X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השופט עדי אזר קבע כי "אספדריל" הגישה תביעה מיותרת וטורדנית במטרה להשיג סעד שאינה זכאית לו
▪  ▪  ▪

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, עדי אזר, דחה תביעה שהגישה חברת האופנה "אספדריל" נגד חברת "קפלה", בנימוק שמדובר בתביעה מיותרת וטורדנית. בית המשפט חייב את אספדריל לשלם לקפלה הוצאות משפט בסך 4,000 ש"ח.
תחילתה של הפרשה בתביעה שהגישה אספדריל נגד 26 נתבעים שלטענתה שיווקו נעלי בית שיוצרו בדרך זהה לזו בה מיוצרות נעלי הבית שלה, ובכך הפרו זכויות פטנטים הרשומות על שמה.
זמן מה לאחר מכן, הגישה אספדריל תביעה נוספת נגד חלק מהנתבעים, בהם קפלה, כשלטענתה מדובר בתביעה חדשה, המבוססת על עילה חדשה. ואולם קפלה, באמצעות עו"ד דניאל בוסתנאי ממשרד עו"ד איתן, פרל, לצר וכהן-צדק, טענה כי מדובר בתביעה זהה לחלוטין לתביעה הראשונה, וכי המניע היחיד העומד בבסיסה הוא רצונה של אספדריל לזכות בסעדים זמניים אותם לא קיבלה במסגרת התביעה הראשונה.
בהחלטתו, נזף השופט אזר באספדריל וקבע כי אסור היה לה להגיש את התביעה הנוספת, שאיננה מבוססת על עילה שונה מזו של התביעה הראשונה, וכי היה עליה לבחור בדרך של הגשת ערעור על ההחלטה הדוחה את בקשתה לסעדים זמניים. השופט קבע כי "הדרך בה נקטה המשיבה (אספדריל; ר.כ.) והיא להגיש תביעה חדשה, אינה ראויה".
עו"ד בוסתנאי, שייצג את קפלה, בירך על ההחלטה ואמר כי היא מעבירה מסר חשוב. לדבריו, "פעמים רבות מבקש צד נתבע לדחות תביעה על הסף כטרדנית ואינו נענה. כאן באופן חריג החליט בית המשפט לדחות על הסף תביעה שהוגשה עוד בטרם התבררה. בית המשפט העביר מסר ברור שלא ניתן להטריד גופים שונים בתביעות חוזרות ונשנות הסובבות סביב אותו עניין, ודי בהגשת תביעה אחת, המוגשת כדין".

תאריך:  10/05/2004   |   עודכן:  10/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יבגני זרובינסקי
כמדי שנה בשנה מתקיימות בקריות שלוש תהלוכות מרכזיות על-ידי מוסדות חב"ד בקריות בראשות יו"ר המוסדות ושליחו הראשי של הרבי מליובאוויטש זצ"ל לקריות הרב משה שמואל אוירכמן
רועי כוכבי
דורנר, שפרשה לאחרונה מבית המשפט העליון, דיברה בכנס לשכת עורכי הדין באילת; תקפה את המבקשים לכרסם בהיקפה של זכות השתיקה; "יש לעשות הפרדה מוחלטת בין השאלה הציבורית לבין העניין המשפטי"
רועי כוכבי
זל, יהודי בן למשפחת ניצולי שואה, מחזיק בנתח הגדול ביותר ממניות חברת הנדל"ן הגדולה ביותר בארה"ב ומנהל אחזקות בהיקף של 350 מיליארד דולר (!); ירצה בפני הסטודנטים הלומדים במרכז ויענה לשאלותיהם
רועי כוכבי
ערוץ 10 חושף, כי אמש נחקר שגיב עמיר, 20, על-ידי חוקרי השירות, במשטרת רמת השרון; שגיב הוא חייל בנח"ל החרדי, וניהל מאבק עם שלטונות הצבא כדי להתגייס; בשב"כ אומרים כי בעת האחרונה גברו האיומים על חיי בכירים ישראליים, בעיקר מצד אנשי ימין קיצוני
רועי כוכבי
השירות מבסס את התנגדותו על חוות דעת של השב"כ, בעניין מסוכנותו של רצח ראש הממשלה והחשש שינצל את ההתייחדות לצרכי פגיעה בסדר הציבורי; כמו כן, נטען בתגובה, לעמיר ממילא אין סיכוי להשתקם שכן החוק אוסר על קציבת עונשו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il