקל לכל אזרח
נועם שרביט
שבתי שביט, המועסק כיום בחברת 'מרחב' השואפת לייבא גז לישראל, פרסם מידע ביטחוני, לפיו החברה המתחרה 'בריטיש גז' מצויה בבעלות אנשים הקשורים בעסקי טרור; מזוז רומז: בפעם הבאה - יינקטו הליכים
חדשות מחלקה ראשונה
הקמפיין יתוקשר בכל כלי התקשורת, טלוויזיה, רדיו, חוצות, ובכלי המדיה הפונים למגזרים השונים: רוסי, ערבי וחרדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il