X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"פשנל שלי" - תוכנית נוספת לזכרו של פשנל תשודר, למרות ההתנגדויות, בערוץ הראשון; בתוכנית קטעים נבחרים מתוך מופעים בהפקתו של פשנל ומתוך חגיגת יום ההולדת ה-60 שלו; מדוע מסרב ערוץ 1 להקרין בשידור חוזר את "חיים שכאלה" עם פשנל?
▪  ▪  ▪

התוכנית "פשנל שלי" תשודר היום בערוץ הראשון, לזכרו של אברהם "דשא" פשנל. בתוכנית ישודרו קטעים נבחרים מכל המופעים בהפקתו, ובנוסף קטעים נדירים מחגיגת יום הולדתו ה-60, בהשתתפות דן בן-אמוץ ושייקה אופיר.
קטעים נוספים בהפקתו של פשנל אשר ישודרו בתוכנית: הגשש החיוור, שוקולד מנטה מסטיק, כוורת, גזוז, ג'מבו. משתתפים בתוכנית: ציפי שביט, רבקה מיכאלי, דני סנדרסון, ירדנה ארזי, יהורם גאון, שלומית אהרון, רבקה זוהר.
במעריב דווח היום, כי למרבה הפלא, פנייתו של הערוץ הראשון לחיים טופול בהצעה להנחות תוכנית לזכרו של פשנל, נתקלה בסירוב ובתגובה כי אין צורך בתוכנית חדשה כשתוכנית 'חיים שכאלה' שהוקלטה בעבר תמלא את אותה אותה מטרה. מה שהפתיע עוד יותר היתה תגובה דומה אותה קיבל הערוץ הראשון מחברי להקת 'הגשש החוור'.
בערוץ הראשון הוחלט, למרות התגובות הקרירות, לצלם תוכנית חדשה לזכרו של המפיק האגדי ונשאלה השאלה מדוע מתעקש הערוץ לגנוז את תוכנית "חיים שכאלה" על פשנל ולא להשתמש בה.
את התשובה מנסה לספק עמוס אטינגר, בעבר מגיש "חיים שכאלה" ואומר, כי מאז פטירתו של פשנל ז"ל הגיעו אליו עשרות פניות מגורמים שונים שביקשו לדעת מדוע לא משדרים את "חיים שכאלה" שצולמו עם פשנל.
לדברי אטינגר, יוסף בראל הבין כי אטינגר אינו "מעושי רצונו", ולכן יש לו בעיה איתו, כדבריו.
עוד אמר אטינגר, כי מאחר ולא נענה לדרישותיו של בראל להכתיב לו למי לערוך תוכנית 'חיים שכאלה' בראל דחק אותו וכעת מעדיף לבזבז כסף על תוכנית חדשה.
אורן הלמן, דובר מוסדות רשות-השידור, מסר בתגובה לדבריו של אטינגר כי רשות השידור החליטה להקרין את שני הפרקים של הסדרה "במדינת היהודים" הקשורים בזכרו ("קנטטה לשווארמה" ו"להקת פיקוד דיזנגוף") והם ישודרו בימי א' הקרובים.
בנוסף, החליטה הרשות להפיק תוכנית דוקומנטרית חדשה מיוחדת לזכרו ופועלו, שתכלול חומרים מהתוכנית "חיים שכאלה", ותוקרן בעתיד הקרוב.
אברהם "דשא" פשנל נפטר בסוף החודש שעבר (28.4.04) בגיל 78 ממחלת הסרטן בבית החולים "שיבא" תל השומר.
המפיק אברהם דשא (פשנל) נפטר בחודש שעבר ובערוצי התקשורת בארץ מתכננים לציין את תאריך ה-30 למותו.

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
תתאחד לראשונה בפסטיבל מרוקו השלישי באילת; עוד בפסטיבל: מאיה בוסקילה, מייק קרוצ'י, אבנר דן, שלום אסייג ועוד
יפעת גדות
דנ"א של סרטן הכליות נמצא בשתן של חולים שלקחו חלק במחקר; הדנ"א נעלם כשהחולים נרפאו; הבדיקה מאפשרת גם להבחין בין שלבים שונים של המחלה
יפעת גדות
81% מהזוגות בהן עושה הגבר לפחות מחצית מעבודות הבית יביאו ילד שני לעולם; זוגות שלא מצאו את הדרך כיצד לחלק את העבודה בינהם, היו אלו שנטו הכי פחות להביא ילד שני לעולם
ענבל אביב
בארנבוים: "האם ניתן להתעלם מהפער הבלתי נסבל בין מה שמובטח במגילת העצמאות לבין המשך הכיבוש והשליטה על עם אחר..."; השרה לבנת והנשיא קצב הביעו אכזבתה מנאומו
עומר כרמון
ראש ממשלת בריטניה הולך בעקבות בוש וראמספלד, ומתנצל על הידיעות כי חיילים בריטים התעללו בעצורים עירקים: "יצאנו לעירק כדי לסיים התעללויות כאלה, לא להיות מעורבים בהן"; נשיא צרפת: "מעשי ההתעללות עלולים להביא לתגובה אלימה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il