X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בארנבוים: "האם ניתן להתעלם מהפער הבלתי נסבל בין מה שמובטח במגילת העצמאות לבין המשך הכיבוש והשליטה על עם אחר..."; השרה לבנת והנשיא קצב הביעו אכזבתה מנאומו
▪  ▪  ▪

המנצח דניאל בארנבוים, קיבל אמש (א', 9.5.04) את פרס קרן וולף בטקס חגיגי במשכן הכנסת. כצפוי, בארנבוים לא הסתפק בנאום תודה שגרתי, אלא תקף את ישראל ואת מדיניותה.
"האם ניתן להתעלם מהפער הבלתי נסבל בין מה שמובטח במגילת העצמאות לבין המשך הכיבוש והשליטה על עם אחר... האם העם היהודי שההיסטוריה שלו רצופת סבל ורדיפות יכול להרשות לעצמו להיות אדיש לנוכח סבלותיו של עם אחר?", שאל בארנבוים.
את כספי הפרס, על סך 50 אלף דולר, הודיע כי יתרום לעידוד לימודי המוסיקה בקרב ילדים יהודים בישראל ובקרב ילדים פלשתינים ברמאללה.
דברי בארנבוים התקבלו בתשואות רמות למעט כמה מתנגדים, אשר הבולטים בהם היו שרת החינוך, לימור לבנת ונשיא המדינה, משה קצב. לבנת הביעה את אכזבתה מבחירת הדברים שנשא בארנבוים, ואמרה כי אין זה המקום לדברים אלה. לבנת אף הזכירה כי הבחירה בבארנבוים לקבלת הפרס היתה שנויה במחלוקת.
הנשיא קצב מתח גם הוא ביקורת על בארנבוים ואמר, כי המנצח ראוי לגינוי גם על נאומו וגם על הפגיעה ברגשות ניצולי שואה, על-ידי כך שנהג לנגן את יצירותיו של המלחין ריכארד וגנר (מלחין אשר יצירותיו, אהובות היו על הנאצים , ע.א.).

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ראש ממשלת בריטניה הולך בעקבות בוש וראמספלד, ומתנצל על הידיעות כי חיילים בריטים התעללו בעצורים עירקים: "יצאנו לעירק כדי לסיים התעללויות כאלה, לא להיות מעורבים בהן"; נשיא צרפת: "מעשי ההתעללות עלולים להביא לתגובה אלימה"
עומר כרמון
לואיס פרחאן, מנהיג אומת האיסלם: "האנשים הללו, המתיימרים להיות יהודים, אינם מצייתים כלל לחוקי האל"; "אסור לאמריקה לתת לאחרים להשתמש בה, כדי להרוס את אויביה האמיתיים או המדומים של מדינת ישראל"
נועם שרביט
התובענה הוגשה בעקבות האירועים האלימים בקונגרס האחרון של הארגון בת"א, בו נבחר עו"ד אלקס הרטמן לנשיאו; הלשכה טוענת: האסיפה לא היתה חוקית; הנוכחים באירוע: שלמה כהן תקף את עו"ד הרטמן
נועם שרביט
בבחינות ההסמכה של מועד אפריל האחרון נכשלו 35% מבין כלל 2,298 הניגשים, ו-25% מבין 1,920 המתמחים שניגשו לבחינה בפעם הראשונה; 4 האוניברסיטאות כבשו את המקום הראשון מבחינת אחוזי המעבר והציון הממוצע
אלונה קורן
כל אזרח מעל גיל 18 יקבל זכות לרכוש חבילת מניות זהה בהנחה ניכרת; המשמעות: האזרחים יקבלו הטבה המסתכמת בכ-3 מיליארד שקלים; היקף ההטבה הגלום באופציות ינוע בין 250-700 שקל לכל אזרח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il