X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שני פרויקטים נבחרו מכל אחד מהתחומים ההנדסיים של המכללה; הפרסים ע"ס 15,000 ש"ח
▪  ▪  ▪

שני פרויקטים מצטיינים זיכו שלושה סטודנטים ושני מנחים במכללה האקדמית להנדסה במלגת "פורמולה", ע"ס 15,000 ש"ח, ע"ש אלחנן אילת, הנשיא הראשון של המכללה. כך מסר בסוף השבוע יו"ר חבר הנאמנים של המכללה האקדמית להנדסה בתל-אביב ונשיא "פורמולה", דני גולדשטיין, בטקס הענקת תואר ראשון למהנדסים שסיימו את לימודיהם במכללה.
לדבריו, נבחרו הזוכים על-ידי הוועדה לבחירת פרויקט הגמר במכללה, על-פי קריטריונים שנקבעו מראש. פרסי פורמולה יוענקו לפרויקטים מצטיינים גם בשנה הבאה.
סגן נשיא המכללה לנושאים אקדמיים, פרופסור יואב שריג, מסר כי המדדים שנקבעו להערכת הפרויקטים הם: הישג משמעותי מבחינה מדעית ו/או יישומית 35%, זיהוי הבעיה ופתרון אפשרי לבעיה שזוהתה 20%, תרומה מקורית וחדשנות (יצירתיות) 25%, מורכבות הבעיה 10% והשקעת מאמץ מיוחד 10%.
בסינון הראשון עברו כל הפרויקטים שקיבלו ציון של 95 ומעלה, מהם נבחרו שני פרויקטים מכל אחד מהתחומים ההנדסיים של המכללה: הנדסת מכונות ומערכות; הנדסת חשמל ואלקטרוניקה והנדסת תוכנה וניהול. לבסוף נבחרו שני פרויקטים שיתחלקו בפרס הפרויקט המצטיין לשנת תשס"ד: הפרויקט האחד שזכה הוא פרויקט תוכנה שבוצע עבור מחלקת אינדיגו בחברת HP. המטלה שהוצגה לסטודנטים ניר גילון ואודי אקרמן היא למצוא דרך להגדלת יעילות ההדפסה במדפסות ספרתיות מבלי לבצע שינויים בחומרה.
הפתרון שנבחר הוא שימוש ביכולות העיבוד הווקטוריאלי של מעבד אינטל פנטיום לשם ביצוע שינויים בתוכנה של המרת הפורמט של הקלט לשפת ההדפסה RH של מכונת ההדפסה HP.
בעבודתם השיגו הסטודנטים הכפלה במהירות ההדפסה ללא גידול במחיר המדפסת. הפרויקט זכה לשבחים רבים מחברת HP המתכוונת להגיש עבורו פטנט וליישמו בכל מכונות ההדפסה של HP.
הפרויקט השני שזכה הוא של הסטודנט יובל קאולי. הפרויקט רב-תחומי שבבסיסו פיתוח מערכת קומפקטית-ניידת של מיקרוסקופ מינהור סורק (STM) למטרות לימוד, בעלות שתאפשר שימוש על-ידי קהל משתמשים רחב.
המכשיר שפותח מהווה יחידה עצמאית שאינה דורשת כל חומרה נוספת, לבד ממחשב אישי.
מימוש האלקטרוניקה במערכת הוא בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת מיזעור והוזלת המערכת על-ידי המרת פונקציות רבות מחומרה לתוכנה. המערכת נמצאת בשלב יישום מסחרי.

תאריך:  23/05/2004   |   עודכן:  23/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החדשות הטובות העולות מהממצאים של מחקר זה, הן כי ההורים, המורים ואנשי השירות המקצועי יכולים לזהות ילדים עם בעיות התנהגות בגיל מוקדם ולפעול להפחתת הבעיות כדרך למניעת אלימות ודכאון בשלב מאוחר יותר
גל ברגר
סולימאן ידון עם ערפאת בהיערכות מנגנוני הביטחון הפלשתיניים לקראת ה"יום שאחרי" הנסיגה הישראלית; בוושינגטון נבחנת הצעה: תנועה חופשית לערפאת בתמורה לקידום הרפורמות ברשות
גל ברגר
בעקבות מידע מודיעיני נתפס מחבוא נשק נוסף בסעודיה, הפעם - באתר נופש; משרד הפנים הסעודי על המבצע: "הצלחנו לצוד את מחריבי הארץ באחת המאורות שלהם"; אזרח גרמני חוסל ברחוב על-ידי אלמונים
יפעת גדות
בתערוכה משתתפים 14 אמנים בינהם צבי אלחייני, רועי ארד, יעל ברתנא, יאיר גרבוז ועוד; כמו כן מוצגים תצלומים, רישומים ועבודות וידיאו
הדר פרבר
בבריטניה צונזרה פרסומת להצבעה בבחירות באירופה בשל שוט של פטמה חשופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il