X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האדומים מחיפה הוליכו, אך במחצית השנייה הצליחה סכנין להשוות ולהפוך את התוצאה תוך דקות ספורות; חלוצה של סכנין ליאור אסולין היה במידה רבה אחראי על המהפך
▪  ▪  ▪




היסטוריה. בפעם הראשונה בתולדות ישראל, זכתה בגביע המדינה קבוצה המייצגת את המגזר הערבי.
ראש הממשלה, אריאל שרון והאחראי על המו"מ ברשות הפלשתינית, סאא'ב עריקאת, התקשרו ליו"ר הקבוצה כדי לברכו על ההישג. שרון הבטיח לסייע בהשגת המשאבים להקמת אצטדיון כדורגל בעיר, ואילו עריקאת אמר, כי "מדובר בהישג לעם הפלשתיני".
זיקוקי דינור מילאו את שמי רמת גן כשקבוצת בני סכנין הביסה הערב (ג', 18.5.04) 1:4 את קבוצת הפועל חיפה מליגת המשנה בגמר גביע המדינה בגיבויים של לא פחות מ-20 אלף אוהדים שליוו אותה לאיצטדיון הלאומי בר"ג עשרות האלפים ימשיכו לחגוג את ההישג המדהים כל הלילה וגם מחר.
הפועל חיפה עלתה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה משער של שי דהאן, אבל במחצית שנייה מדהימה הצליחה סכנין להפוך את התוצאה על-פיה ובסיכומו של דבר אף להביס את האדומים מחיפה.
חלוצה של סכנין ליאור אסולין היה במידה רבה אחראי על המהפך המדהים כאשר במחצית השנייה, הפגין יכולת יוצאת מן הכלל כבש צמד והיה מעורב גם ביתר השערים.
אסולין שהפגין הרבה מנהיגות ונחישות, סחף את סכנין לניצחון משכנע כמותו לא ידעו עדיין בעיר.
השוויון הושג על-ידי אבי דנן בנגיחה בדקה ה-62 לאחר הגבהה מדוייקת של אסולין. החלוץ המצויין בעצמו היה גם האיש, שהפך את התוצאה רק שלוש דקות לאחר מכן, לאחר שקיבל כדור עומק, השתלט עליו והצליח לנצל בלבול וחוסר הבנה בהגנת חיפה על-מנת לבעוט בעוצמה לרשתו של השוער ענן פרו שלא ירצה לזכור משחק זה בין משחקיו הגדולים ובצדק.
השער השלישי נכבש 14 דקות לסיום כאשר אסולין (שוב אסולין) הפציץ למשקוף, והריבאונד נהדף לדריוס יצ'קביץ' שבעט מתוך הרחבה כדור שפגע בגבריאל לימה ונכנס לרשתה של חיפה.
בשלב הזה היאוש אחז את שחקני הפועל חיפה ונראה היה כאילו הם הרימו ידיים ומשלימים עם ההפסד. סכנין השתלטה סופית על המגרש ובדקה ה-89 כבש אסולין ללא ספק המצטיין במגרש את שערו השני במשחק וחתם את התוצאה. בכך העניק אסולין לבני סכנין את הגביע הראשון בתולדותיה, ועשה הסטוריה.
הפועל חיפה מהלאומית נכשלה בניסיון שלה לחקות את ההישג של הפועל ר"ג משנה שעברה ולא הצליחה להשיג גביע ראשון מאז 1974 ורביעי בתולדותיה.
תאריך:  18/05/2004   |   עודכן:  19/05/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
היועמ"ש מזוז נענה להמלצתה של לשכת עורכי הדין ובחר ביו"ר הפורום הפלילי בלשכה לחברה השישית בוועדה; אם בג"צ לא יפתיע, ביום שני תמונה ארבל לעליון ועו"ד נאוה בן-אור תמלא את מקומה עד למינוי פרקליט קבוע
רנית נחום-הלוי
ח"כ רומן ברונפמן הפיץ עצומה עליה חתמו למעלה מ-20 חברי כנסת הקוראים לא להעביר קווי מתח גבוה מבאר שבע לאילת - דרך ארץ המכתשים ובפרט מכתש רמון; ברונפמן מציע: לטמון קווי מתח גבוה באדמה, להאריך את הקו או להקים תחנה מקומית באילת המבוססת על אנרגיה מתחדשת
רנית נחום-הלוי
הבנקים ידווחו לבנק ישראל על כל מעילה בסכומים של 15 אלף ש"ח ומעלה
ענבל אביב
"התפקיד הזה לא היה מטרתי. החלטתי להקשיב לקול הפנימי שלי, ולוותר על המינוי", דברי גנדי; עדיין לא ידוע מי ימונה לתפקיד במקומה; הבורסה בהודו זינקה בכמעט 10%
ענבל אביב
העותרים, תושבי שכונת שער צאלח א-דין ושכונת ברזיל ברפיח, עתרו אתמול באופן דחוף, בדרישה לדעת אם בתיהם עומדים להיהרס, ולאפשר להם לקבל זכות שימוע לפני כן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il