ההכנסות מפרסום באינטרנט עלו לשיא רבעוני של כ-2.3 מיליארד דולר ברבעון הראשון. כך עולה מנתוני הסוכנות לפרסום אינטראקטיבי (IAB) וחברת פרייס ווטרהאוס קופרס.
זוהי עלייה של 4% מהכנסות השיא של 2.18 מיליארד דולר שנרשמו ברבעון הרביעי, ועלייה של 39% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת.
העלייה בהכנסות לעומת הרבעון הקודם, ראויה לציון, לאור העובדה שהרבעון הרביעי בדרך כלל נהנה מעלייה בפרסום לקראת תקופת החגים. העלייה החדה לעומת הרבעון המקביל עשויה להצביע על שיעור צמיחה של התעשייה השנה הגבוה אף מתחזיות האנליסטים ל-10%-15%.
ההכנסות השנתיות מפרסום באינטרנט עלו לשיא בשנת 2000 עם 8.09 מיליארד דולר. ההכנסות בשנה שעברה עמדו על 7.27 מיליארד דולר, על-פי ה-IAB. את התאוששות התעשייה ב-2003 הוביל תחום הפרסום הקשור לחיפוש באינטרנט (השירות שמספקת גוגל).