X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המופע ייערך ב-5.6 ברמת גן; מופע נוסף ב-21.6
▪  ▪  ▪

מופע מוסיקה ומחול אירי מיוחד עם רקדנים מלהקת הריקוד 'טריקוטרה' ולהקת 'ירוק-עד', ייערך בחסות בירה גינס במוצ"ש 5.6.04 בשעה 21.30 בתיאטרון היהלום בר"ג (רח' היצירה 3).
המופע הוא פרי יוזמתו של יאיר ורדיגר, מייסד להקת המחול האירי החדשה 'טריקוטרה', ועתיד לרוץ ברחבי הארץ החל מחודש יוני. במופע ישתתפו חברי הרכב המוסיקה האירי-ישראלי 'ירוק-עד', מני עמנואלי ונעמי וינר, רקדנים מלהקת המחול האירית-ישראלית 'טריקוטרה', מספר הסיפורים האיריים, רמי צור חבר 'מעגל הטורקיז'.
טריקוטרה
להקת המחול האירית טריקוטרה היא הלהקה הייצוגית של מרכז הישראלי לריקודים איריים, "אייריש דאנס - ישראל" ומונה 16 רקדנים. הלהקה תצא בקרוב לסיבוב הופעות ברחבי הארץ, עם ערב כוריאוגרפיות איריות-ישראליות מקוריות, בבכורה ארצית.
המרכז הישראלי, "אייריש דאנס" הוקם על-ידי יאיר ורדיגר בדצמבר 2002, ופועל ב-4 מרכזים בארץ. במרכזי "אייריש דאנס - ישראל" מלמדים את שני סוגי הריקוד האירי: ה-SoftShoe (מחול אירי) וה- HardShoe (סטפס אירי), ומשלבים בין ריקוד מסורתי לבין ריקוד מודרני, כפי שניתן לראות גם במופעיהם של הרכבים מוכרים שהגיעו בשנים האחרונות לארץ מחו"ל, ובהם Lord of the Dance, Riverdance וכו'.
22 תלמידים, מתוך למעלה מ-50 אשר נבחנו ללהקה של יאיר ורדיגר, החלו יחד את הדרך וכיום חכברים בלהקת טריקוטרה 16 רקדנים ורקדניות, בניהולו האמנותי של מני עמנואלי.
מני עמנואלי, אשר יופיע במופע, הוא המורה הראשי והמנהל האומנותי של "אייריש דאנס - ישראל".
ירוק עד
להקת "ירוק-עד" הוקמה בשנת 1999 על-ידי שלושה מוסיקאים שעסקו במוסיקה קלאסית ומוסיקה עתיקה במטרה לגלות את קסם הביטוי של מוסיקת פולקלור, ובמיוחד המסורות האיריות והקלטיות. בשנת 2001 הצטרף ללהקה נגן כלי ההקשה אייב (אברהם) דורון, שעלה לארץ לאחר שהופיע ברחבי העולם במשך 5 שנים עם להקת ה"ריוורדאנס". הלהקה משלבת עיבודים אומנותיים למנגינות עממיות ויצירות מקוריות שחוברו על-ידי חברי הלהקה.
הלהקה הוציאה דיסק אחד ובימים אלה עובדים חבריה על דיסק נוסף. הלהקה ממשיכה לעבוד על רפרטואר חדש, גם מתחום המוסיקה האירית המסורתית, וגם על רפרטואר מקורי חדש, המושפע מעולם המוסיקה הקלטית.

תאריך:  27/05/2004   |   עודכן:  27/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כך דווח בעיתון מעריב; הוסיף: מתוקף כך מותר לבעל לגרש את האישה; שיבח נשים הבוחרות ללכת עם כיסויי ראש; בשכונת מאה שערים נשים שרפו פאות
רועי כוכבי
נקבע, כי הוועדה לא הביאה נתונים עובדתיים ספציפיים, שיצדיקו הימנעות ממתן זכות העיון לאזרחית המבקשת להתנגד לתוכנית המובאת לאישור הוועדה; דווקא נטייתו של בית המשפט להימנע מהתערבות בשיקול דעתה של הוועדה מצדיקה הרחבת זכות העיון
יפעת גדות
שיער יכול לגלות אם אתם מעשנים, שותים או צורכים סמים; גזעים שונים הם בעלי מבנה שיער שונה ולכו ניתן לגלות את המוצא הגזעי על-פי השיער
יפעת גדות
אדוניס נחשב לאחד מגדולי השירה הערבית במאה העשרים; אדוניס ונתן זך הינם חברים קרובים מאז זכו במשותף בפרס "פרוניה" האיטלקי
עומר כרמון
האיחוד האירופי אישר הצעת פשרה שנועדה לפרוץ את הדרך לחתימת הסכם סחר בינו לבין סוריה; סוריה תתבקש להגביר את הפיקוח על ארגוני הטרור הפועלים משטחה; כריס פאטן: "האיחוד אינו שותף לגישתה הטקטית של וושינגטון כלפי הסורים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il