X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסנאטור, ארנסט 'פריץ' הולינגס: "אני מסרב להתנצל - היהודים צריכים להתנצל משום שכינו אותי 'אנטישמי'"; "בוודאי שלא היה בעירק נשק להשמדה המונית - המודיעין הישראלי, 'המוסד' ידע זאת"
▪  ▪  ▪

הסנאטור האמריקני, ארנסט 'פריץ' הולינגס, סירב (יום ו', 21.5.04) לחזור בו מטענותיו, כי נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, יצא למלחמה בעירק כדי להבטיח את הקול היהודי ומשום שפעל בעצת עוזריו היהודים שרצו לשרת את האינטרסים של מדינת ישראל.
"איני מתנצל", אמר הולינגס, "אני דורש מהארגונים היהודים להתנצל על כך שכינו אותי 'אנטישמי'. בסנאט אסור שתהיה לך מדיניות שונה בנושא הישראלי, מזו של השדולה היהודית, איפא"ק", אמר הסנאטור.
הולינגס, סנאטור מדרום קרוליינה של המפלגה הדמוקרטית, כתב בטור שפורסם בכמה עיתונים במדינה: "בוודאי שלא היה בעירק נשק להשמדה המונית. המודיעין הישראלי, 'המוסד' ידע זאת, הם הרי הכי טובים, הם היו חייבים לדעת זאת. הנשיא בוש ביסס את מדיניותו במזרח התיכון על סגן מזכיר ההגנה, פול וולפוביץ, ויועץ הפנטגון לשעבר, ריצ'רד פרל (שניהם יהודים, ע.כ)".
הולינגס טען, כי הנשיא בוש ידע שהדרך היחידה לשמור על שלטונו היא לשרת את ישראל ובכך לזכות בקול היהודי.
ארגונים ומנהיגים יהודים בארה"ב קרו להולינגס להתנצל, אולם בהודעה שפירסמה לשכתו, נאמר: "אני יכול להביא ציטטות של מנהיגים יהודים בארה"ב ובישראל המוכיחים את עמדתי".
עמדתו של הולינגס, לפיה יצאה אמריקה למלחמה בעירק כדי להגן על ישראל, הולכת ומתבססת בארה"ב. הדבר מדאיג מאוד את הארגונים היהודים במדינה.
למאמרו המלא של הולינגס: ראו קישור.

תאריך:  21/05/2004   |   עודכן:  24/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
היועמ"ש מזוז דחה לחודש יוני את פרסום הכרעתו בפרשת "האי היווני"; אורי שני נפגש, בשליחות שרון, עם שמעון פרס וחיים רמון בניסיון להכניס את 'העבודה' לממשלה; עמרי שרון מנסה לגייס תמיכת המפלגות הדתיות
עומר כרמון
שרי החוץ של הליגה הערבית התכנסו בטוניס לדיון אחרון לפני פתיחת דיוני הפיסגה בשבת בצהריים; בירכו על החלטת ארה"ב שלא להטיל וטו במועצת הביטחון על גינוי ישראל
גלית יצחק
לידתה של רוני עומר תועדה ושודרה על גבי רשת הדור השלישי של סלקום; סלקום העבירה שני מכשירי סלולר לזוג ולסבא; הסבא שישב באותה עת בדירתו צפה במתרחש ודיבר עם בתו בכל מהלך הלידה
עומר כרמון
עיתון הוושינגטון פוסט פירסם עדויות ותמונות חדשות מכלא אבו-ראריב: עצירים הוכו באכזריות, נער בן 15 נאנס ונפצע קשה, עצירים אולצו לקלל את דת האיסלם, לאכול חזיר ולשתות יין; עד כה הוגשו שבעה כתבי אישום
עומר כרמון
אנשי דת יהודים ומוסלמים מכל רחבי העולם יגיעו בסוף החודש לפאס במרוקו, כדי להשתתף בקונגרס העולמי הראשון של רבנים ואימאמים למען השלום; "אין מלחמה קדושה, יש שלום קדוש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il