X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוניברסיטת בר-אילן מעניקה השנה שישה תארי ד"ר לשם כבוד; אות הוקרה מיוחד יוענק לברברה קורט, על מסירותה ארוכת השנים למטרות יהודיות והומניטריות בארה"ב ובמדינת ישראל
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת בר-אילן החליטה להעניק לשר הביטחון, רב-אלוף (במיל') שאול מופז, בוגר האוניברסיטה, תואר דוקטור לשם כבוד.
האוניברסיטה מעניקה לשר הביטחון את התואר מתוך הכרה במחויבותו ארוכת השנים להבטחת שלומה וביטחונה של מדינת ישראל, ובהוקרה עמוקה על מילוי משימותיו להגנת העם והארץ כלוחם וכמצביא.
בין ששת מקבלי התואר השנה יהיו הרב הראשי של בריטניה וחבר העמים הבריטי, הרב ד"ר יונתן זקס; יוסף אחיטוב, מראשי ההוגים והמחנכים בחברה הדתית בישראל; האב טקג'י אוצוקי על תרומתו לטיפוח הקשרים בין העם היפני לעם היהודי; גבי וייספלד על תמיכתה במוסדות חינוך יהודיים, בעם היהודי ובמדינת ישראל, והסופר משה שמיר.
אות הוקרה מיוחד יוענק לברברה קורט, על מסירותה ארוכת השנים למטרות יהודיות והומניטריות בארה"ב ובמדינת ישראל.
ערב שנת היובל לאוניברסיטת בר-אילן מסר נשיא האוניברסיטה, פרופ' משה קוה: "בר-אילן גאה בשבעים וחמשה אלף בוגריה, מהם כאלפיים בעלי תואר דוקטור, וכאלף חמש מאות דוקטורנטים נוספים הלומדים כיום באוניברסיטה. בר-אילן הינה כיום הקהילה האקדמית הגדולה ביותר בישראל המונה כשלושים ושלושה אלף סטודנטים לכל התארים".
עוד מסר פרופ' קוה, כי במהלך אירועי חבר הנאמנים תאושר תוכנית כוללת לפיתוחם של עשרה "מרכזי מצוינות" בתחומי המדע, היהדות והרוח.
לצד שר הביטחון, תעניק האוניברסיטה חמישה תוארי דוקטור לשם כבוד לאישים הבאים:
הרב ד"ר יונתן זקס רבם הראשי של בריטניה וחבר העמים הבריטי, זוכה בתואר על הישגיו כמנהיג רוחני בעל שיעור קומה, על ידיעותיו המפליגות בעולם המחשבה הדתית ועל היותו אחד ממיצגיה הרהוטים והמרשימים של היהדות ברחבי העולם.
יוסף אחיטוב זוכה בתואר על תרומתו הייחודית לעיצוב פניה של הציונות הדתית, הן במישור העיוני-תיאורטי והן במישור המעשי-חינוכי, ועל פעילותו הציבורית המגוונת בתנועת הקיבוץ הדתי.
האב טקג'י אוצוקי זוכה בתואר על פעילותו הברוכה ויוצאת-הדופן למען ציון וירושלים, באמצעות אגודת הנוצרים היפנים ידידי ישראל, ועל תרומתו המתמשכת לטיפוח הקשרים בין העם היפני לעם היהודי.
גבי וייספלד זוכה בתואר זה על תמיכתה המשמעותית והאיתנה במוסדות חינוך יהודיים, בעם היהודי ובמדינת ישראל, וכן על הסיוע הנדיב שהיא מגישה לאוניברסיטה.
הסופר משה שמיר זוכה בתואר זה על יצירתו הספרותית עשירת התכנים והמגוונת, אשר מעמידה במרכזה את חוויותיה הקולקטיביות של האומה המתחדשת בארץ-ישראל, ובהוקרה על מחויבותו רבת ההשראה לערכי הנצח של העם היהודי, למורשתו ולהגשמת ייעודו במדינתו העצמאית.
אות הוקרה מיוחד יוענק לברברה קורט בהכרת תודה על מסירותה ארוכת השנים למטרות יהודיות והומניטריות בארה"ב ובמדינת ישראל, ועל מאמציה הבלתי-נלאים לבניית גשרים של ידע והבנה בין תרבויות שונות.

תאריך:  16/05/2004   |   עודכן:  16/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
פרטנר חתמה על שיתוף פעולה עם 'קפה טלעד' בערוץ 2, במסגרתו יהיה ניתן לבצע ראיונות חיים מרחוק בסלולר ללא שימוש בניידת שידור וכן מבלי להטריח את המרואיין להגיע לאולפן שידור
הדר פרבר
היועצים: יורם שווגר, גדעון גנני, ד"ר עליזה לביא; יסייעו בכל הקשור לכיוונים אפשריים בדרישות התוכן במכרז לערוץ 2
ענבל אביב
ההמלצות כוללות שינויים מהותיים במערכת החינוך בהן: מעבר לשבוע לימודים של 5
ימים, ביטול חטיבות הביניים, הקמת רשות לאומית למדידה והערכה, פליטת אלפי מורים ממערכת החינוך, ובעקבות כך העלאה משמעותית בשכרם של המורים שיוותרו במערכת ועוד
יפעת גדות
שלושה אחים הטרידו קטינה בת 15 ואת אמה ולאחר שהתבקשו לעזוב את המקום היכו יחד עם אביהם את האביה של הקטינה ופצעוהו קשה
ענבל אביב
חטיבת השכר של קבוצת מלם, ביצעה סימולציית חישוב מורכבת לצורך הצגת הפרשי השכר להם זכאיות כל קלדניות השופטים זאת בעקבות החלטת בית הדין לעבודה להשוות את תנאי העסקתן של קלדניות השופטים לאלה של אוכלוסיית עובדי המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il