X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נער בן 14 ניסה לשכנע נער נוסף עימו שוחח באינטרנט לרצוח אותו על-ידי כך ששכנע אותו כי הוא מרגלת בגיל העמידה; לדברי מפקח המשטרה מדובר בניסיון התאבדות
▪  ▪  ▪

נער צעיר עמד למשפט בבית דין בבריטניה ביום שישי (29.5.04), באשמת התחזות למספר זהויות בחדר צ'ט באינטרנט, במטרה לשכנע ולגרום לחבר נוסף בצ'ט לנסות ולהרוג אותו.
הנער שהורשע, והיה בן 14 במהלך האירועים, שיטה בחברו, אז בן 15, בעזרת העמדת פנים משוכללת של זהויות בדויות, כולל של אישה - מרגלת, בחדר הצ'ט, כך נקבע בבית המשפט.
כשהוא פועל על-פי הוראות ה"מרגל", ניסה הנער הבוגר יותר להרוג את הצעיר ממנו, כשהוא דוקר אותו בחזהו ובבטנו בחודש יוני בשנה שעברה, ועוזב אותו פצוע וזקוק לאשפוז.
בית המשפט, שמסר את זהותו של הילד המבוגר רק כ"ילד א'" וכינה את הצעיר כ"ילד ב'", שפט את שניהם ביום שישי. ילד א', שהודה באשמת ניסיון לרצח נשפט לשנתיים תחת פיקוח קצין מבחן, שוטרים ועובדים סוציאליים.
ילד ב', שהודה באשמת חבלה בתהליכי המשפט וכן בהסתה לרצח, נשפט לשלוש שנים תחת פיקוח, איסור כניסה לחדרי צ'ט וגלישה באינטרנט רק בהשגחת מבוגר.
לדברי השופט, מבית המשפט במנצ'סטר, מדובר במקרה מזעזע של ילד שבדה זהויות שונות, מערכות יחסים כוזבות וארועים, שיובילו לרציחתו שלו עצמו, בידיו של ילד אותו פגש דרך חדר הצ'ט באינטרנט.
יועצת ומומחית בנושא אינטרנט אמרה בעקבות המקרה, כי הדבר מראה עד כמה מבולבלים עלולים להיות ילדים המנהלים שיחות בחדרי הצ'ט באינטרנט, ועד כמה גדול הקושי שלהם להבחין בין מציאות לדמיון.
על-פי העדויות, ילד ב' שכנע את הילד הבוגר יותר לבצע את התקיפה על-ידי כך שהעמיד פנים כי הוא מרגלת בגיל העמידה שתתגמל אותו ביחסי מין וכסף ותסייע לו להפוך מרגל בעצמו.
מפקח המשטרה, שהוביל את החקירה, אמר כי הוא מאמין כי ילד ב' החל את מעשה ההונאה כדי לבצע למעשה התאבדות.

תאריך:  30/05/2004   |   עודכן:  30/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
שתי תחנות טיפות החלב נסגרו בעקבות קשיים כלכליים; אתמול בערב, הגיעו משרד הבריאות ועיריית רהט לסיכום כספי, שיאפשר את פתיחת שתי התחנות; התבטלה הפגנת האמהות שתוכננה להיום
מירב לוי
תורשה להעניק תואר ראשון, שני ודוקטורט; בראש המחלקה עומד: פרופ' אליעזר טאובר; במחלקה לומדים כיום מעל ל-300 סטודנטים; מחר תערוך המחלקה כנס בנושא: "האיסלם וישראל - תפישות, רעיונות ואפשרויות"
רועי כוכבי
בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה הבוקר את בקשתו של עמיר לשאת את טרימבובלר ולהתייחד איתה בין כותלי הכלא; עמיר: "זו בושה וחרפה"; הכלה המיועדת: "כנראה נלך לבג"צ"
הדר פרבר
פעיל אנטי-עישון סיני החל בקמפיין מסוג מקורי - הוא נוסע לערים שונות, מפיץ את הנזקים שגורמות הסיגריות, וחוטף למעשנים את הסיגריה מהפה
יואב יצחק
שרון קרא לשרים לגלות מנהיגות ולהביא תקווה לישראל; רה"מ ושר האוצר התווכחו: מי נאמן יותר לליכוד; שרון האשים את נתניהו בניסיון לנצל מצוקת הנשיא בוש; סיעת הליכוד תדון היום בתוכנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il