X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דינור: "בשנים האחרונות גבר שיתוף הפעולה בין ישראל להודו במגוון תחומים והודו הפכה לאחת משווקי היעד שנבחרו על-ידי התמ"ת ליצוא הישראלי
▪  ▪  ▪

רענן דינור, מנכ"ל משרד התמ"ת, נפגש לאחרונה עם נציג חברת "סהרה", סניאל דברג', ודן עמו באפשרויות לשיתופי פעולה נוספים בתחומי העיסוק של חברת "סהרה".
חברת "סהרה" ההודית הינה אחת מחמשת תאגידי הענק של הודו, עם מחזור עסקים המתקרב לכ-30 מיליארד דולר, העוסקת בין היתר בתעופה, נדל"ן, בנקאות, בניה, הפקת סרטים וכן חולשת על רשת עיתונים ותחנות טלוויזיה.
עו"ד ענת ברנשטיין-רייך, המסייעת לחברות ישראליות ואירופאיות להשתלב בשווקי המסחר ההודי, מציינת כי לשם הפקת מיזם במה יוצא דופן, הוחלט לאחרונה על שיתוף פעולה בין חברת "סהרה" ההודית ובין חברת הפקה בניהולו של עו"ד גשש דשא, בנו וממשיכו של פשנל האגדי. חברו הטוב של פשנל, חיים טופול, תומך מאחורי הקלעים.
בקבלת פנים חגיגית שערך שגריר הודו בישראל, רמינדר גאסאל, ברך השגריר את אורחיו ואמר כי הוא שמח להיות השושבין למיזם של תרבות ושלום, אליו שואפים שני העמים.
ממינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת נמסר, כי בהודו עובדות כיום קרוב ל-100 חברות ישראליות ובסה"כ קיימים כיום כ-150 הסכמים בין חברות ישראליות והודיות לפיתוח משותף, ייצור, שיווק והפצה של מוצרי חברות ישראליות בהודו בעיקר בתחום החקלאות, כימיקלים, אלקטרוניקה, ציוד רפואי ותוכנה.
בינואר השנה ביקר בארץ שר המסחר והמשפטים ההודי, ארון ג'ייטלי. במהלך ביקורו נערכה ועדה מעורבת בראשות ג'יטלי ומ"מ רה"מ ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט.
רענן דינור, מנכ"ל התמ"ת, ציין כי בשנים האחרונות גבר שיתוף הפעולה בין ישראל להודו במגוון תחומים. קצב הצמיחה המהיר ( 6.1% בממוצע לשנה בין 1993 ל-2003), ההשקעות הגדלות בתשתיות ועליית רמת החיים, הופכים את הודו, גם בעידן של מיתון, לאחד משווקי היעד האטרקטיביים שנבחרו על-ידי התמ"ת ליצוא הישראלי.
עוד ציין דינור, כי במהלך עשור שנים בהם מתקיימים יחסים דיפלומטיים מלאים בין ישראל להודו גדל הסחר מרמה של כ-200 מיליון דולר לשנה לרמה של כמיליארד וחצי דולר.
נתוני סחר
היצוא הישראלי להודו בשנת 2003 הגיע ל-698 מיליון דולר, עלייה של 15%. ענפי היצוא העיקריים: יהלומים ואבנים יקרות, מוצרי תקשורת, כימיקלים ומוצרי פלסטיק.
היבוא לישראל בשנת 2003 הגיע ל-869 מיליון דולר, עלייה של 37% לעומת שנת 2002. ענפי היבוא העיקריים: יהלומים ואבנים יקרות, כימיקלים ומוצרי פלסטיק וטקסטיל ומוצריו.
ברבעון הראשון של 2004 הסתכם היצוא להודו ב-244 מיליון דולר לעומת 163 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 50%.
היבוא באותה תקופה הסתכם ב-277 מליון דולר לעומת 207 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 34%.

תאריך:  24/05/2004   |   עודכן:  24/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרד האוצר בתגובה: מדובר בטענות שווא; דרישות הוועד באות על חשבון ציבור האזרחים; ועד העובדים מבהיר כי אין בכוונתו להתנגד לתוכנית הפרטת הבנק של משרד האוצר
יפעת גדות
המשרד לאיכות הסביבה שלח מכתב התראה לראש עיריית קרית מלאכי; סעיף 20 לחוק המים קובע כי העובר על החוק דינו מאסר שנה או קנס של 350,000 שקל
ענבל אביב
השר אולמרט קיבל את דוח מצב המשק בתחומי הבטיחות, הגהות והבריאות התעסוקתית; בין המלצות הדוח: תוקם ועדה ציבורית מקצועית שתגבש הצעה למדיניות רב-שנתית לקביעת יעדים לאומיים למניעת תאונות עבודה
גלית יצחק
החשוד הזמין את הקטינים לביתו כדי לשחק במחשב, אך כאשר הגיעו לביתו, הוא נתן להם לצפות בסרטים פורנוגרפיים ולאחר מכן ביצע בהם מעשים מגונים
נועם שרביט
רון בן-ישי פרסם בידיעות אחרונות כי ואנונו העביר בכלא פתקים לאסירי חמאס, ובהם הוראות הכנת מטענים; בן-ישי: המידע נסמך על שיחת רקע של ראש השב"כ דאז ומקור נוסף, אותו לא אחשוף; ואנונו: איך העברתי פתקים אם הייתי נתון בבידוד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il