X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפעם הונח בפני ביהמ"ש המחוזי בנצרת חומר החקירה החדש, לפיו חשוד חדש הודה ברצח החייל, והשופט אברהם הורה לבטל את מעצר הבית והתנאים המגבילים; רק צו עיכוב היציאה מהארץ יישאר בתוקפו, עד לסיום החקירה
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בנצרת הורה הבוקר (ה', 20.5.04) לשחרר ממעצר הבית את 3 החשודים הראשונים בפרשת רצח החייל אולג שייחט - יוסף סבייח, טאריק נוג'ידאת ושריף עיד מכפר כנא, לאחר שהיו נתונים במעצר במשך 10 חודשים.
השופט אברהם אברהם, שדן בבקשה לעיון חוזר שהגישו השניים, נוכח ההתפתחויות האחרונות בפרשה ומעצר 2 חשודים חדשים, שאחד מהם הודה במעשה [אך חזר בו גם הוא מהודאתו; נ.ש.], הורה לבטל את כל התנאים המגבילים שנקבעו להם, לרבות הערבות הכספית בסך 25 אלף ש"ח ולמעט צו עיכוב היציאה מהארץ, שיישאר בתוקפו עד לסיומה של חקירת הפרשה. עם זאת, כתבי האישום נגד השלושה טרם בוטלו.
בשבוע שעבר דחה השופט אברהם את בקשתם של השלושה לבטל את התנאים המגבילים, וקבע כי לא הוצג לו חומר החקירה החדש בפרשה, והחלטתו ניתנת נוכח החומר הישן המונח בפניו. ומשכך, הרי שאין שינוי בנסיבות המצדיק את שינוי ההחלטה.
נציגי פרקליטות מחוז הצפון וסניגורי העצורים, עורכי הדין אביגדור פלדמן וסמדר בן-נתן, לא הצליחו בשבוע שעבר להגיע להסכמה בדבר מסירת החומר. הפרקליטות חששה למסור את החומר, בסוברה כי השופט בנצרת עלול לעיין רק בחומר החדש ולא בחומר הישן, ולפיכך לשחרר את החשודים גם ממעצר הבית. עו"ד שלווה לוי, אחת הממונות על החקירה בפרקליטות מחוז הצפון, אמרה כי היתה מחלוקת בין הצדדים על נוסחה של הבקשה.
ואולם, בעקבות הערר שהוגש לבית המשפט העליון, הודיע בא-כוח המדינה, עו"ד חובב ארצי, כי אין התנגדות למסירת חומר החקירה המתנהלת כיום לשופט בנצרת הדן בבקשה לעיון חוזר. נוכח ההודעה, הסכים עו"ד פלדמן למשוך את הערר וביקש כי החומר יגיע לידי השופט עוד לפני מועד הדיון ביום ג'. לבסוף, נדחה מועד הדיון להיום וכאמור, בוטלו כמעט כל התנאים המגבילים שהוטלו על השלושה.
ב"ש 1956/04 יוסף סבייח ואח' נ' פרקליטות מחוז צפון

תאריך:  20/05/2004   |   עודכן:  20/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הסרט יעלה ב-35 בתי קולנוע 'רב-חן' ואחרים ב-26 במאי ויומיים לאחר מכן - בארה"ב
יפעת גדות
הקמת היחידה באה בעקבות התגברות תופעת הפשיעה ושינויים באופי העבירות המבוצעות; חניכת היחידה תתקיים היום במעמד קצין משטרה צבאית ראשי
יפעת גדות
בין אירועי יום הילד בחיפה: חגיגת ענק בבוסתן ספריית בית הגפן, תוכנית אמנותית בביצוע נציגי בתי ספר ערבים ויהודים ופתיחת תערוכה ארצית של ציורי תלמידים יהודים וערבים בנושא "אור וצל"
מירב לוי
המופע הראשון עלה לראשונה ב-1996 בדבלין ומאז נחל הצלחה אדירה בעולם; הלהקה תופיע בחודשים אוגוסט וספטמבר במרכז הירידים ובמרכז הקונגרסים בחיפה
יפעת גדות
שרידי עצמות אצבעו של הבודהא, שנתגלו בשנת 1987, יוצגו בתערוכה בהונג קונג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il