X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ שטרן מסר ל-Nfc, כי מספר פעמים פנה לשר הפנים בנושא זו הפעם האחרונה היתה לפני כשבוע, במחאה על אופן תפקודו במשרד
▪  ▪  ▪

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ יורי שטרן, פנה (יום ג', 18.5.04) לשר הפנים, אברהם פורז, בבקשה להפסיק את עבודתו של רשם מינהל האוכלוסין, הרצל גדז'.
ח"כ שטרן מסר ל-Nfc, כי מספר פעמים פנה לשר הפנים בנושא זו הפעם האחרונה היתה לפני כשבוע, במחאה על אופן תפקודו במשרד. פנייתו של שטרן נשמעת ימים ספורים לאחר שוועדת העליה והקליטה הוציאה מכתב דומה [ראו קישור].
לטענת שטרן, במשך ארבעת השנים האחרונות הוועדה בראשותה הוא עומד, לא הצליחה לקבל את הקריטריונים הברורים בנוגע לקבלת החלטות בנושאים הנוגעים לגורלם של אלפי אזרחים ובמיוחד אלו מחבר העמים.
עוד הוא מוסיף, כי גם בימים אלה הוועדה ממשיכה לקבל פניות בעיקר מהורים לחיילים, שלשכות מנהל האוכלוסין לא מאפשרות להם אפילו להגיש את הבקשות להתאזרחות בטענה שלא קיבלו על-כך הנחיה מירושלים.
ח"כ שטרן ממשיך במכתבו ומלין על טרטור עולים חדשים ואורחים מחו"ל המבקשים לקבל אשרות כניסה ועל מקרים של פעילות מנהל האוכלוסין לשלילת אזרחות. "זהו רק קצה הקרחון של התנהלותו המזלזלת והבלתי אחרית של הרצל גדז'", כותב ח"כ שטרן.
"בהיותו פקיד ציבור המופקד במקרים מסוימים על גורלם של בני אדם, הוא מרשה לעצמו להתעמר באזרחים ותושבי המדינה, לרמוס את כבודתם וזכויותיהם, לפגוע בהם ובכך למלא את תפקידו בצורה מעוותת", ממשיך שטרן במכתבו.
ל-Nfc אומר שטרן: "אני חושב שבתקופתו נעשו דברים שלא יעשו. נגרם נזק לאזרחים רבים מאד וגם נזק תדמיתי ואולי גם נזק פרקטי לישראל מול מספר מדינות מזרח אירופה, בכל הקשור למתן אשרות כניסה לישראל. לכן, נושא זה של אזרחות הפל למשהו פנימי כאשר המדינה רדפה אחרי חלק מאזרחיה בדקה אותם רטרואקטיבית כמה שנים אחורה והעמידה אותם במצב שצריכים להעמידם לחפותם ולא ההפך. במשך כל התקופה המלצתי על כך מספר פעמים [הפסקת עבודתו של גדז'] בפעם האחרונה קיימתי שיחה עם שר הפנים לפני כשבוע. במספר מקרים המערכת הכירה בטעות שנעשתה".

תאריך:  19/05/2004   |   עודכן:  19/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
עיריית ת"א, בסיוע המשרד לאיכות הסביבה, החלו בפרויקט מיחזור של 3,000 טון פסולת בניין; דני בית דין: העירייה חוסכת כ-25% בעלויות הטיפול בפסולת ביחס לעלות ההטמנה
יפעת גדות
הבתים החכמים של העתיד ישמרו עלינו - יזהו מתי אנו נתקלים בקשיים, יאבחנו בעיות בריאותיות לפני שהן הופכות לרציניות ויאבקו יחד עימנו בבדידות ע"י כך שיאפשרו לנו לשמור ביתר קלות על הקשר עם המשפחה
גלית יצחק
לטענת גיורא סלע, "ליבוא אין כל הצדקה. החקלאים בישראל מספקים ענבים כמעט בכל חודשי השנה"; במכתב לשר החקלאות, מבקש סלע לפעול להפסקת יבוא הענבים בחורף בדרום אפריקה
יפעת גדות
באתר האינטרנט של ה-BBC ניתן לעקוב במסגרת התוכנית "יום אחד במלחמה" אחר לוחמים יחידים ב-16 מהמקומות בהם מתקיימים עימותים בעולם, 24 שעות ביממה
מחלקה ראשונה
ההנהלה דורשת: הבראה על חשבון הפועלים - בלי לפגוע בבכירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il