X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הארגון הבינ"ל של עו"ד ומשפטנים יהודים מגיב לתובענה שהגישה נגדו לשכת עורכי הדין ורומז באמצעות ציטוט אחרים: שלמה כהן חתרן; עו"ד הרטמן: חבל שבמקום לאחד כוחות, ניאלץ לנהל מלחמות בבתי המשפט
▪  ▪  ▪

בארגון הבינלאומי של עורכי הדין ומשפטנים יהודים אומרים (יום ב', 10.5.04) בתגובה לתובענה שהגישה לשכת עורכי הדין בישראל, כי המאבק שמנהלת הלשכה ביוזמת היו"ר שלה, הינו "מיותר, טפל, בלתי ראוי וגורם לבזבוז כספי הלשכה שיכלו לשמש למטרות מקצועיות ראויות".
כזכור, הרקע לתובענה הוא הקונגרס ה-12 של נשיאות הארגון, שהתקיים במלון דן פנורמה בתל אביב, בו נבחר עו"ד אלקס הרטמן ליו"ר החדש של הארגון, ואירעה תקרית מביכה שהגיעה עד כדי תגרת-ידיים, בין הרטמן ועו"ד שלמה כהן [להשתלשלות המלאה של העניינים שם, ראו קישור].
לדברי הארגון, התובענה מוגשת בשיהוי של חודש וחצי לאחר הבחירות דווקא בימים בהם הארגון, שנהנה ממעמד מיוחד בוועדה לזכויות אדם של האו"ם ובמועצת אירופה, מגביר את פעילותו נגד האנטישמיות וההשמצות על העם היהודי ומדינת ישראל".
נשיא הארגון הנבחר, עו"ד אלקס הרטמן, הביע צער על שבמקום לאחד כוחות ולסייע לארגון בשעה זו, מעדיפה לשכת עורכי הדין לגרור את הארגון למלחמות מיותרות בבית המשפט ומפריעה לו להקדיש זמנו למלחמה האמיתית בחוץ.
בהודעת הארגון נאמר, כי את התשובה הפרטנית להאשמות תינתן בבית המשפט. הארגון מציין 'ברוח הודעתו זו' גם דברים שאמר נשיא בית המשפט העליון (בדימ.), השופט משה לנדוי: "באשר לפעילות החתירה של עו"ד שלמה כהן, לפי מיטב זכרוני בשאיפותיו להפוך את הארגון הבינ"ל לסניף של הארגון הלאומי בראשו הוא עומד - אין כל חדש... ברור שגם כיום אין סיכוי שעו"ד כהן יצליח במימוש איומיו...".
כן נאמר בהודעה, כי פרקליטת מחוז המרכז ומי שהיתה חברת סיעתו של שלמה כהן בלשכה, עו"ד נורית שניט, כותבת במכתב ששיגרה לארגון, כי "מאבקו של ראש הלשכה בארגון הוא יותר מכל מאבק של יוקרה, של רצון להשתלט על ארגון שלא ממש עניין אותו בעבר, תוך רמיסת כבודם של מי שעשו משך שנים מלאכת קודש, והכל שלא לגופו של עניין, אלא לגופו של איש".

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הוועדה דנה בדרכי עבודתה והחליטה כי בשלב ראשון היא מבקשת לזמן מפרסמים וחברות פרסום לדיון על הסוגיות הקשורות בכללי האתיקה לפרסומות
הדר פרבר
סוכנה של רולינג כתב לבית הספר לריקוד כי הזכויות שמורות לסופרת ול'אחים וורנר'
אלונה קורן
ירידות חדות בבורסה: מדד ת"א-100 ירד ב-2.33%; התל-טק צנח בכ-4%
יפעת גדות
בני העשרה בבריטניה ובארצות הברית נקראים להתנזר ממין לפני נישואין; המטרה: למנוע הדברקות במחלות העוברות דרך מגע מיני; ממשל בוש עוזר במימון הפעילות
גלית יצחק
הקרן העניקה לגן "דרך התקווה" באשקלון תרומה לכיסוי הוצאות שוטפות; מנהלי הגן פנו לקרן בטענה שהגן נקלע למצוקה כלכלית ועומד על סף סגירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il