קבוצת מעריב תשיק בימים הקרובים את אתר האינטרנט החדש שלה, NRG, בהשקעה של כ-25 מיליון שקל - כך מדווח היום (ה', 27.5.04) אתר האינטרנט Themarker. האתר החדש יחליף את האתר הקיים, מעריב און-ליין, וינסה להתחרות בעיקר באתר החדשות ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות".
ב-NRG מבטיחים לספק תכנים ושירותים חדשים וליצור "אתר חדשותי עם אופי מגזיני". לצורך ההקמה גייס עופר נמרודי את העורך הראשי של וואלה, עופר שני, ל"יועץ מיוחד לתוכן דיגיטלי".
נמרודי, שניהל עד כה אתר ועיתון כמעט זהים בתוכנם, מתלבט אם להעלות לאוויר אתר עם מותג נפרד, NRG, או לדבוק בהחלטה שהתקבלה לפני כמה שבועות, לקרוא לאתר "NRG מעריב" - וליצור קשר שיווקי בין שני המותגים.