X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הטענה היא כי ישראל מנהלת מו"מ עם דחלאן לגבי העברת השליטה ברצועת עזה לידיו; הכוחות ממשיכים לפעול במתחם שכונת קישטה בניסיון לאתר מנהרות להברחת אמל"ח; לפיד: שינוי תשקול את דרכה בקואליציה במידה ותימשך הריסת הבתים ברפיח
▪  ▪  ▪
לפיד, נשקול הדרך

הכוחות ברפיח (צילום: AP)

מו"מ עם דחלאן

   מירב לוי
לפיד: הקשישה ברפיח מזכירה את סבתי; שרון נזף: הוספת שמן למדורה

מו"מ עם דחלאן
ישראל מנהלת מו"מ עם מוחמד דחלאן, כדי שיתפוס פיקוד ברצועת עזה - כאשר יעזוב צה"ל את האזור. כך נחשף הבוקר ברשת ב'. דחלאן מצידו הכחיש את הידיעות.
דחלאן נחשב לאיש החזק ברצועת עזה. על-כן מבקשת ישראל להפקיד בידיו, אחרי ההינתקות, את השליטה באזור. המהלך הזה מתואם עם הממשל האמריקני, הרואה בדחלאן אדם חזק וראוי.
דחלאן שהה בתקופה האחרונה בבריטניה, לרגל לימודיו והחלטתו להתרחק משטחי הרשות הפלשתינית - עקב יריבותו עם יאסר ערפאת. ואולם, בזכות נאמניו ברצועה, הוא הצליח לשמור על מעמדו וכוחו ברצועה.
גם לפני כשנה ניהלה ישראל מו"מ עם דחלאן, כדי להעביר לידיו את השליטה ברצועה. באותן פגישות שהתקיימו השתתף שר הביטחון שאול מופז. ואולם, המהלך נקטע בגלל הפיגועים הקשים מצד ארגוני הטרור. עתה, כאמור, חודש המו"מ.
צה"ל יוצא מתל סולטן
כוחות צה"ל החלו הלילה (ב', 24.5.04) לצאת משכונת תל סולטן וברזיל ברפיח. מקורות צבאיים מוסרים הבוקר, כי היציאה לאחר שישה ימים של פעילות, מאזורים אלו ברפיח, נועדה להקל על הפלשתינים המתגוררים באזור. במקביל נמסר, כי צה"ל הסיר את הכיתור מעל העיר רפיח והוציא את כוחותיו שבודדו את העיר מכיוון צפון.
כן נמסר, כי כוחות מצומצמים ממשיכים לפעול במתחם שכונת קישטה, ליד ציר פילדלפי בניסיון לאתר מנהרות להברחת אמצעי לחימה. הלילה חשפו כוחות צה"ל מנהרה נוספת להברחת אמצעי לחימה, השלישית שנתגלתה מאז החל המבצע.
אתמול (יום א') אמר שר הביטחון, שאול מופז בישיבה הממשלה, כי בכוונת צה"ל להמשיך במבצע ברפיח אך הדגיש כי המבצע יימשך ימים ולא שבועות [ראו קישור]. במהלך הפעילות הרס צה"ל גם את ביתו של רוצח משפחת חטואל.
שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד, אמר הבוקר בראיון לקול ישראל, כי שינוי תשקול את דרכה בקואליציה במידה ותימשך הריסת הבתים ברפיח.

תאריך:  24/05/2004   |   עודכן:  24/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
דודתו של יוסף מקיאס נרצחה בפיגוע באוטובוס; שני אחייניו נפצעו בפיגוע ירי; קנדה דחתה את הבקשה: "ממשלת ישראל נוקטת באמצעים סבירים שנועדו להבטיח את שלומם של אזרחיה"
עומר כרמון
הסופר הישראלי בנאומו בפני ועידת יהודי אירופה: "מדיניות ארה"ב במזה"ת חסרת תועלת"; בוועידה השתתפו נציגים יהודים מ-41 מדינות באירופה וצפון אפריקה
עומר כרמון
עיריית ת"א חשפה את שמות הזוכים בפרס סוקולוב לעיתונות: מולי שפירא, חנוך מרמרי, דניאל בן סימון, רוביק רוזנטל, עמנואל הלפרין, מיקי רוזנטל ואורי אבנרי
אלונה קורן, רנית נחום-הלוי
הכוונה היא לסלילת מסילת רכבת בין נמל אילת לנמל אשדוד - באופן שיאפשר הובלת מטענים בין הים התיכון לים סוף; כמו כן: הובלת מטענים מאילת לפנים הארץ והפעלת רכבת נוסעים
נועם שרביט
אלישבע פדרמן הגישה תלונה למח"ש נגד השוטר יורם כהן ממשטרת אשקלון; טוענת: הוא הפיל אותי על הכביש, בעט בכל חלקי גופי, אזק את ידי והלם בי באגרופו; טוענת לתיאום עדויות בינו ובין השוטר השני שהיה עימו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il