X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפורום בשיתוף עם שנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב, התאדחות איטלקית לעיצוב תעשייתי ADI, שגרירות איטליה והמכון לתרבות איטליה
▪  ▪  ▪

במחצית חודש מאי יתקיים פורום איטלקי-ישראלי לעיצוב בחסות שגרירות איטליה בישראל ושנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב.
משלחת של עשרים וחמישה מעצבים ותעשיינים בכירים מאיטליה מטעםADI - ארגון-העל האיטלקי לעיצוב תעשייתי, תגיע לארץ לשלושה ימים של אירועים וכנסים.
פרופ' אמוץ וינברג, נשיא שנקר מציין כי זוהי יוזמה מבורכת שמטרתה, בין השאר, ליצור שיתופי פעולה בין מוסדות וגופים איטלקיים ובין שנקר בנושאי עיצוב אשר כולל בחובו היבטים כלכליים, חברתיים ותרבותיים.
תערוכת "וספה"
ביום ג' (18.5.04) תפתח במוזיאון לאמנות ישראלית ברמת-גן, תערוכה בחסות המכון האיטלקי לתרבות ושנקר - תחת הכותרת "וספה". התערוכה תציג את הווספה כדוגמא קלאסית של העיצוב האיטלקי והיא נערכת בשיתוף עם מוזיאון פיאג'ו, Pontedera, ויבואני פיאג'ו -וספה בישראל, עופר חברה לרכב בע"מ, שיציגו את הווספה כדוגמא קלאסית לעיצוב האיטלקי.
בתערוכה יוצגו שמונה מודלים: וספות ישנות אשר שוחזרו ושופצו ע"י אלון כהן, עובד החברה לצד דגמי ווספות חדשות. היישר ממוזיאון פונטדרה נשלחו סקיצות של שלבי פיתוח ומסמכים נדירים מראשית הקמת החברה, תהליכי יצור של הוספה ופוסטרים ישנים.
פורום איטלקי-ישראלי לעיצוב - חבר הנאמנים הבינלאומי
אירועי הפורום האיטלקי-ישראלי לעיצוב נערכים במקביל לאירועי חבר הנאמנים הבינלאומי של שנקר, המתכנס בארץ אחת לשנה. פרופ' וינברג מציין כי למרות המצב המדיני תגיע לארץ משלחת תעשיינים ומעצבים מחו"ל, בהם כאלה בעלי השפעה על הכלכלה העולמית בכלל ועל הסחר עם ישראל בפרט, כמו: הנס שטרן, בעלים של קונצרן התכשיטים H.Stern מברזיל, סטיבן רובין, בעלים של קונצרן הענק Pentland Group באנגליה, המעצב התעשייתי הקנדי גד שאנן ועוד.
אירועי שבוע חבר הנאמנים הבינלאומי ופורום איטליה ישראל לעיצוב יינעלו בערב גאלה חגיגי בביתו של שגריר ארה"ב בישראל, דניאל קרצר. במעמד זה יינתנו תעודות כבוד לאישים אשר בפועלם תרמו לקידום שנקר בפרט והחברה או התעשייה בכלל. יקבלו תעודות כבוד: הנס שטרן מברזיל, הרשל סיגל, בעלים של רשת האופנה הקנדית ל'שאטו", צבי ימיני,יו"ר איגוד יצרני הפלסטיקה והגומי בישראל. אות הוקרה מיוחד יוענק לאלמנתו של נחמיה לב-ציון ז"ל על פועלו לקידום החינוך האקדמי בישראל.

תאריך:  16/05/2004   |   עודכן:  16/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
פנה לשר החקלאות ומנכ"ל התמ"ת בדרישה לבטל את המכס על תפו"א קפואים וטען: הצריכה הפרטית לא השתנתה ב-10 השנים האחרונות למרות הגידול באוכלוסייה
מיכאל דבורין
את אפיק ההשקעות החדש יפיק בנק ההשקעות מריל לינץ'; מהחברה נמסר כי ההשקעה העתידית תוכל להיעשות בדולר האמריקני או באירו (לפי בחירת הלקוח)
מיכאל דבורין
סך הכנסותיה של החברה ברבעון זה הסתכמו בכמיליון דולר, וזאת בהשוואה להכנסות של כ- 2.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד; בעל המניות הגדול ביותר בחברה הודיע כי על הגדלת אחזקותיו באופן משמעותי
נועם שרביט
שר המשפטים מתכוון, ככל הנראה, לאמץ פשרה לפיה תוארך תקופת ההתמחות בעריכת דין ל-18 חודשים; הסטודנטים, בכינוס חירום: חלקם הגדול של המתמחים הופך לנערי שליחויות של עורכי הדין ולא זוכים להתמחות אמיתית
הדר פרבר
תחנת אל-מנאר יצאה בתשדיר שאורכו 40 שניות המשווה את האסירים העירקים לסבלו של ישו על-פי סרטו של מל גיבסון ועם מוסיקת הרקע שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il