X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסוקי צה"ל ירו טילים בניסיון לחסל את מוחמד אל-הינדי

החמאס והג'יהאד: אנו מקבלים השראה מהחיזבאללה

החמאס: "מצב הרוח בישראל דומה למצב הרוח ערב הנסיגה הישראלית מלבנון"; הג'יהאד האיסלמי: "אנו משיגים מאזן אימה בינינו לישראל"
▪  ▪  ▪

חילופי אש קשים הלילה בין חיילי צה"ל לטרוריסטים פלשתינים במחנה הפליטים רפיח. המחבלים ירו טילי נ"ט, צה"ל השיב אש בסיוע מסוקים. הפלשתינים טוענים כי שלושה בני אדם נקברו מתחת להריסות ביתם ברפיח, ולא ניתן לסייע להם עקב חילופי האש במקום.
מסוקים של צה"ל שיגרו הלילה טילים לעבר מרכז התקשורת של הג'יהאד האיסלמי בעיר עזה, ולעבר בניין בו מצוי משרדו של מוחמד אל-הינדי, מבכירי הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. אל-הינדי לא נפגע. שני פלשתינים נפצעו.
שעות ספורות קודם לכן, קרא אל-הינדי "לכל הלוחמים הפלשתינים להקים חזית משותפת כנגד הטרוריסטים הציונים. אחדות כל הלוחמים הפלשתינים נחוצה כעת יותר מתמיד, כדי להגביר את ההתקפות על האויב המבולבל".
"הניצחון אותו השיגו הלוחמים, במיוחד פלוגות אל-קדס (הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי), בהריגת 13 חיילים ציוניים בשלושה ימים, יסייע לפלשתינים להשיג מאזן אימה בינם לבין ישראל".
מנהיג הג'יהאד האיסלמי, עבדאללה אל-שאמי, אמר (יום ו', 14.5.04): "הפגיעות הכואבות גרמו לצבא הישראלי בילבול ומשבר".
בעקבות התקפות חיל האוויר הלילה, אמר אחד מבכירי הג'האד האיסלמי, חאדר חביב: "נגיב לניסיון הפחדני לחסל את מנהיגנו על-ידי ענישה של האויבים הציונים. תהיה תגובה בעוצמת רעידת אדמה שתנפץ את היישות הציונית".
בכרוז שפירסם הג'יהאד האיסלמי ביום ו', נאמר כי הארגון "העניק עיטורי כבוד ללוחמים שפוצצו את שני הנגמ"שים הישראלים בעזה (יום ג', 11.5.04) וברפיח (יום ד', 12.5.04).
13 חיילי צה"ל נהרגו בימים האחרונים ברצועת עזה. התקרית האחרונה אירעה ביום ו' (14.5.04) כאשר שני חיילי צה"ל נהרגו ושניים אחרים נפצעו מאש שנפתחה לעברם במחנה הפליטים רפיח שעל גבול ישראל-מצרים [ראו קישורים].
ארגון החמאס מסר באתר האינטרנט שלו (יום ו', 14.5.04), כי "הפעולות המוצלחות האחרונות, הן תוצאה של לימוד שיטות החיזבאללה ובשל תוכנית ישראל לנסיגה מרצועת עזה".
"לוחמינו נמנעים עתה מלהיחשף, דבר המקטין את אבידותינו. במקום זאת, אנו מניחים מטעני צד ומשתמשים בשיטות מעקב ותקשורת טובות יותר".
"אנו מנסים לפגוע בנגמ"שי האויב, כדי לגרום למחלוקת בדעת הקהל הישראלית בעקבות הצעתו של ראש הממשלה שרון, לנסיגה מעזה. אנו הורגים חיילים האמורים להיות מוגנים בנגמ"שיהם ובכך אנו מזעזעים את הסמל של השחצנות הציונית".
"מצב הרוח בישראל כעת, דומה למצב הרוח ערב הנסיגה הישראלית מלבנון. אנו מקבלים השראה מהחיזבאללה. הטקטיקות של החיזבאללה אומצו גם בידי הלוחמים בעירק".
"המארב לנגמ"ש הישראלי ביום ג' בשכונת אל-זייתון בעזה, לקוח מספרי ההדרכה של החיזבאללה. הנגמ"ש נפגע מטיל בדיוק במקום בו הוטמן מטען צד גדול. מטען צד יכול לגרום לנזק עצום, אם הוכן כראוי ובהתאם לספר", נאמר בהודעת החמאס.

תאריך:  15/05/2004   |   עודכן:  15/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
המפגינים יקראו לממשלת בריטניה "להטיל סנקציות על ישראל עד לסיום הכיבוש"; מוסלמים בבריטניה: "כרזה משטרתית חדשה נותנת את הרושם המוטעה, כי יש קשר ברור בין איסלם לטרור"
עומר כרמון
מפלגת הקונגרס שניצחה בבחירות בהודו צפויה להרכיב קואליציה עם המפלגות הקומוניסטיות הפרו-ערביות; המיעוט המוסלמי מילא תפקיד מכריע בתוצאות הבחירות
עומר כרמון
פרופ' אבי שליים: מדיניותה של ישראל - אפרטהייד; היהודים המזרחיים תומכים במפלגות הימין, משום שאינם מעוניינים לחזור לעבודות כפיים; שרון מעוניין בפיגועי התאבדות כדי לשמור על שלטונו; האנטישמיות החדשה - בשל מדיניות שרון
אלונה קורן
דיין ביים את הסרט "הבשורה על פי אלוהים", בו הוא משחק בתפקיד של...לא פחות מאשר אלוהים
יפעת גדות
הדגם החדש של פולו טוויסט גולף כולו מקרח; חלק מפרסום מיזוג האוויר בדגמים החדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il