X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שפע של הפקות מקוריות בפסטיבל שיתקיים השנה במרכז סוזן דלל; שלמה גרוניך ושלישיית מה קשור, שרים שירי זהו זה, אייל גולן רק עם פסנתר, ועמיר בניון מארח את גידי גוב
▪  ▪  ▪

לאחר 5 שנים בהם התקיים פסטיבל "הפסנתר מארח" בבניין העירייה ובמרכז ענב, ייערך השנה הפסטיבל במרכז סוזן דלל בין התאריכים: ה-2 ל-4 ביוני 2004.
גם השנה מתהדר פסטיבל "הפסנתר מארח" בשפע של הפקות מקוריות ייחודיות ואף מפתיעות. בחמש שנות קיומו הפך פסטיבל "הפסנתר מארח" לחממה המייצרת שורה ארוכה של מופעים משובחים אשר הועלו לראשונה במסגרתו והיוו את יריית הפתיחה להמשך דרכם.
בין ההפקות: שלמה גרוניך ושלישיית 'מה קשור' אשר ישירו את שירי זהו זה, אייל גולן רק עם פסנתר, עברי לידר - הצצה לאלבום הבא, שלום חנוך ומשה לוי מארחים את אלונה טוראל ועמיר בניון מארח את גידי גוב.
הפקות נוספות הן אביב גפן מארח את אילן וירצברג, יוני רכטר ואלי ד'גיברי, ערב משיריה של צרויה להב, דוד קירובשי ורותי נבון והדורבנים שיגישו שירים מהתרנגולים עד הדורבנים.
כמו-כן, אבי גרייניק יארח את מיקה קרני ורינת גבאי, דני בסן, דודי לוי, שמעון בוסקילה, שי להב וגרין.
לראשונה, שני כיוונים חדשים בפסטיבל הפסנתר, האחד שלומי שבן ורקדני להקת בת-שבע - The Workshop, והשני החזן אודי שפילמן מארח את החזן חיים אדלר במופע המשלב קלאסי פיוזן וחזנות מקור, כל זאת לצד האומנים הגדולים והמוכרים וכן האומנים הצעירים, שיחשפו לראשונה תחת אור הזרקורים.
שבי מזרחי, מנהל המחלקה למופעים בעיריית תל אביב-יפו ומנהל הפסטיבל מסר, כי הוא רואה חשיבות רבה מאוד בחידושו של הפסטיבל בעיקר משום ייחודו בנוף הפסטיבלים הישראליים.
כזכור, בשנתיים האחרונות נדחו התאריכים המקוריים של הפסטיבל שאמור היה להתקיים בימיה הראשוניים של מלחמת המפרץ, ולאחר מכן נדחה הפסטיבל בשנית בשל קשיים כלכליים.
לאחרונה הודיע ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, כי הוא רואה חשיבות גדולה לתמיכת העירייה בעידוד היצירה המוסיקלית הישראלית המקורית, עובדה שסללה את הדרך לקיומו של הפסטיבל השנה, במתכונתו החדשה.
עובדת קיום הפסטיבל במרכז סוזן דלל תאפשר הגדלת פוטנציאל הצופים במופעים השונים וכפועל יוצא מכך אולי אף הרחבת תקציב הפסטיבל.
השילוב בין המופעים האינטימיים והאקוסטיים לבין המתחם הקסום של מרכז סוזן דלל מבטיחים חוויה מרגשת ואחרת. בימי הפסטיבל, ברחבה המרכזית יוקם פיאנו בר ענק בו יועלו מידי ערב מופעים שונים ומגוונים סביב הפסנתר. (הכניסה חופשית)
"הפסנתר מארח" יתקיים השנה בהפקת המחלקה למופעים בעיריית תל אביב-יפו ובשיתוף "פיסטוק - הפקה אמנותית", "המון ווליום" ו"נישה מוסיקלית".

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
שר הבריאות נוה הורה להעביר את ניהול המכון לביה"ח אסף הרופא ומנהלו; הנימוק: טעויות בשיקול דעת ואי-ביצוע נהלים שהעלתה ועדת סגלסון ומקרהו המזעזע של הילד שתאווי ז"ל; עם זאת, היס ימשיך לשמש כפתולוג ראשי במכון
יפעת גדות
הדיון בעקבות דוח של המועצה התעשייתית ואיגוד ערים לאיכה"ס שחשף חריגות חמורות; הדוח נערך לבקשת ח"כ לאה נס לאור סיור שנערך במקום
גל ברגר
כך עולה מסקר שנערך באוניברסיטת חיפה ימים ספורים לפני משאל הליכוד בנושא תוכנית ההינתקות; עוד עולה מהסקר: כרבע מהנשאלים סבורים כי גוש קטיף "מסוכן יותר" מיתר המקומות בישראל; 80% טוענים כי פינוי ישובים מנוגד להלכה
גלית יצחק
שיא השרב צפוי להיות בצהריים, וההקלה תורגש רק אחר הצהריים; בחיפה משתוללות שתי שריפות קוצים גדולות כתוצאה מגל החום; בנתניה דווח על 9 שריפות של חורשות וקוצים; מד"א ממליץ, להרבות בשתיית נוזלים
עומר כרמון
ח"כ טיבי: כיום אין בבנק ישראל ולו עובד ערבי אחד - תופעה זו היא חמורה ביותר ויש לראות בה אפלייה של ממש; מאיים לנקוט בצעדים פרלמנטרים, משפטיים וציבוריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il