X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כמו-כן, מצרים נתנה הסכמתה לקבל אחריות על ציר פילדלפי; ראש המודיעין המצרי נועד עם שרון וערפאת; פגישת סולימאן-שרון עסקה בהכנסת תיקונים בהסכם השלום; סולימאן דרש מערפאת: אל תחבל בתוכנית של שרון
▪  ▪  ▪

250 יועצי ביטחון מצרים יגיעו בימים הקרובים לרצועת עזה, במטרה לאמן את מנגנוני הביטחון הפלשתיניים לקראת הנסיגה הישראלית הצפויה - כך מגלה הערב (ב', 24.5.04) גורם פלשתיני בכיר.
לדבריו, יועצי הביטחון יקיימו פגישות עם ראשי מנגנוני הביטחון הפלשתיניים ויפקחו על אימון כוחות הביטחון. עוד אומר הגורם, כי מצרים נתנה הסכמתה לקבל אחריות ביטחונית על ציר פילדלפי, בתנאי שזה יופקע מידי צה"ל ויועבר לחסות פלשתינית מלאה.
סידורי ביטחון חדשים
ראש המודיעין המצרי, הגנרל עומר סולימאן, הגיע היום לירושלים ונועד עם ראש הממשלה שרון, בעניין תוכנית הינתקות "המדורגת". גורמים רשמיים פלשתיניים ציינו, כי הפגישה עסקה בגיבוש סידורי חדשים הדורשים הכנסת תיקונים בחוזה השלום בין ישראל למצרים, במטרה לאפשר אימון מנגנוני הביטחון הפלשתיניים על-ידי גורמי ביטחון מצרים.
עוד דיווחו הגורמים, כי ראש הממשלה שרון הביע במהלך הפגישה נכונות לסיים את מבצע "קשת בענן" ברפיח. אין אישור ישראלי לדיווח.
סולימאן לערפאת: אל תחבל בתוכנית שרון
מירושלים המשיך הגנרל סולימאן למוקאטעה ברמאללה, שם נועד עם יאסר ערפאת, יו"ר הרשות הפלשתינית. סא'יב עריקאת, השר הפלשתיני הממונה על ענייני המו"מ, אמר בעקבות הפגישה, כי הפלשתינים ביקשו ממצרים סיוע בשיקום מנגנוני הביטחון. ערפאת התבקש על-ידי סולימאן שלא לחבל בתוכניתו של שרון לסגת מרצועת עזה.
ערפאת מצדו אמר לראש המודיעין המצרי, כי הפלשתינים מוכנים לקבל את האחריות על הרצועה. סוגיית "שחרור" ערפאת מהכתר בו הוא נמצא מזה למעלה משלוש שנים עלתה אף היא בפגישה.
מצרים כועסת
בקהיר ניכרת בימים האחרונים תכונה הנובעת מאי-שביעות רצון, בלשון המעטה, מהמצב הביטחוני המידרדר ברצועת עזה. הפגנת המחאה שהתקיימה אתמול מול בניין השגרירות המצרית בעזה, נועדה להפעיל לחץ על היושבים בקהיר.
עוד בטרם ביקורו של סולימאן, הקפידה ישראל להזין את תוכן הפגישה הצפויה ושיגרה האשמה מפורשת למצרים, בגין אוזלת היד שזו מגלה בטיפול במנהרות להברחת אמצעי לחימה בציר פילדלפי. שר החוץ המצרי, אחמד מאהר, התייחס אתמול לראשונה להאשמות אלה, ודחה אותן על הסף. "בשעה שישראל אחראית באופן ישיר להסלמה במצב הביטחוני ברצועה, היא מנסה 'להפיל' את האחריות על מצרים והפלשתינים". ישראל תעלה כפי הנראה את סוגיית ציר פילדלפי בפני סולימאן.

תאריך:  24/05/2004   |   עודכן:  24/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הפטסיבל יתקיים באילת ב-1.7.04 - כולל איחוד להקת 'שפתיים'; בין הנוכחים: שלום אסייג ושני אחיו מני ומוריס, הפייטן דודו דרעי, לילה מלקוס, מאיה בוסקילה ואחרים
גל ברגר
"מסע מיליון החתימות" נפתח אתמול ברבת עמון; המטרה להביא את עמדת הרחוב הירדני לשולחן הממשלה כבר באוקטובר הקרוב; "נדרוש ביטול כל צורות הנורמליזציה עם ישראל", אומרים מארגני הקמפיין החדש; בינתיים, הירדנים מעלימים עין
הדר פרבר
אירועי הגאווה ייפתחו ב-1.6.04; בקיץ הבא יתקיימו אירועי הגאווה העולמיים בי-ם
מחלקה ראשונה
יו"ר דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל לגברים: "ערוץ הספורט ישלם בגין שידורי המשחקים 4,850,000 דולר ל-3 שנים"
יפעת גדות
בקלטת נראה אדם הרוקד לבדו לצלילי מוסיקה של חוסיין אל-עלי, זמר חתונות פופולרי; עלי ואחיו מוחמד נקברו בבגדד ביום חמישי; בסרט של סוכנות הידיעות בו נראים פניה של גופה לאחר התקיפה נראה כי מדובר באותו אדם, הלובש את אותה החולצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il