הקומה השמינית של חניון גרוזנברג בתל אביב הפכה אמש (ב', 24.5.04) לרחבה נוצצת באירוע ההשקה של דגמי Audi A6 החדשים.
כ-1,000 מראשי המשק והכלכלה בישראל, לקוחות בהווה ולקוחות פוטנציאליים של Audi, כתבים ועיתונאים הוזמנו לאירוע. זהו האירוע הראשון בו הציג את עצמו המנכ"ל החדש, דני שמעוני.
לאחר קבלת הפנים המלווה בקייטרינג יוצא דופן בטעמו המשובח, ובתום השקיעה, כשהים מצד אחד ות"א הישנה מצד שני, נחשפו הרכבים. סגידה מותגית? בהחלט, אבל אין ספק, שחוויית הנהיגה ברכבים של Audi - אין לה תחליף. המחירים, לעומת זאת - לעשירים בלבד.
Audi מתחרה כיום בסגמנט של מכוניות סלון מפוארות - בעלות ביצועים גבוהים. הדור החדש של מכוניות Audi A6 משלב טכנולוגייה גבוהה עם רמת גימור ואבזור מהגבוהות בשוק - הרכב מצויד בצורה יוצאת דופן ומציע נוחות בלתי רגילה, ובולטת העובדה - שב-Audi שואפים להוביל בתחום רכבי הסלון היקרים.
מנועי בנזין ו-TDI בעלי עוצמה עד למנוע גדול של 8 צילינדרים 335 כוחות סוס במערכת תמסורת המתקדמת בעולם, ובחירה בין הנעה קדמית להנעת 4 גלגלים קבועה שמים את Audi בראש רשימת המתחרות. תודות למערכת בולמי הזעזועים המתקדמת המשלבת גוף חזק מאפשר הרכב היפהפה ביצועים גבוהים ונהיגה חווייתית.
בזכות כל זאת מציגה את עצמה Audi A6 ככזו שהולכת בעקבות ה"רול מודל" שלה, A8, שהוכרזה על-ידי רבים כרכב הטוב ביותר בקטגוריה של ספורט - סלון. כעת, במגוון רחב של דגמים ואשפרויות טכנולוגיות נראה כי Audi A6 תוכל לעבור, אולי אפילו בקלות, את מתחרותיה כמכונית המתקדמת ביותר בסגמנט.
Audi נתפסת בחו"ל כמותג עולמי - הרכב נמכר בחנויות של Audi, ב.מ.וו ומרצדס ונתפס כאחד ממוצרי העל בעולם הרכב העולמי. נראה כי גם בארץ, בשנים האחרונות, תופס הרכב מקום דומה וניתן אף לומר - פנטזיה לרבים.
האירוע אמש הוא שיאו של מהלך שיווקי רחב היקף שכלל משלוח של ארבעה משחקי מנהלים שעוצבו ויוצרו בישראל ושמטרתם היתה קידום המודעות לקוואטרו. כל המוצרים מורכבים מארבעה אלמנטים העשויים חומרים יוקרתיים והמתחברים, יחד, ללוגו של Audi.
האירוע פורסמו המחירים הרשמיים של ה-A6, אשר נעים בין 375,850 ש"ח ל-627,100 ש"ח. מ-Audi מוסרים, כי נכון לאמש, בשיווק מוקדם, הוזמנו כבר יותר מ-20 מכוניות וזאת עוד בטרם ההשקה הרשמית ומתן נהיגות מבחן ללקוחות.