X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרטנר - השירות הטוב ביותר; HOT - שירות גרוע; זאת על-פי סקר מנהלי שירות בכירים בחברות וארגונים בישראל
▪  ▪  ▪

החברות הסלולריות מעניקות את רמת השירות הגבוהה ביותר ולעומתן משרדי הממשלה נותנים את רמת השירות הנמוכה ביותר. כך קובע סקר מנהלי שירות בכירים בחברות וארגונים בישראל שנערך לראשונה בארץ על-ידי מכון מרקטסט לייעוץ ומחקר, המתמחה בשיפור איכות השירות, במהלך חודש אפריל 2004.
הסקר, שבו רואיינו 95 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלים בתחום השירות והשיווק, קובע כי לדעת 50% מהמשתתפים בו החברות הסלולריות מעניקות את השירות הטוב ביותר, 4% (לכל תחום) חושבים שרשתות האופנה, הבנקים וחברות הכבלים הם מעניקי השירות הטובים ביותר ורק 2% ופחות נותנים את הציון הטוב ביותר לחברות כרטיסי האשראי, לחברות הביטוח, מסעדות, רשתות הפארם והקוסמטיקה, רפואה פרטית, שירותי בריאות והרכבת. 15% ענו ב"לא יודע" או סרבו לענות.
33% מהנשאלים קבעו שהענף בו רמת השירות היא הנמוכה ביותר הוא משרדי הממשלה. 12% נקבו בבנקים, 9% בחברות הכבלים ו-7% במגזר הציבורי ובחברות הסלולריות. 10% ענו בלא יודע או סרבו לענות.
פרטנר - שירות טוב; HOT - גרוע
החברה בה רמת השירות היא הגבוהה ביותר לדעת משתתפי הסקר היא חברת פרטנר (27%) אחריה סלקום ופלאפון (9% כל אחת) ורשת הסופר פארם (5%), חברת yes וחברת החשמל ומשרד הפנים (4%). חברת הכבלים - HOT נקבעה כנותנת את רמת השירות הנמוכה ביותר (9%) ואחריה בנק הפועלים (7%) ומשרד הפנים (7%).
לדברי עודד שי, מנכ"ל מרקטסט ייעוץ ומחקר מתברר מהסקר כי ברוב החברות תחום השירות לא זוכה לציון וטיפול מקיף מספיק בתחום השירות. 25% מהמשתתפים בסקר סבורים שהחברה שלהם לא התקדמה באופן משמעותי בתחום השירות בשנים האחרונות.
לדברי עודד שי, בשוק הסלולר רמת השירות מתקדמת בהרבה בהשוואה לרוב הענפים במשק החברות הסלולריות נבנו מתוך התפיסה והשירות ללקוח הוא מאפיין קריטי בתחרות העסקית.
לעומתן, בחברות הממשלתיות השירות אינו נחשב ומהווה גורם שולי.לא קיימת בהם ראיית על של מדיניות שירות וקביעת יעדים שעשויה בעתיד להשפיע ולשפר את המצב.
תאריך:  17/05/2004   |   עודכן:  17/05/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
עדי אלדר: "המצב לפיו עובדי הרשויות נמצאים בין הפטיש של משרדי הפנים והסדן של ההסתדרות הוא בלתי נסבל ובלתי נסלח"
הדר פרבר
בקרוב תצא תוכניתו החדשה 'איפה אתה חי' במסגרת לוח השידורים של קשת; דנה ספקטור תעמוד בראש שעשועון חדש
יפעת גדות
לאחר הזעם שעוררה הצגתו של פסל השעווה של היטלר במוזיאון בברלין, מוחזר הפסל למקומו לאחר שהאוצרת מצאה בניין חדש בו ימוקם המוזיאון
גל ברגר
היוזמה המדינית החדשה של תימן נידונה בכינוס שרי החוץ הערבים בקהיר, במסגרת ההכנות לפסגה הערבית בתוניס בשבת; גורמים מדיניים: זו התפתחות מעניינת, כל יוזמת שלום נתפסת כחיובית; על נשיא סוריה בהקשר זה: "הוא מסרב להכיר במציאות המשתנה"
הדר פרבר
פרס דן דוד בסך 3 מיליון דולר הוענק השנה לערים ירושלים, רומא ואיסטנבול, לד"ר קלאוס שוואב בתחום "מנהיגות: לשנות את עולמנו" ולשלושה מדענים ידועי שם בהם ישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il