X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאשימים: הנהלת הבנק מנהלת "הידברות" בחוסר תום לב תוך פזילה לתקשורת - ואינה פועלת לסיום סכסוך העבודה
▪  ▪  ▪

"בנק ישראל, שהיה סמל למקצוענות, שקיפות, טוהר מידות, יחסי עבודה תקינים ומוטיבציה גבוהה של עובדים - הפך ללעג ולקלס בעיני הציבור" - כך עולה ממכתב שכתב ועד עובדי בנק ישראל לציבור העובדים של הבנק.
"משבר הניהול בבנק ישראל ידוע לכלל העובדים מזה זמן רב. בחודשים האחרונים הפכו הדברים לנחלת הכלל, והשפל שאליו הגיע הבנק, ידוע לכל הציבור.
"כיצד הגענו למצב בו נגיד בנק ישראל אינו טורח להיענות לבקשתו של יו"ר הועד הארצי בערב החג להיפגש עימו, בטענה שהוא עסוק?! האם יש דבר חשוב יותר מניסיון למנוע שביתה כללית בבנק?!
"האם זוהי התנהגות ראויה, לגרום ליו"ר הוועד להמתין שעתיים רצופות סמוך לכניסת החג ללא מענה!? האם נכון היה שהנהלת בנק ישראל תפרסם הודעה לעיתונות בגנות נציגות העובדים בעיצומו של חג השבועות - במקום לפנות אל הוועד במוצאי החג במטרה למנוע את השביתה?!
"אנו מודים לעובדים על ההיענות המוחלטת וההשתתפות המלאה בשביתה הכללית - על אף האיומים בניכוי השכר. המאבק הוא על עתידו של בנק ישראל ועובדיו. לא ביקשנו תוספות שכר. ביקשנו ניהול מו"מ רציני בתום לב ועמידה בהסכמים לפתרון הבעיות.
"הנהלת בנק ישראל מנהלת "הידברות" בחוסר תום לב, תוך פזילה לתקשורת ואינה פועלת לסיום סכסוך העבודה. זוהי גם דרכה של הנהלת הבנק בכל הנוגע להידברות עם הממונה על השכר באוצר, יובל רכלבסקי.
"הממונה על השכר הוא שכתב לאפרים גרוס (יד ימינו של הנגיד) כי לא נוהלה עימו הידברות - אלא רק נמסר דיווח קצר, שבעקבותיו רצו לעיתונות.
"כמו כן הציע הממונה על השכר למר גרוס סיוע בהכנה למשא-ומתן. ביקורת חסרת תקדים זו נכתבה על ידי הממונה על השכר - ולא על ידי נציגות העובדים.
"מזה שנה אנו דורשים לנהל מו"מ משולש - בין ההנהלה לנציגות העובדים ולממונה על השכר, מר יובל רכלבסקי. למרבה השמחה, נעתר אתמול הממונה על השכר לבקשתו של ראש חטיבת הבנקים והביטוח בהסתדרות, מר ציון שמע, לקיים פגישה משולשת, לאחר שגם ההנהלה הביעה לראשונה את הסכמתה לכך.
"ברור שמו"מ זה כרוך בגמישות המבוססת על דור ב', כנהוג במשק. מו"מ זה אינו סותר כלל ועיקר את דרישתנו לקידום סלקטיבי של עובדים, כמקובל במגזר הציבורי. הניסיון של ההנהלה להגדיר קידום זה כדרישה לתוספת שכר הוא מהלך פופוליסטי שמונע על ידי שיקולים פסולים.
"השביתה אינה מטרה - אלא כלי לגיטימי בניהול המאבק מול ההנהלה. הנהלת הבנק גילתה עד היום אוזלת יד בפתרון הבעיות בתוך הבנק ומול הממונה על השכר.. אנו מקווים כי ההנהלה תתעשת ותשכור לעצמה שירותי מומחים חיצוניים, שיסייעו בפיתרון המשבר ביחסי העבודה, כדי שלא נצטרך לנקוט צעדים ארגוניים נוספים", כך כתב הוועד לעובדי הבנק.

תאריך:  28/05/2004   |   עודכן:  28/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
עימאד עלי עכובה, בן 29, גייס, שילח והכווין מחבלים לפיגועי התאבדות, ירי ומטען; הוא אחראי ישירות לפציעת 10 אזרחים וחיילים; באזור חברון נעצרו הלילה 4 מבוקשים - רובם פעילי חמאס
הדר פרבר
הבקשה באה באותו היום שבו פג תוקפם של 15 יום אותם העניקו MGM לסוני
רנית נחום-הלוי
בשעות אחר-הצהריים תופץ תוכנית ההינתקות במלואה לעיון שרי הממשלה; התוכנית כוללת, בין היתר, חילופי מכתבים בין בוש לשרון ופירוט עבודת המטה הכוללת פיצויים למפונים
הדר פרבר
התפטרה 6 חודשים לפני סיום החוזה שלה; גורמים לא מזוהים אמרו כי לאחרונה התמודדה הרמן עם ביקורת רבה על אופן הניהול שלה בחברה
מחלקה ראשונה
שלל אירועים ואטרקציות מיוחדות במסגרת שבוע הספר; כל העוסקים באירוע והמשתתפים בו עושים זאת בהתנדבות וכל הכנסותיו של שבוע הספר מוקדשות למימון הפעילויות של מרכז ההנצחה בקרית טבעון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il