X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוסטפא דיראני מעריך היום בסבירות גבוהה כי הנווט הנעדר רון ארד נמצא בין החיים ומוחזק בלבנון; בראיון לסוכנות הידיעות האירנית אמר: "כל הידיעות על העברת רון לאירן חסרות שחר"
▪  ▪  ▪

מוסטפא דיראני מעריך בסבירות גבוהה כי הנווט הנעדר רון ארד נמצא בין החיים ומוחזק בלבנון - כך דיווחה (ב', 10.5.04) סוכנות הידיעות האירנית בפרסית.
גורמים מדיניים בירושלים מקבלים בביטול את דבריו של מוסטפא דיראני לגבי הימצאותו של רון בלבנון ומייחסים זאת לספין תקשורתי של אירן שמנסה להצטייר באופן אחר כלפי המערב. "אירן מנסה להתנער מאחריותה בנוגע לרון... כל הדיווחים הללו לא יסירו מעליה את האחריות", מסרו הגורמים ל-Nfc.
דיראני, מי ששימש כקלף המיקוח להחזרת הנווט הנעדר רון ארד מאז נחטף בשנת 94' ושוחרר במסגרת עסקת השבויים בין ישראל לחיזבאללה ב-29 בינואר 2004, אמר בראיון לסוכנות הידיעות האירנית, כי רון חי ומוחזק בלבנון. "כל הידיעות על העברת רון ארד לאירן חסרות שחר", ציין.
מאז השבוע שעבר מדווחים הן בישראל והן בלבנון על התקדמות בשלב ב' של עסקת השבויים. שר החוץ, סילבן שלום, אמר אתמול כי כל הדיבורים בסוגיית רון ארד "מיותרים ומזיקים". לדבריו, קיימים סימנים של רצון טוב בהקשר זה ומדובר בהליך נחוש, אך הדרגתי.
בסוף השבוע דיווח הג'רוזלם פוסט, כי ישראל קיבלה ביום חמישי שעבר עצם נוספת שנטען כי היא שייכת לנווט הנעדר. בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדיווחים על הסף. הדיווח בג'רוזלם פוסט הסתמך על גורמים אירופים.
אין זו הפעם הראשונה בה מדווח כי ישראל קיבלה עצם השייכת לרון. בדגימות DNA שנערכו עד כה התבררה טענה זו כחסרת בסיס ו"ספין תקשורתי" נוסף שנועד להפעיל לחץ על הממשלה.
בתחילת החודש דיווח העיתון הלבנוני "אל-כיפאח אל-ערבי" כי רון ארד נמצא בידי החיזבאללה. בעיתון לא נמסר האם רון חי או מת.

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
התואר יוענק מתוך הערכה למי שעומד בראש מפלגת האיחוד של אולסטר בצפון אירלנד והכרה בקשיים בדרכו
יפעת גדות
שפע של הפקות מקוריות בפסטיבל שיתקיים השנה במרכז סוזן דלל; שלמה גרוניך ושלישיית מה קשור, שרים שירי זהו זה, אייל גולן רק עם פסנתר, ועמיר בניון מארח את גידי גוב
נועם שרביט
שר הבריאות נוה הורה להעביר את ניהול המכון לביה"ח אסף הרופא ומנהלו; הנימוק: טעויות בשיקול דעת ואי-ביצוע נהלים שהעלתה ועדת סגלסון ומקרהו המזעזע של הילד שתאווי ז"ל; עם זאת, היס ימשיך לשמש כפתולוג ראשי במכון
יפעת גדות
הדיון בעקבות דוח של המועצה התעשייתית ואיגוד ערים לאיכה"ס שחשף חריגות חמורות; הדוח נערך לבקשת ח"כ לאה נס לאור סיור שנערך במקום
גל ברגר
כך עולה מסקר שנערך באוניברסיטת חיפה ימים ספורים לפני משאל הליכוד בנושא תוכנית ההינתקות; עוד עולה מהסקר: כרבע מהנשאלים סבורים כי גוש קטיף "מסוכן יותר" מיתר המקומות בישראל; 80% טוענים כי פינוי ישובים מנוגד להלכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il