X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין מתוקשר בכל כלי התקשורת, טלוויזיה, רדיו, חוצות, וכן מתוקשר גם בכלי המדיה הפונים למגזרים השונים - רוסי, ערבי, חרדי
▪  ▪  ▪

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, יוצאת מחר, 10.5.04, בקמפיין הנושא את הסיסמא: "אל תחצה חיים".
נתוני הלמ"ס של תאונות הדרכים בישראל מראים, כי בכל שנה, כשליש מההרוגים בתאונות דרכים הם הולכי רגל, כאשר שתי האוכלוסיות הפגיעות ביותר הן קשישים וילדים. הקמפיין פונה לנהגים, ומזכיר כי לפני מעבר חצייה חייבים להאט ולאפשר להולכי רגל לעבור, וכן להורים לילדים במסר חד-משמעי האומר: "ילד עד גיל 8 לא יכול לחצות בלעדיך!"
ממחקרים שבוצעו בנושא מסתבר, כי הורים לא מודעים למגבלות ההתפתחותיות המאפיינות ילדים עד גיל 8, המקשות על הילד לחצות את הכביש בבטחה.
הנטייה הטבעית של ילדים היא להתפרץ לכביש לנוכח כל גירוי מהעבר השני של הכביש. ילדים מתקשים גם בהערכת מרחק ומהירות, ולפיכך אינם מסוגלים לקבל החלטה נכונה מתי לחצות את הכביש מבלי להיפגע מרכב הנראה מרחוק. בשל קומם הנמוכה הם רואים ונראים פחות ממבוגר, גורם המהווה סכנה ממשית לחציית הכביש. בשל דפוסי חשיבה ילדותיים, לאחר שהמתינו זמן מה בציפייה כי מכונית תעצור, הם מחליטים כי "עכשיו תורי", בלי קשר למרחק של המכונית מהם.
באשר לקשישים, מגבלות ראייה, שמיעה ומוטוריקה, מקשות על פעולת החצייה אשר נמשכת זמן רב מהצפוי. קורים מקרים רבים בהם התחיל הקשיש לחצות את הכביש כשהכביש פנוי, אך הזמן הממושך הנדרש לו כדי לחצות את הכביש גורם לכך שמכונית מגיחה ופוגעת בו.
בתשדיר המיועד להורים, רואים נדנדה מיותמת מתנדנדת ברוח וברקע שומעים קול צחוק של ילדים. הקריין בקולו אומר "גם אם צריך לחצות רק כביש אחד בדרך... ילד עד גיל 8 לא חוצה בלעדיך. אל תחצה חיים!"
בתשדיר המיועד לנהגים העיקרון דומה. הפעם רואים כסא יומולדת בגן ילדים ושומעים ילדים שרים שירי יומולדת. הקריין אומר "גם אם אתה הכי ממהר בעולם, לפני מעבר חציה האט ותן לעבור. אל תחצה חיים!"
הקמפיין מתוקשר בכל כלי התקשורת, טלוויזיה, רדיו, חוצות, וכן מתוקשר גם בכלי המדיה הפונים למגזרים השונים - רוסי, ערבי, וחרדי.

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
שגריר סוריה במהלך ביקור ביריד העיתונות בטהרן: "בסוריה מוטלות הגבלות על חופש העיתונות - יש לנו רק שלושה עיתונים יומיים, זה לא מספיק"; שר התקשורת האירני: אירן עומדת לשגר בקרוב שני לווינים
ענבל אביב
הסיבה: רשתות השיווק מגלגלות על הצרכנים את עלויות התפעול הגבוהות הנובעות מהחוק; המחקר בוצע באוניברסיטת בר אילן; בימים אלו יש ניסיון להעריך מחדש את נחיצותו של חוק סימון המחירים הקיים במדינה מאז 1998
אורן הלוי
במסגרת פרויקט בדיקות הפתע בארובות מפעלים, שעורכים רכזי איכות אוויר במחוזות ובאגף איכות אוויר במשרד לאיכות הסביבה זו השנה הרביעית, נמצא כי 58% מהמפעלים שנבדקו בשנת 2003, ברחבי הארץ, חורגים מן התקן המותר לפליטת מזהמים לאוויר
דליה יהב
משלחת ובה 11 חברי פרלמנט ממדינת ברמן שבגרמניה בראשותו של נשיא הפרלמנט כריסיטאן וובר הגיעה לביקור הזדהות עם חיפה ותושביה
נועם שרביט
בעוד כחצי שנה תיחסם הגישה של ביטוח לאומי, מס הכנסה, רשות השידור והבנקים למחשבי מרשם האוכלוסין; דורנר: "האיזון הראוי מחייב להגביל את מסירת המידע לעובדי ציבור בתקנות או בהנחיות מינהליות"; דעת המיעוט: יש לדחות העתירה בכל הנוגע לבנקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il